Treenijakosi? (Gallup)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ma: tissit
Ti: selkä + hauis
Ke: lepo
To: hartiat (sis.epäkkäät) + ojentajat
Pe: jalat
La: lepo
Su: lepo

1.Selkä, Epäkkäät
2.Rinta, Olkapäät
3.Lepo
4.Jalat
5.Kädet
6.Lepo
7.Lepo

Siis sama jako kuin JJPeellä ja tommihihihihilla.
Kai se on pakko laittaa hymiökin. ;)

1. rinta, ojentajat (ma)
2. selkä (hauis) (ke)
3. jalat, olkapäät (pe)

tarkoitus olisi keksiä jotain yksinkertaisempaa, koska treeni on viime aikoina ollut huolestuttavan epäsäännöllistä. Ehkä siirtyminen "koko kroppa kerralla"-systeemiin voisi olla hyväkin idea.

Originally posted by serubaabel
Ehkä siirtyminen "koko kroppa kerralla"-systeemiin voisi olla hyväkin idea. [/B]

No testaappa huviksesi toi mun ohjelma... joskin oon jo muokannu sitä vähän paremmaksi...

Tällä hetkellä mennään kaksijakosella;

1. Jalat, Selkä, Hauis

2. Rinta, Hartiat, Ojentajat

Mutta kohtapuoleen olisi tarkotus vaihtaa kolmijakoseen, lähinnä tää perinteinen tällähetkellä muistissa, mutta muitakin hyviä ehdotuksia olisi kiinnostava kokeilla! Eli;

1. Työntö [Rinta, Hartiat, Ojentajat]

2. Jalat

3. Veto [Selkä, Hauis]

Kaksijakoisesti (ei sentään -neuvoisesti) mennään:

-rinta, olkapäät, ojentajat (+jalkahommia eli pohkeet)

-selkä ja hauis, lisänä koipien kiusaamista mm. kyykkäämällä

Lisänä lämmitellessä tulee tehtyä perusliikkeitä eli mm. vatsoja kumpaisellakin reenikerralla.
Valitettavasti työn ja muiden harrasteiden takia homma ei ole erityisen säännöllistä eli joskus joutuu tekeen satsit peräkkäisinä päivinä. Sen kyllä sitten huomaa kun on paikat jumissa...

Treenipäivät ma, ke ja pe.

-penkki ja haba
-jalat
-olkapäät + ojentajat
-selekä

Tulee siis 9-päivän kierto ja ihan hyvältä on tuntunut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Hannibal
Piti siirtyä nelijakoisesta 8-10 päivän kierrosta HST-treeniin, mutta ei uskaltanut niin radikaalia muutosta tehdä. Siirryinkin perinteiseen Arska-tyyliseen kolmijakoon:

I: Rinta, selkä
II: Alakroppa
III: Olkapäät, kädet
Taidanpa ottaa tuon kokeiluun seuraavaksi. Nyt teen ihan perus työntö-veto-jalat -jaolla vielä muutaman viikon ajan että pääsee taas vauhtiin.

1. Jalat
2. Lepo
3. Rinta ja ojentajat
4. Lepo
5. Selkä ja takaolkapäät
6. Lepo
7. Olkapäät ja hauis
8. Lepo

Jees, muutaman viikon koko kroppa-treenin tuoman virkistävän ruiskeen jälkeen takaisin sorvin ääreen - eli

1: olkapäät, epäkkäät, ojentajat, vatsaa
2: selkä, takaolkapäät, pohkeet, reidet kevyesti
3: rinta, hauis, kyynärvarret, vatsaa
4: reidet, pohkeet, selkää kevyesti

nyt vielä loman ajan about 1 on 1 off -tyyliin ja sitten duunin alettua yritän vähän aikaa taas ma, ti, to, pe ja siirryn jossain vaiheessa ma, ke, pe, frekvenssiin. Lihasryhmät ei silti jää tällä nelijaolla kuin max 5 päiväksi ilman rasitusta kun tekee nuo muutamat kevyet mausteet tuonne loppuun.

Tällä jaolla sarjamäärät jää aika pieniksi/lihasryhmä, tyyliin 5-9 työsarjaa/lihasryhmä/treeni.

Tällä kertaa periaatteella 2 sarjaa/liike tyyliin "eka isolla free style - toka nätimmin". Ja toistot toki vaihtelee, mutta vähän aikaa lienee normaalia alempana - eli 6-10 pääpiirteittäin.
Syy? tekee mieli tehdä isoilla painoilla.

Ellen väärin muista, niin mun jaon postasi tälle palstalle sam225, ja kopioin sen melkein sellaisenaan (korjatkaa jos olen väärässä, että menee kunnia sille jolle kunnia kuuluu ;) ).

MA: Hauikset+ojentajat+olkapäät+forkut
KE: Jalat+alaselkä+vatsat
PE: Rinta+yläselkä+vinot vatsat

4 kovaa + 1 kevyt, liikkeiden järjestys vaihtelee viikoittain, ja joka kierron jälkeen vaihtuu vähintään yksi liike/lihasryhmä kokonaan.

Ja kyllä olen naimisissa viikonpäivien kanssa. Viikonloput pyhitetään alkoholille ja laiskottelulle. :david:. Niin ja syömiselle.

Originally posted by Persetan
Ellen väärin muista, niin mun jaon postasi tälle palstalle sam225, ja kopioin sen melkein sellaisenaan (korjatkaa jos olen väärässä, että menee kunnia sille jolle kunnia kuuluu ;) ).

.

Tuon kaltaisella (joskus pientä säätöä tehden) olen usein treenaillut ja sitä täälläkin mainostanut monessakin threadissa.
JOS pitäisi valita vain yksi jako jota ei saisi muuttaa niin valitsisin itselleni tuon.

Kun tää nelijakoinen alkaa tökkiä niin tuo on varmasti taas edessä vielä tämän vuoden puolella.

:)

Su: Hauis & Vatsa (etu)
Ma: Ojentajat & Selkä
Ti: Lepo
Ke: Jalat & Vatsa (sivut)
To: Rinta & Olkapäät/Hartiat
Pe: Lepo
La: Lepo

:piis:

4 kovaa + 1 kevyt, liikkeiden järjestys vaihtelee viikoittain, ja joka kierron jälkeen vaihtuu vähintään yksi liike/lihasryhmä kokonaan.

Ja kyllä olen naimisissa viikonpäivien kanssa. Viikonloput pyhitetään alkoholille ja laiskottelulle. :david:. Niin ja syömiselle.

Rinta & Hauis
Olkapäät & Ojentajat
Selkä & Kyynärvarret
Reidet & Pohkeet

Kolme reenipäivää viikossa, eli palautusta jää lihasryhmille noin puolitoista viikkoa.
Vatsan teen kun jaksan.

Vaihtuu usein, nyt näin
1. Päivä: Kyykky, pohkeet ja vatsat
2. Päivä: Penkki, kädet, olkapäät (ehkä vatsat)
3. Päivä: mave, selkä (mahd. käsiä/vatsoja)

Suluissa olevat riippuvat siitä kuinka monta päivää edellisestä kerrasta on, eli ei kuitenkaan peräkkäisinä tai aivan lähipäivinä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom