Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itsellä melkein sama homma. Treeni tyssää heti alkuunsa, mutta jotenkin vielä itsensä saa koottua ja reenattua. Sarjapainot penkissä noussut viikossa 3 kiloa eli aivan liian vähän. Suorastaan hävettävän vähän.
WTF? mikä sitten on riittävä sarjapainojen nousu? pitäis viikon treenillä nousta 200kg? Kannattaa olla tuohon tyytyväinen. Jos joku pitäis ton säälittävän +3kg/vk tahdin, niin vuodessahan sarjapainot nousis säälittävät 156kg.
No ehdottomasti tässä vaiheessa pitäisi nousta paljon enemmän noi sarjapainot, suurinpiirtein kuukaudessa 20 kiloa, että pääsisi edes vähän kirimään. Sitten vähän myöhemmin tahti voisi hidastua. Vuoden loppuun mennessä pitäisi minimissään 120 nousta noissa perusliikkeissä. Kaikki vähempi on pahaa alisuorittamista ja treenin laiminlyömistä.
Ja eikös täällä aina ole sanottu, että kehitys loppuu tyytyväisyyteen?
Muutamassa kuukaudessa meinaat kolminkertaistaa penkkimaksimin:hyvä: aseta vähän realistisempia tavoitteita.
Ehkä kehitys voi pysähtyä tyytyväisyyteen(tyytyväinen kuntoonsa), mutta mähän puhuin et kehitysvauhtiin kannattaa olla tyytyväinen.
Melkonen trolli sä kyllä oot tai sitten vaan aika dorka, kun ei mee asiat jakeluun, vaikka ne kerrotaan aina vaan uudelleen.
hitto jos et oikeasti trollaa niin ei mitään rajaa...... lue spoileri jos et ihan oikeasti oikeasti trollaaMutta tämän viikon kehitykseen olen äärimmäisen pettynyt. Mielestäni tässä vaiheessa pitäisi nimenomaan saada sarjapainoja nostettua kymmenenkin kiloa viikossa, jotta tuo 600 kilon yhteistulos olisi aikanaan mahdollinen. Koska kuitenkin olen 21-v. ja penkkimaksimi on 43 kiloa. Ja ottaen huomioon nuo käytännön ongelmat, niin luotto on todella heikko.
Mutta tämän viikon kehitykseen olen äärimmäisen pettynyt. Mielestäni tässä vaiheessa pitäisi nimenomaan saada sarjapainoja nostettua kymmenenkin kiloa viikossa, jotta tuo 600 kilon yhteistulos olisi aikanaan mahdollinen. Koska kuitenkin olen 21-v. ja penkkimaksimi on 43 kiloa. Ja ottaen huomioon nuo käytännön ongelmat, niin luotto on todella heikko.
Paino on tällä hetkellä 61 kiloa ja pituutta 178.
20 kiloo lisää massaa, ni rupee tulokset nousee, sähän voit nykysel painol muuttua näkymättömäksi kääntymäl sivuttain
Rölli mikä rölli, pistäkee tää threadi jo oikeesti lukkoon...Vähän alkaa taas enemmän ja enemmän epäusko lisääntymään. Ts. missähän kunnossa sitä on esim. 30 vuoden iässä? Jos silloin on penkkimaksimi jotain 150-160, niin pieleen on mennyt ja pahasti, koska 30 ikävuoden jälkeen alkaa kuulemma tulokset hieman heikentyä, jos tommosilla raudoilla vetelee. Painoa pitäisi saada nopeassa ajassa runsaasti lisää, samaten kuin sarjapainoja lisättyä.
Mutta periaatteessa missä vaiheessa meikäläisen kannattaa lopettaa treenailu, jos tavoitteena on tuo 600 kilon yhteistulos?.