Treeniohjelma

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
palmu sanoi:
teet yhdistettyä mave-kulmasoutua? mikäs sen hienompaa jos mavella latsit kasvaa :david: :david: :anssi:

ps. en usko että latsit kasvaisivat mavella, trapsit kasvaa jos kohauttaa ylhäällä.

Noh jos säästelisit itsellesi noita david ja paskapuhe hymiöitä. Kokeile joskus käydä salilla vaikka pari kuukautta ja syöt kunnolla ja teet mavea, kerro sitten kasvoiko selkä kokonaisuutena vai ei :david:

palmu sanoi:
teet yhdistettyä mave-kulmasoutua? mikäs sen hienompaa jos mavella latsit kasvaa :david: :david: :anssi:

ps. en usko että latsit kasvaisivat mavella, trapsit kasvaa jos kohauttaa ylhäällä.
Tiedoks vaan, että kyl ne latsit saa kasvamaan mavessakin, kun oikeen osaa reenata.:)

veijari sanoi:
Noh jos säästelisit itsellesi noita david ja paskapuhe hymiöitä. Kokeile joskus käydä salilla vaikka pari kuukautta ja syöt kunnolla ja teet mavea, kerro sitten kasvoiko selkä kokonaisuutena vai ei :david:
tiedätkö mitkä latsit on? olen käynyt salilla kauemmin kuin pari kuukautta. siis jos vedät jossain vaiheessa lapoja yhteen niin jotain vaikutusta voi olla, mutta en usko että merkittävämpää (ehkä voimaa little bit, mutta en usko että näkyvää muutosta). btw etkö osaa lukea vai etkö vain ymmärrä? sigussa lukee että jalkojen treenaus kielletty (fysioterapeutin määräyksestä). kyllähän joskus (kun jalka oli vielä kunnossa) mavetin aika paljon. mutta siis mave:lla saat latsit kasvamaan? tuota en itse usko. Siis mave on helvetin hyvä liike (moninivel-liike, rasittaa kroppaa kokonaisvaltaisesti) mutta en usko että sillä saa latsit kasvamaan :jahas:

I.J.S.K. sanoi:
Mitä. häh, putosin kärryltä. Liittyyks tää jotenkin muhun, kun mun nimi ijsk?:curs: :eek:
:offtopic: Ei voi olla kahta samaa jätkää ketkä jauhaa paskaa jostai bulgaarialaisista 5kg viikos lihasta ohjelmista:hyper:
Ja jaaggo mystisesti häviää jonnekin:rolleyes:

palmu sanoi:
tiedätkö mitkä latsit on? olen käynyt salilla kauemmin kuin pari kuukautta. siis jos vedät jossain vaiheessa lapoja yhteen niin jotain vaikutusta voi olla, mutta en usko että merkittävämpää (ehkä voimaa little bit, mutta en usko että näkyvää muutosta). btw etkö osaa lukea vai etkö vain ymmärrä? sigussa lukee että jalkojen treenaus kielletty (fysioterapeutin määräyksestä). kyllähän joskus (kun jalka oli vielä kunnossa) mavetin aika paljon. mutta siis mave:lla saat latsit kasvamaan? tuota en itse usko. Siis mave on helvetin hyvä liike (moninivel-liike, rasittaa kroppaa kokonaisvaltaisesti) mutta en usko että sillä saa latsit kasvamaan :jahas:

No jos latsit ei oo "siivet" ni sit en tiedä... mitäs sä niillä tarkoitat? Eikä mua kiinnosta oletko mavettanut joskus kun ilmeisesti et kunnolla koskaan jos selkä ei sillä kasva toki muitakin liikkeitä kannattaa tehdä ja on ihan hývästäkin mutta edelleen mave vaikuttaa mielestäni koko selkään.

veijari sanoi:
No jos latsit ei oo "siivet" ni sit en tiedä... mitäs sä niillä tarkoitat? Eikä mua kiinnosta oletko mavettanut joskus kun ilmeisesti et kunnolla koskaan jos selkä ei sillä kasva toki muitakin liikkeitä kannattaa tehdä ja on ihan hývästäkin mutta edelleen mave vaikuttaa mielestäni koko selkään.
latsit on just ne siivekkeet :) . siis paksuutta sillä tulee mutta latsit on juuri ne "siivet" ja silloin puhutaan leveydestä :D ;)
ja siis on ollut kaverin isä (treeniä takana about 15v) kattomassa tekniikat kuntoon ja kyllähän fysioterapeuttikin ne joskus katsoi kuntoon. siis vaikuttaa ja kasvattaa ei ole sama asia, 1x1x90% penkkikin vaikuttaa rintaan, mutta ei se lihasta kasvata (juuri lainkaan).
btw en jaksa vääntää tästä asiasta enää, sinä olet tuota mieltä ja minä tätä ja tämä ei johda minnekään, teet halmeen ohjelmalla jos haluat, minä teen omallani. selvä? :love:
edit: se on hienoa jos mave auttaa sinua kasvattamaan latsejasi (mitä en usko itse, mutta ei siitä enempää)

Hämsky sanoi:
:offtopic: Ei voi olla kahta samaa jätkää ketkä jauhaa paskaa jostai bulgaarialaisista 5kg viikos lihasta ohjelmista:hyper:
Ja jaaggo mystisesti häviää jonnekin:rolleyes:
Vittu tajuuks sä kuinka tyhmä ihminen sä oot. Mua ei vois vähempää kiinnostaa joku jaaggo ja jos se on maininnut tääl samasta asiasta. Täällä on tuhansia sivuja juttua, joten onko se niin vaikea mahduttaa sun päähän että kaksi ihmistä voi mainita samasta asiasta?!
Mä haluasin ihan jutella täällä porukan kaa, jos sulla ei oo muuta asiaa ku syytellä mua jostain asiasta, mitä en vieläkään ymmärtää, niin lopeta jo ihmeessä!

I.J.S.K. sanoi:
Vittu tajuuks sä kuinka tyhmä ihminen sä oot. Mua ei vois vähempää kiinnostaa joku jaaggo ja jos se on maininnut tääl samasta asiasta. Täällä on tuhansia sivuja juttua, joten onko se niin vaikea mahduttaa sun päähän että kaksi ihmistä voi mainita samasta asiasta?!
Mä haluasin ihan jutella täällä porukan kaa, jos sulla ei oo muuta asiaa ku syytellä mua jostain asiasta, mitä en vieläkään ymmärtää, niin lopeta jo ihmeessä!
Älä jaaggo jauha paskaa

Jaaggo kulta, jätä meidät jo okei? Me kaikki pyydämme sitä hartaasti, Mike jos kuulet rukouksemme niin bännää Jaaggon IP:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[avautuminen]
Jaago pidä turpas kiinni kun et selvästikkään mistään tiedä mitään. Vaikutat muutenkin vitun pelleltä jätkältä, jolle ainoa paikka itsetunnon kohottamiseen on internetin keskustelupalsta. Jaksa kuunnella tollasta itkua. Kiitos.
[/avautuminen]

-edit- satuin löytään tuolta toisesta threadista sun pistämiä tuloksia.
Originally Posted by Jaaggo
Lue vaan noi mun tulokset ni opit pitää turpas kiinni. Möä oon aika kaukana kyniksestä.
Originally Posted by Jaaggo
Täs ois jotain statistiikkaa, kertokaa mielipiteitä jos huvittaa:
Penkki 80kg
Ylätalja 65kg
Alatalja 75kg
Kulmasoutu tangolla 70kg
Kyykky 100kg
Prässi 170kg
Maastaveto 100kg
Hauikset kp 15kg
Pystypunnerrus 22.5kg
Kyllä, oot varmasti MASSIIVINEN kaveri :D:D

/:nolo: / itse pyörin melkein samoissa lukemissa, onneksi sentään pikkaisen isommat /:nolo: /
bodaaja, pakkikselta ei bannata porukkaa ilman hyvää syytä.
ps. kyllähän jaaggo välillä trollasi, mutta samalla perusteella sinutkin olisi pitänyt bannata kun tulit tänne foorumille (siis ei mitään henkilökohtaista, ja olet paljon fiksumman oloinen kaveri nykyään (imo))

Suositut

Back
Ylös Bottom