Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ellen väärin muista niinveijari sanoi:No ei tasan tehdä samaa määrää sarjoja selälle ja haballe.
roinaajille toimii erilaiset ohjelmat kuin natuille, roinaajat pystyvät helposti saamaan lihasta ns.pumppitreenillä, mutta natun pitää pitää painot progressiivisempänä kuin roinaajan. luuletko että samat ohjelmat toimivat natuille ja roinaajille? miksei kaikki sitten tee colemanin tai cutlerin treenejä?veijari sanoi:Ja mitä väliä sillä on kuka roinaa ja kuka ei kun neuvoja aletaan jakaa?
no perkele :itku: kun ei huumorintajua löydy. olen itse ollut dietillä puolisen vuotta (pikkaisen yli) ja kaikelaisista keskeytyksistä (leikkaukset yms) ja jalkojen treenikiellosta huolimatta pohje on vieläkin 41.5cm ja haba 37cm, myönnän että olen pieni ja luikku (ainakin dietin loputtua), mutta kyllä tästä natuna vielä aion kasvaa :D ainakin yritän :evil:veijari sanoi:Ja tosiaan pidä enskerralla letkautukset noista pohkeiden ja habojen suhteista omana tietonasi ihan vaikka vain sen takia ettei tarttee ruveta epäilemään sun massiivisuuttasi.
dille6 sanoi:voi vittu sä heität jaaggo legendaa... jätkä o vast vähä aikaa sit kirjottanu et penkki on 110kg ja nyt se onkii 195
palmu sanoi:roinaajille toimii erilaiset ohjelmat kuin natuille, roinaajat pystyvät helposti saamaan lihasta ns.pumppitreenillä, mutta natun pitää pitää painot progressiivisempänä kuin roinaajan. luuletko että samat ohjelmat toimivat natuille ja roinaajille? miksei kaikki sitten tee colemanin tai cutlerin treenejä?
no perkele :itku: kun ei huumorintajua löydy. miten voit luulla että roinaajien treeniohjelmat soveltuvat sellaisenaan natuille?
tuo oli ihan perusohjelma muistaakseni, mutta pyramidi harjoitteluun en luota, olen jto:n linjoilla tässä, kerätään joko voimaa tai massaa, mutta ei samaa aikaa, ja jos treenaat voimaa niin massa on sivutuote ja toisinpäin. mutta jos teet samaan aikaan niin ei onnistu kauhean hyvin.veijari sanoi:Hauikselle 15 sarjaa selälle 30-32 olikos, joku voi kirjasta tarksitaa monta ne oli mutta tota luokkaa. Ja Halmeen systeemissä painotetaan progressiivisuutta nimenomaan. Joten jos olen sitä mieltä että kovalla progressiivisella treenillä ja reilulla ravinnolla voi kehittyä niin se tarkoittaa sun mielestä että mä väitän roinaajien ja natujen voivan treenata samalla tavall? Ei kai nyt sentään noin voi päätellä edes sun tasoinen turtti. Niin ja vielä tohon sun vitsiin! Sori en vaan tajunnut missä kohtaa se oli hauskaa :lol2: :lol2: :jahas:
tuohon kommentoin jos huomaat viestissäni quotet. tuon takia kysyin että luuletko tosiaan että identtiset ohjelmat toimii kummalakin. ok?Ja mitä väliä sillä on kuka roinaa ja kuka ei kun neuvoja aletaan jakaa?
palmu sanoi:tuohon kommentoin jos huomaat viestissäni quotet. tuon takia kysyin että luuletko tosiaan että identtiset ohjelmat toimii kummalakin. ok?
ja tuohon vitsiin, se on dante:lta, jos tiedät kuka dante on?
ja millä perusteella olen "turtti"? koska mielestäni halmeen ohjelma on paskaa (=paljon parempiakin löytyy)? vai koska en ole kanssasi samaa mieltä? koska en pidä halme:tta minään muuna kuin ihmisenä?
mutta jos se tuo sinulle paremman mielen niin sano minua miksi lystäät, ei se muhun millään tavalla vaikuta, korkeintaan voi ruveta hymyilyttämään
selvä jos olen mielestäsi tyhmä. eihän se tee, mutta tuo perus ohjelma, ei yhtään liikettä latseille ja haballe sitäkin enemmän? ja juu, ei kenenkään ohjelma ole se paras, sen takia mainitsin aiemmissa posteissa imho. ja kysyit että mitä eroa on roinaajan ja natun neuvoilla? sitä että natun ohjelman pitäisi toimia luotettavammin natuilla. en tiedä minä sinä halmea pidät, enkä välitäkään. ja halveksi minua jos se sinua auttaa pääsemään yli tässä jutussa. ja mielipiteisiini, kyllä niistä voi olla erimieltä, jos mielestäsi tuo edellä mainittu perusohjelma (jossa ei mitään latseille) on hyvä, niin ole erimieltä kanssani. jos uskot pyramidi sarjoihin niin ole erimieltä kanssani. kunnioitan halmeen saavutuksia, mutta en halmea ihmisenä, jos kunnioitat niin ole eri mieltä. täytyy osata lukea rivien välistä. ;)veijari sanoi:No olisin voinut sanoa sua reilusti vaikka vähän tymähksi niin olisit sinäkin ymmärtänyt. Ja eihän se tee ohjelmasta paskaa että parempiakin löytyy vai kuinka on? Ja jos ottaa neuvoja vastaan myös roinaajilta niin eihän se nyt edelleenkään tarkoita että roinaajille sopii täysin samat jutut kuin natuille, mutta arvaas mitä, ei kenellekkään ole sama ohjelma se paras. Sitten mennään noihin loistaviin juttuihisi. Minä luulet minun pitävän Halmetta? Jumalanako, vaiko kenties vain hiukan painavamman sanan omaavana henkilönä näissä piireissä? Ja lähinnä siksi sinua halveksun kun ei sulla oikein ole mitään perusteltuja mielipiteitä näkynyt joista edes voisi olla erimieltä.
