Jeps Palmu, Timba on nyt isukki.... Vip-puolella on ketju aiheesta, isä vaikuttaa pollean onnelliselta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä ny poika suutu, em mä sua tässä kyseenalaista. Kai mullakin saa olla jyrkät mielipiteet, ei oo mitään verrattuna sen "kovan" Halmeen omiinsa. Ja sillä 20kg lisäyksel(puolet läskii, puolet lihasta), pitää tietenkin olla hyvä strategia alla, esim. bulgaarialainen ja keto, ja sitä edeltävä parin kk dieetti. Ja sitten lisäyksen jälkeen jatkaa massanhankinnalla. Ja ei se sitä tarkota, että jos sä et saa 10kg lihasta nopeaan tahtiin, niin että mä en voi saada. Ei se Halme mikään massan(korostan lihasmassan) hankinnan erikoismies ole, joten en kaikkea hänen tekstiensä varaan laskisi. Ja vielä siitä, kun sanoit, että ei kukaan pakottanut minua lukemaan sitä voimaopasta, niin so what, mitä sitten... aika vaikea kirjasta on sanoa juuta eikä jaata ennen kuin se on lukenut. Näin JÄLKEENPÄIN luettuna kirja on aika mitäänsanomaton, eikä hirveesti anna ehdotuksiensa muodossa valinnan varaa. Joten suosittelen sinullekin, että avaa silmät ja ajattele omilla aivoillasikin...ei millään pahalla. Ei kommenteista tarvitse aina suuttua, varsinkaan kun ne ei koskenut sinua millään lailla. Have a nice day!Hämsky sanoi:Jaagolta tulee taas nii uskomatonta tekstii ettei mitää rajaa
Kyllähä sie varmaa pääsisit samaa kuntoo ku halme oli alkasitvaa kunno bulkil huh huh
no bulkkaaha parikyt kiloo ni katotaa onks siin puolet lihasta ja eiköhä se Viikinki tiiä `pikkasen´ enemmän treenistä ku joku paskanjauhaja rääpäle
Eikä kukaa varmaa oo sinuu pakottanu Halmeen kirjaa lukemaan
Herran isä, kehonrakentajat, jotka on huomattavasti lihaksikkaampia, kuin halme, kilpailevat jotkut alle 80kg sarjoissa, joka huonollakin matikkapäällä tarkoittaa, että halmeelle on kertynyt sellaiset ainakin 50kg jotain mystistä, salaperäistä(teidän mielestä varmaan jotain painotonta lihasta) mikä jostain syystä nostaa hänen painonsa kummallisiin lukemiin. Tietenkin tässä vaihessa toteatte, että halme oli "huikeat"190cm pitkä... mutta on niitä sen pituisia kehonrakentajiakin. Voin teille siis todeta, että jos 80kg sarjassa kilpaileva podari alkaa nostamaan painonsa 150kg on Halme tässä vaiheessä bodarin sormen kokoinen.... Ajatelkaa aivoillanne, älkää Halmeen... se on saanut jo ihan liian monta iskua, että kykenisi jakelemaan viisauksia.dille6 sanoi:Siis meinaat sä jaaggo oikeesti pääseväs sun kunnon bulkilla 160 kiloseks ja niil rasvoil mil halme oli? ja vetäväs 300kg kutosen maasta ja 180 kutosen kapeest penkist (IKINÄ)? Ihan mielenkiinnosta kyselen :lol2: ...
Öhöm, musta tuntuu että kukaan ei halua näyttää Halmeelta 150 kiloisena, en edes minä. Ei edes hirveesti houkuttele.... Mielummin siltä halmeelta 18 vuotiaana, kun jotain oli vielä tehtävissä...valio sanoi:tavan pelle siekii äijä oot !!! :curs:
tahtoisin nähä ku vaan bulkkaat painon 150kiloo ja näytät halmeelta !! ootko koskaan nähny kuinka vitun iso se on ?
siis miten vitussa joku pelle riisi tikku jaksaa selittää että pääsis halmeen kokoseks jos vaan jaksas bulkata
käyhä lainaamassa halmee treeni kirja ja kato kuinka iso oli siinä kuvassa jossa on 160kiloinen eikä oo ees hirvee kessi :curs:
ps. eikä ne halmeen kädetkään ollu ku reilustu 50senttiset , mutta eise mikään saavutus oo ku siulla ois hetkessä semmoset !!!
Niin ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin aluksi kommentoinkin vain Halmeen treenimetodia, joka ei ole se kaikkein avarin ja järkevin...kunnes alkoi paskaa lentää niskaanpalmu sanoi:siis mitä täällä nyt tapahtuu?
siis halme on helvetin iso ja kovin moni ei pääse samaan kuntoon that´s it. mutta halmen treenimetodit on hanurista natuille (kuullut kahdelta hepulta joilla treeniä takana ainakin 10w) ja ei ne omastakaan mielestä kovin luotettavilta näytä, samaa ohjelmaa hinkataan 10w? ei näin pojat
Toi on ollut mulle myös tuttua mun kavereiden kautta. Mutta jso nyt kaikki lopetettaisiin tämä Halme- paskanjauhanta, ja keskityttäisiin omaan reenaamiseen, oli ne sitten halmeen ohjelmilla tai jonkun muun.palmu sanoi:ex sÄ niiQ tajuu?!?111 H4lm3 on kunQ!1!2!!!11 :D
eikun rehellisesti, tuli koulussa puhe ja yksi kaveri treenasi vajaan puoli vuotta tolla, ei erikoisempia saavutuksia. 1kk pikkasen kehitystä, toinen kuukausi !!vähän!! kehitystä ja kolmannesta eteenpäin ei oikeastaan mitään.
