Originally posted by Sumu
Vipunosto on ojentajaliike? Hmm, no siinä tapauksessa mäkin haluan nähdä kyseisen vipunostotekniikan.![]()
mulla meni nyt vähän tuossa liikee sekaisin. hyvä kun korjasit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Sumu
Vipunosto on ojentajaliike? Hmm, no siinä tapauksessa mäkin haluan nähdä kyseisen vipunostotekniikan.![]()
Originally posted by TailG
Jorkka, missä rinta?
Itse olen pitkään tehnyt tälläisellä ohjelmalla (jalat tarkoituksella puuttuu)
Kommentteja?
Juu, tissit unohtu...mutta tota ohjelmaa ei tarvi enää kommentoida.Originally posted by TailG
Jorkka, missä rinta?
Originally posted by Joubronx
Saanko kysyä että miksi jalat puuttuvat?
Jostain kumman syystä en ole koskaan jaksanut/halunnut tehdä jalkoja salilla, pelaan salibandyä ja sulkista ja niissä tulee rääkättyä jalkoja tarpeeksi.

Jostain kumman syystä en ole koskaan jaksanut/halunnut tehdä jalkoja salilla, pelaan salibandyä ja sulkista ja niissä tulee rääkättyä jalkoja tarpeeksi.
Toi on sitten NIIIN yleistä. Olen mäkin pelannut ~4v sulkista seurassa ja ai että oli massiiviset jalat, hyvä että housuihin mahtu. Onhan ne vieläkin aika narut (60cm) mutta kyllä rupes tilanne parantumaan kun rupes treenaamaan jalkoja.Originally posted by TailG