Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse laittaisin vain takaolkapäät selän jälkeen ja forkut laittaisin 2. päivälle hauisten jälkeen.Sam Earch sanoi:Päivä 1: Rinta, Selkä, (Takaolkapäät?, forkut?)
Omasta mielestäni tuo olisi paras järjestys. Ojentajat on ainakin helpompi treenata, jos hauikset ei ole ihan turvoksissa.Päivä 2: Olkapäät, ojentajat, haiukset (Järjestys?)
Suositellaan yleisesti joo, mutta ehkä tässä asiassa voisi vähän poiketa suosituksista sillä tavalla, että treenaisi joka toinen kerta ojentajat ensin.Melkein tekisi mieli tehdä kapea penkki (2x6) ensin, mutta vissiin olkapäät suositellaan tehtäväksi eka?
Ei todellakaan tarvitse siirtää. Tuo on hyvä noin. Voit kuitenkin jättää lenkkeilyn yhdeltä päivältä pois, että tulisi viikossa ainakin se yksi totaalinen lepopäivä.sikamies sanoi:Eli; pitäisikö olkapäätreenin vaihtaa paikkaa hauistreenin kanssa. Vaikuttaisi siltä että teen väärin kun vertaa esim. täällä tarkistelemiini saliohjelmiin
sikamies sanoi:Tässä alkuvuoden aikana kun oon alkanut enemmän käymään salilla olen kehittänyt itselleni ohjelman, joka on seuraavanlainen:
Ma: Rinta, ojentajat, hauikset, vatsat
Ke: Selkä, olkapäät
Su; Jalat, alaselkä
Lisäksi pyrin lenkkeilemään salipäivinä väh. 20min ja välipäivinä väh. 30min
Eli; pitäisikö olkapäätreenin vaihtaa paikkaa hauistreenin kanssa. Vaikuttaisi siltä että teen väärin kun vertaa esim. täällä tarkistelemiini saliohjelmiin