Ite oon vaan aina tehny silleen et "rinta, rinta, rinta, hauis, hauis, hauis", ja tytöt kyl tyksii ainaki ja penkistä menee sen satakiloo ihan puhtaasti, että näinn kannattaa tehä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite oon vaan aina tehny silleen et "rinta, rinta, rinta, hauis, hauis, hauis", ja tytöt kyl tyksii ainaki ja penkistä menee sen satakiloo ihan puhtaasti, että näinn kannattaa tehä.
Itse ainakin treenaan jokseenkin myös noin että liikeet sekaisin - nykyään. Eli raskaammat alta pois ja sitten treeni eteenpäin. - - Ei oo kehitys ollu yhtään sen huonompaa aikaisempaan "oikeaan tapaan" verrattuna - ja treeni jotenkin mielekkäämpää.
Olenko aloittelijana paljonkin metsässä, jos tiivistän kaiken fysiologian lihaskasvu mukaanlukien näin: jatkuvuus ja analogisuus?
Tarkoitan tällä sitä, että vaste syötteelle ei heittele mielivaltaisesti kuin digitaalisessa piirissä. Esimerkiksi kuusi toistoa voi olla hyvä määrä johonkin tarkoitukseen, mutta tällöin myös viisi tai seitsemän toistoa tekee melko hyvän tuloksen. Ja jos leuanveto-kyykky kasvattaa lihasta, niin myös kyykky-leuanveto kasvattaa, toinen ehkä vähän toista paremmin. Tai "lihas kasvaa vain pluskaloreilla" ei päde täsmällisesti s.e. vatsassa olisi kello 24:00 nollautuva kalorilaskuri, joka kertoisi lihaksille koska on lupa kasvaa.
Ohjeissahan yleensä sanotaan joku luku, "tee 6x3 toistoa" tai vastaavaa. Olen olettanut, ettei mikään noista voi olla täsmällinen ohje vaan suuntaa antava.
.....
Käy sääkin ny salilla välillä, teet asioista turhan vaikeeta.