ja kaikki ovat yksilöitä, joten ei mitään "se ei niiQ v44 osaa!! h3! d44!!" :curs:
mutta sanoisin että parempia ohjelmia löytyy vaikka millä mitalla suurimmalle osalle.
edit: perskeles, liikaa kuunnellut teinix-juttui
Jaaggo sanoi:Toi on ollut mulle myös tuttua mun kavereiden kautta. Mutta jso nyt kaikki lopetettaisiin tämä Halme- paskanjauhanta, ja keskityttäisiin omaan reenaamiseen, oli ne sitten halmeen ohjelmilla tai jonkun muun.
Tää alkaa menee yli.
Pyydän SUURESTI anteeksi jos olen loukanut joitain kommenteillani, se ei ole ollut tarkoitukseni.
Totesin vain että halmeen ohjelmat ovat olleet aika eäpsuosiossa, kaikki kommentit niistä on ollut yleensä negatiivisia. Mutta kaikki omalla tavallaa.
kuudessa vuodessa ehtii tapahtua vaikka mitäBodaaja sanoi:Halmeen ohjelmathan on tullu julkisuuteen vasta 2000 luvulla, kun se julkas kirjan...
Noniin, jos nyt lopetettaisiin. Eiköhän me kaikki ne faktat tiedosteta. Ei halme kireänäkään olis kehonrakennuksen sm kultaa voittanutdille6 sanoi:ai, että on 80 kg bodareita ketkä on lihaksikkaampia ku halme 160 kilosena?
Jotai rajaa noihi sunki juttuihis.....
Pakkoha näihi o vastataJaaggo sanoi:Älä ny poika suutu, em mä sua tässä kyseenalaista. Kai mullakin saa olla jyrkät mielipiteet, ei oo mitään verrattuna sen "kovan" Halmeen omiinsa. Ja sillä 20kg lisäyksel(puolet läskii, puolet lihasta), pitää tietenkin olla hyvä strategia alla, esim. bulgaarialainen ja keto, ja sitä edeltävä parin kk dieetti. Ja sitten lisäyksen jälkeen jatkaa massanhankinnalla. Ja ei se sitä tarkota, että jos sä et saa 10kg lihasta nopeaan tahtiin, niin että mä en voi saada. Ei se Halme mikään massan(korostan lihasmassan) hankinnan erikoismies ole, joten en kaikkea hänen tekstiensä varaan laskisi. Ja vielä siitä, kun sanoit, että ei kukaan pakottanut minua lukemaan sitä voimaopasta, niin so what, mitä sitten... aika vaikea kirjasta on sanoa juuta eikä jaata ennen kuin se on lukenut. Näin JÄLKEENPÄIN luettuna kirja on aika mitäänsanomaton, eikä hirveesti anna ehdotuksiensa muodossa valinnan varaa. Joten suosittelen sinullekin, että avaa silmät ja ajattele omilla aivoillasikin...ei millään pahalla. Ei kommenteista tarvitse aina suuttua, varsinkaan kun ne ei koskenut sinua millään lailla. Have a nice day!
dille6 sanoi:ettei halmeella 80 kiloo lihasta ?
erkjetter sanoi:LOL JÄTKÄ NYT SÄ VITSIN MURJASIT :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:
80kg lihasta halmeella HAHAHA.
jos halme riisuttaisiin lihaksista ja rasvoista olisi sillä painoa about 50kg. siihen lisätään 80kg niin 130kg, väitätkö tosissas että sillä oli vain 30kg läskiä ja nestettä?
marko savolaisellakaan ei ole 80kg lihasta niin että halmeella! :D
veijari sanoi:Oletpas ovela kun takerrut tämmöiseen muotoilu virheeseen, not. Vaan kyseessä taisi olla se että Halmeella olis ollut painoa yli 80kg tiukkana, kuten tiesit muttet halunnut ymmärtää eikö? Joohan? Ja puhuttiin halmeesta silloin kun se oli todella iso ei nykyään.
Jaa jaa, sil halmeella oli siis 160 kg päällä vasta sitä läskiä. No sehän ois silloin voittanut mennen tullen misterolympia tittelinkin. Jos se kerta 160 kilosena kiree on, niu sehän ois ollu melkein 2 kertaa Ronnie Colemanin kokoinen, hänen voitettuaan titteli! Eli Halme olisi ollut joitakin vuosia sitten ylivoimaisesti maailman lihaksikkain ihminen, hienoa. Kannattaa sitä vähän miettiä mitä suustaan päästää. Turha sitä lähteä heti toista haukumaan, jos sunkin jutut voi perusteellisesti kumota 5 sekunnissa.Hämsky sanoi:Pakkoha näihi o vastata
Ensinnäkää siul ei oo paljo varaa pojitella. En todellakaa saa 10kg lihasta nopeesee tahtii mut et saa siekää , tai no riippuu mikä on siu
''nopee'' tahti.
ei taija siu pienee päähä olla juolahtanu että vaikka halmeella oli läskiä siin 160kg päällä ni sitä lihasta oli n. 1.5 kertaa sen siu 80kg bodarin painon verran
Ja siitä kirjasta: ehdottomasti paras treenaukseen liittyvä kirja mitä oon lukenut, suosittelen lämpimästi:kippis1: