Treenin jälkeiset safkanne?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mitäs vetelette huuleen treenin jälkeen?

Oma vakioni on ollut jo pidemmän aikaa palkkari saunassa treenin päätteeksi ja kun kotia pääsen, niin rupean vääntämään 400g jauhelihaa pannulla + 150g pastaa tai riisiä. Mausteita vaihtelen päivittäin, ettei käy kuivaksi..

Anyway, treenin jälkeen 1-1.5h sisään on pakko saada safkaa ja paljon, muuten vajoan kooman kaltaiseen tilaan.

L0b0 sanoi:
Mitäs vetelette huuleen treenin jälkeen?

Oma vakioni on ollut jo pidemmän aikaa palkkari saunassa treenin päätteeksi ja kun kotia pääsen, niin rupean vääntämään 400g jauhelihaa pannulla + 150g pastaa tai riisiä. Mausteita vaihtelen päivittäin, ettei käy kuivaksi..

Anyway, treenin jälkeen 1-1.5h sisään on pakko saada safkaa ja paljon, muuten vajoan kooman kaltaiseen tilaan.

Mulla on aika samanlaiset setit. Tosin tuo jauhelija voi hyvin olla vaikka kanaa tai mitä tahansa proteiinipitoista.

No dieetillä oon vähän poikennut tästä. Eli olen aikapaljon ollut tonnikala ja raejuustonlinjalla. Hiilarit pidän tässä kohtaa vähissä kun low-carbilla menen. Mulle sopii paremmin että hiilarit otan aamulla ja 3 tuntia ennen treeniä. Ja toki palautusjuomassa.

Samantyyppisillä linjoilla. Äsken juuri söin tummaa riisiä sekä tulisesti maustettua jauheliha-papupataa. Tosin määrät ei ole tuota "400 g jauhelihaa" -luokkaa, kun syön kuitenkin taas kolmen tunnin päästä samanlaisen setin kun äsken. Niin ja välittömästi treenin jälkeen tietysti palautusjuoma, mutta sitä nyt ei varmaankaan voi laskea varsinaiseksi syömiseksi.

Mulla on tapana syödä treenien jälkeen ulko- tai sisäfilettä sekä riisi-vihannessekoitusta. Tuo on sellaista ruokaa joka on halpaa ja helppo valmistaa. Syön tuollaista melkein päivittäin muutenkin.

Noita fileitä, niinkuin grillikanojakin, saa valmiiksi grillattuina monista kaupoista. Ainakin meidän lähikaupasta. Jos sellaista syön, enkä jaksa muutenkaan alkaa valmistamaan mitään erityisempää, pistän Shredded Wheatia maidon kanssa alas aimo satsin niin saa hiilareitakin.

Jauhelihaa kaikissa kuviteltavissa muodoissa. Tänään tosin ulkofilettä.

itellä tulee aika usein tehtyä reilusti ruisleipiä joiden päällä on PALJON kalkkunaleikettä ja raejuustoa+vihanneksia n.tunti palkkarin jälkeen...en usein jaksa ruveta kokkailemaan mitää sen kummempia niin toi setti tulee nopeeta ja on helkkarin hyvää ku heittää vielä jotai mausteita päälle

reenin jälkeen palkkari ja siitä joku 2-3tuntia niin syön yleensä n,200g jauhelihaa jossain muodossa+makaroonia+raejuustoa+maitoa. reenin jälkeen en osaa heti syödä vaan on pakko pitää tuollainen 2-3tunnin luova tauko ennenkuin kiinteee ruoka maistuu.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
noin tunti-kaks reenistä

300-500g paistijauhelihaa
50-150g pastaa tai jotain hiilaria
puolikas kurkku
tomaatti salaattia
salsaa
0-1 prk raejuustoa
tujaus-loraus rypsäriä

kaloreita: 500000-1 000000 riippuen kerrasta.

Usein menen suoraan salilta töihin joten töissä syön vakiomössöä, eli usein makaroni&tonnikala/jauheliha/kana sekoitusta. Melko reilusti tulee vedettyä. Aamulla treenatessa otan herätessä prodejuoman ja ½-1 tunti tän jälkeen salille. Tunti salin jälkeen syön reilun annoksen puuroa + rahkaa. Joku 1 tän jälkeen pitää taas saada ruokaa eli sitten vedän jauhelihaa tai tuota samaa tunamössöä :)

Hullu inkkari sanoi:
Mulla on tapana syödä treenien jälkeen ulko- tai sisäfilettä sekä riisi-vihannessekoitusta. Tuo on sellaista ruokaa joka on halpaa ja helppo valmistaa.
Onko isäsi teurastaja, vai miten ihmeessä pidät sisäfilettä halpana? :)

Syön treenin jälkeen 200g myllyn parhaan täysjyvä fusilli makaronia (hyvää suosittelen!) ja 200g paistijauhelihaa tai 250g broilerin paisti- tai fileesuikaleita.
Monesti vielä n. 100g hernemaissipaprikaa makua ja väriä antamaan.

Proteiinia tulee semmonen ~70g ja noin 1000kcal energiaa.

Tommosia satseja menee pari päivässä. :)

Eilen meni purkki Saarioisten UUTTA creme fraice perunasalaattia ja paketti Saarioisten UUSIA paneroituaja kanafilepihvejä. Kävin treenin jälkeen kaupassa, olin muutenkin aika kuutamolla ja se pahuksen esittelijä hypnotisoi mut ja oli pakko ostaa noita :eek: Yleensä kyllä syön hieman järkevämmin.

Välittömästi treenin jälkeen palkkari (protsku, hiilarit ja krea) pukuhuoneessa, matkalla himaan konkelilla prodepatukka, himassa vakio treenin jälkeinen setti noin 170 gramman kanafile (29 g protskua/100 g) ja pastaa tarpeeksi, sekaan vielä puolikovaksi keitetty kananmuna tai kaksi. Iltapalaksi purkin rahkaa ja yöprodet (soija / maito yhdistelmä)

Tuollaista settiä on tullu vedeltyä aika pitkään jo. Kanafile on halpaa täällä, ja todella laadukasta, 2 fileen päkki maksaa karvan päälle 3 €, yleensä yhteensä n. 340 grammaa. Ja NIIN hyvää :kuola:

Varmaan toi prodepatukka on ehkä vähän turha tossa kotimatkalla, mutta kun matkaa on jonkinverran ja on nälkä :D

Arc sanoi:
Gatoradea alotan juomaan hiukan ennen treenin loppumista ja treenin jalkeen otan heraa ja glutaa seka mahdollisesti banaanin.

Kotiin paastyani syon paivallisen.

ps. Taalla ei maltoa loydy yhta helposti kun suomessa niin se pitaa korvata muilla hiilari lahteilla.

missäpäin oikein olet?

gatorade = kallista sokeri-suola-vettä, jossa vieläpä hyvin vähän mitään muuta kuin sitä vettä. Sunniteltu pitkäkestoisen rääkin aikana juotavaksi, tarpeeksi laimeaa että voi juoda paljon jotta ei tulisi nestehukka.

Luulisi minkä tahansa sokerin hoitavan palautushomman yhtä hyvin kuin gatorade.

Itsellä menee aina reenin jälkeen palkkari, ja heti kun kotiin pääsee niin 140g tonnikalaa + reilusti makaroonia + puoli litraa maitoa. Melkosia määriä kyllä porukka vetää tota proteiinia jos kerta 400g jauhelihaa reenin jälkeen :eek: Syönköhän mä sitte liian vähän :rolleyes:

No se 400 g jauhenlihaa uppoaa helpolla. Ja tosiaan sen kanssa sitten yleensä makaroonia ja ketsuppia. Mut jos toi määrä kuullostaa susta kauheelta niin sanoisin että kyllä, syöt liian vähän. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom