Todella kovan huutajakaverin kanssa juteltiin tossa vähän treenijärjestyksestä. Esimerkkinä minulla hauis -ja ojentajapäivä jolloin treenaan 3 liikettä hauiksille ja 3 ojentajille. Olen aina treenannut niin, että ensin lämpö molemmille ja sitten ojentaja, hauis, ojentaja, hauis, ojentaja, hauis. Eli vuorotellaan näitä kahta. Kaverini taas huusi minulle, että ainoa oikea tapa on vetää ojentaja, ojentaja, ojentaja, hauis, hauis, hauis. Ei perustellut tätä oikein muuten kun että kerralla vedetään se lihas romuksi. Itsellä hyvä pumppi tullut hauikseen ja ojentajaan omalla tavalla ja kasvua ja kehitystä tapahtunut. Toinen esimerkki on rinta -ja olkapääpäivä jolloin treenaan vuorotellen olkapäitä ja rintaa, kaveri sanoi tähänkin, että kerralla romuksi, mutta minulla esimerkiksi ojentajat ovat hieman heikossa kunnossa, enkä usko että penkin jälkeen heti vinopenkkiin olisi mahdollista laittaa kummoista kuormaa. Mitä mieltä tästä, olisi hyvä kuulla ihan perustreenaajilta ja semipro tasoltakin vastauksia. Uskoisin, että on monia minun kaltaisiani treenaajia, vaikka kaverini väitti minun olevan ainoa.