uutta ohjelmaa koulujen alkajaisiksi
Elikkä tämmöistä olen suunnitellut kun koulut alkaa ja harjoitteluun jää vähemmän aikaa. Nyt mulla on tuolla ryssäohjelmalla tarkoitus vedellä penkkiä niin pitkälle kuin se toimii joten se on mukana ohjelmassa.
Maanantai:
penkki #1
vinopenkki 3 x 8
ranskalainen 3 x 8
dippi 3 x 8
vatsat 3 x 10
Keskiviikko:
penkki #2
ylätalja eteen 3 x 8
ylätalja taakse 3 x 8
maastaveto / kulmasoutu 3 x 8 (vuoroviikoin)
keskitetty 3 x 8
Perjantai:
penkki #3
vipunostot taakse 3 x 8
pohkeet istuen 3 x 8
reiden ojennus 3 x 8
reiden koukistus 3 x 8
jalkaprässi 3 x 8
vatsat 3 x 10
pystypunnerrusta ei jostain syystä olkapäät enää kestä vaan ne alkaa kipeytymään pahasti joten jätin sen pois. vipunostot menee ihan sujuvasti mutta jos painoa laittaa vähän lisää niin taas sattuu kipeesti olkapäihin.
Oisko tämmöinen sitten toimiva ohjelma kun tuota aikaa ei ole tarkoitus käyttää kovin hirveän paljon, mutta sitäkin tehokkaammin. Painot tietenkin päivää kohden määräytyy tuon ryssäohjelman mukaan.
Elikkä tämmöistä olen suunnitellut kun koulut alkaa ja harjoitteluun jää vähemmän aikaa. Nyt mulla on tuolla ryssäohjelmalla tarkoitus vedellä penkkiä niin pitkälle kuin se toimii joten se on mukana ohjelmassa.
Maanantai:
penkki #1
vinopenkki 3 x 8
ranskalainen 3 x 8
dippi 3 x 8
vatsat 3 x 10
Keskiviikko:
penkki #2
ylätalja eteen 3 x 8
ylätalja taakse 3 x 8
maastaveto / kulmasoutu 3 x 8 (vuoroviikoin)
keskitetty 3 x 8
Perjantai:
penkki #3
vipunostot taakse 3 x 8
pohkeet istuen 3 x 8
reiden ojennus 3 x 8
reiden koukistus 3 x 8
jalkaprässi 3 x 8
vatsat 3 x 10
pystypunnerrusta ei jostain syystä olkapäät enää kestä vaan ne alkaa kipeytymään pahasti joten jätin sen pois. vipunostot menee ihan sujuvasti mutta jos painoa laittaa vähän lisää niin taas sattuu kipeesti olkapäihin.
Oisko tämmöinen sitten toimiva ohjelma kun tuota aikaa ei ole tarkoitus käyttää kovin hirveän paljon, mutta sitäkin tehokkaammin. Painot tietenkin päivää kohden määräytyy tuon ryssäohjelman mukaan.