Treenin jälkeiset safkanne?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
HabaMih sanoi:
Mä olen 70 kilonen mimmi ja voisin koska tahansa huitaista yhdellä aterialla koko kanafileesuikale paketin eli 450grammaa. Lisäksi siihen vielä purkki tai puoli raejuustoa. Eli mun mielestä on ihme jos kundiin ku kundiin ei sitä vertaa mahdu :eek:
no kanaa tai kalaa pystyykin syömään kohtuu paljon. mää oon näköjään sitten pikkuruokainen ku jokainen muu vetelee noin kauheita satseja

Jotenkin hassua että olet noin pieni ruokainen vaikka tota kokoa on noin perkeleen paljon, luulis et vetelisit jotain pari kiloa lihaa päivässä prkl. :D

Onkohan enää edes tervettä syödä jotain kiloa tai paria punaista lihaa päivässä?

Kyllähän se 400g jauhelihaa/kanaa menee heittämällä mutta mullakin tulee aika paljon muutakin aterialle ku lihaa.

Muistatteko te salaattia syödä? :)

Vakio on muscle+ ja krea heti treenin päätteeksi ja siitä 1,5h päästä 200 grammaa jauhelihaa + riisi/pasta + puol purkkia raejuustoa + 4 desii rasvatonta mölkkistä.

koska treenaan aika usein melko myöhään illalla jätän palkkarin väliin ja syön yleensä riisiä, tonnikalaa, vähärasvaista fetajuustoa ja kananmunanvalkuaista. proteiinia annoksen koosta riippuen 60 - 80 grammaa...

mattibodari sanoi:
Onkohan enää edes tervettä syödä jotain kiloa tai paria punaista lihaa päivässä?

Kyllähän se 400g jauhelihaa/kanaa menee heittämällä mutta mullakin tulee aika paljon muutakin aterialle ku lihaa.

Terveellistä tai ei, jos haluisin terveellistä treeniä niin sali ei omalla kohdalla siihen kuuluisi. ;) Alkaisin tekemään pelkkää aerobista treeniä, ei tarttis syödä tätä vertaa ja murehtia kaikenmaailman roteiineista ja lisäravinteista tai stressata kataboliasta. :)

mattibodari sanoi:
tony halmeen sanoin: tosimies ei sanojaan tai salaattia syö :)

no joo, ainut missä tulee syötyä on burgerin välissä ja kotzone pizzassa. oishan niitäkin kyllä hyvä syödä, siis sitä salaattia.

Kyllähän joka jamppa varmaan sen 400g syö jauhelihaa pelkästään mut jos joku tosiaan vetää esim. pastaa 400g ja jauhelihaa 400g niin on kyl älytön tai sit pikkaisen liioittelee. Tuosta määrästä kuitenki tulee jo 3-4 lautallista safkaa yhdelle aterialle, joten en ihan jaksa uskoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom