Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
neutraali sanoi:400g jauhelihaa kerralla on kyllä iso määrä IMO, rupeais kyllä etoon ja rankasti.
neutraali sanoi:400g jauhelihaa kerralla on kyllä iso määrä IMO, rupeais kyllä etoon ja rankasti.
miksi syöt nuin tolkuttomasti roteiinia yhdellä aterialla, jos vielä lisäilet tuohon raejuustoakin niin tuohan heilahtaa helposti yli 100g ja se on helvetin paljon kerralla syötäväksi 85kiloselle tyypille.Hämmer sanoi:Aika jännä et sä sanot noin... Luulis et mua hirvittäis sun annokses, eikä toisin päin.
400g uppoa helposti ja kylkiäisenä vielä reilusti kasviksia, pastaa ja raejuustoa. Taidan olla ektomorfi, kun en lihoa näillä annoksilla. Syön n. 6 krt/päivässä.
no mitäs luulisit jos paino tippuuGoA sanoi:Vihaseksi siitä tulee jos saa vaan 200 g jauhenlihaa, varsinkin kun ei ota hiilaria oikein sen seuraksi edes. Nyttenkin jo nälkä ja kanaa jo uunissa. Syönköhän mä sitten liikaa. Paino kuitenkin on tippunut.
hkultala sanoi:missäpäin oikein olet?
gatorade = kallista sokeri-suola-vettä, jossa vieläpä hyvin vähän mitään muuta kuin sitä vettä. Sunniteltu pitkäkestoisen rääkin aikana juotavaksi, tarpeeksi laimeaa että voi juoda paljon jotta ei tulisi nestehukka.
Luulisi minkä tahansa sokerin hoitavan palautushomman yhtä hyvin kuin gatorade.
Arc sanoi:Eihan siina edes ole kuin joku 35g hiilareita, mutta treenista 30min paasta oon jo kotona syomassa niin kylla silla prodejuomalla ja gatoradella siihen asti parjaa.
Moon syöny puo0len vuoden ajan paistijauhelihaa 500-800g pvässä makaroonin tai riisin kera..revi siitä..hohoh :lol2:neutraali sanoi:400g jauhelihaa kerralla on kyllä iso määrä IMO, rupeais kyllä etoon ja rankasti.
neutraali sanoi:no mitäs luulisit jos paino tippuu
aika paljon te kyllä syötte nuin keveiksi jannuiksi, meikä vetää n200g jauhelihaa ja muut törtteet siinä mukana ja seuraava ruokailu siitä on noin 2-3tunnin päästä ja joskus ei silloinkaan pysty syömään vaan joudun ottamaaan drinksusta prodet.