palmu sanoi:mutta tuo perus ohjelma, ei yhtään liikettä latseille ja haballe sitäkin enemmän? ja juu, ei kenenkään ohjelma ole se paras, sen takia mainitsin aiemmissa posteissa imho. ja kysyit että mitä eroa on roinaajan ja natun neuvoilla? sitä että natun ohjelman pitäisi toimia luotettavammin natuillaja halveksi minua jos se sinua auttaa pääsemään yli tässä jutussa. täytyy osata lukea rivien välistä. ;)
palmu sanoi:mave EI käy latseille, enneminkin trapseille. kyllähän yksi liike on jos sitä veivataan viikossa 15kertaa pienelle lihakselle kuten hauikselle. ja voihan tämä olla . et osannut poimia oleellisia pointteja tekstin keskeltä etkä ymmärtänyt mitä tarkoitin. ottaako sinun mielestäsi mave latseihin?
siinä tulee 15 sarjaa hauikselle viikossa? onko se vaikeata ymmärtää? 3x10, 3x8, 3x6, 3x4 ja 3x2. kuinka monta sarjaa viikossa tulee? siis latsit kasvavat mavella? ja pohje kasvaa vatsalihaksilla?veijari sanoi:No ei se nyt herranjumala ole mikään pumppiliike latseille, mutta kyllä sillä latsitkin kasvaa. Ja ei hauista ei tehdä 15 kertaa viikossa, kuinka ihminen oikeasti voi olla?
itse en näe latimmus dorsi:a siellä?musclenet.fi sanoi:Lihasryhmät: iso pakaralihas (gluteus maximus)
Avustajat:
nelipäinen reisilihas (quadriceps)
reiden lähentäjä (adductor magnus)
leveä kantalihas (soleus)
Dynaamiset fiksaattorit:
hamstrings (hamstrings)
kaksois kantalihas(gastrocnemius)
Fiksaattorit:
suorat selkälihakset(erector spinae)
keskimmäinen epäkäslihas (trapezius middle)
ylimmäinen epäkäslihas (trapezius upper)
lavan kohottajalihas (levator scapulae)
suunnikaslihas (rhomboids)
Vastavaikuttaja fiksaattorit:
suora vatsalihas (rectus abdominis)
vino vatsalihas (obliques)
palmu sanoi:siinä tulee 15 sarjaa hauikselle viikossa? onko se vaikeata ymmärtää? 3x10, 3x8, 3x6, 3x4 ja 3x2. kuinka monta sarjaa viikossa tulee? siis latsit kasvavat mavella? ja pohje kasvaa vatsalihaksilla?
ps. ;)
edit: mavessa työskentelevät lihasryhmät
itse en näe latimmus dorsi:a siellä?
I.J.S.K. sanoi:How we're doing so far, okey. Oon uus täällä, mikäs on tän päivän puheenaihe?
:lol2: :lol2: :lol2: ihmettelinkin jo että onko joku muuki hehkuttamassa tuota samaa 5kiloalihastaviikossabulgarialaisella-paskaa...h0h00 :DIJK sanoi:Päivän puheenaihe, Jaaggo rekisteröityi uudelleen nimimerkillä I.J.S.K. ja jatkaa vielä yhtä typerillä jutuilla niin että jo neljästä viestistä tunnistaa tutun kaverin :lol2:
teet yhdistettyä mave-kulmasoutua? mikäs sen hienompaa jos mavella latsit kasvaaveijari sanoi:Joo, voi olla ettei ole tuossa listassa, mutta kyllä mulla on selvästi toinen latsi kasvanut, sattumalta sen puoleinen jolla pidän myötäotetta mavessa aivan eritahtiin kun taas sen puolen jolla pidän vastaotetta epäkäs on reilusti suurempi kyllä se selkä rasittuu jokapaikasta mavessa. Eikä siinä tod. tehdä mitään 3x10, 3x8 jne. eikä hauikselle tehdä nelosia tai kakkosia soisaan
Mitä. häh, putosin kärryltä. Liittyyks tää jotenkin muhun, kun mun nimi ijsk?:curs:IJK sanoi:Päivän puheenaihe, Jaaggo rekisteröityi uudelleen nimimerkillä I.J.S.K. ja jatkaa vielä yhtä typerillä jutuilla niin että jo neljästä viestistä tunnistaa tutun kaverin :lol2: