treeniin soveltuvat kuulokkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itel kans kossin spark plugit, joissa hintalaatusuhde on kyl kohallaan. itel ei kuitenkaa istunu noi mukana tulevat "tyynyt" kovin hyvin. tänään pistin tilaukseen kossin sporta proot.

Itelläni on akg:n 324:jät. Pelkkää positiivista sanomista on, pysyvät hyvin korvissa, eristää muista ääniä ja äänenlaatu on hyvä.

Itseltä löytyy creativen vakionapit jotka ovat ajaneet asiansa kohtalaisesti. Toiset ovat creativen HQ-1500 hehtaariluurit, joita käytän yleisesti koneella ollessani ja joskus myös kävelylenkeillä, koska muuhun ulkoiluun ne eivät mielestäni sovi.

Noniin. Pistin Kossin Sporta Pro:t tilaukseen, salille ja ihan jokapäiväseen käyttöön tarkotus mennä, kun nuo vanhat alko pettämään. Jimm's PC-Store:sta tilasin ja siellä ne makso 27 euroa ja risat, 35 erkkiä postikuluineen. Toivottavasti ovat hintansa väärti!

Shuren E2c:t tuli hommattua reilu vuosi sitten eikä löydy valittamista. Äänenlaatu loistava ja kestävyys hyvä, lähes päivittäisessä käytössä eikä mitään ongelmia. Mukana tulee kuudet erilaiset sovitteet (kolme mallia ja kaksi kokoa), joten helposti löytää itselleen sopivimman.

Punttisalilla en ole käyttänyt, mutta juostessa ja polkiessa kyllä.

Meneekö tuossa sportaprossa tuo sanka niskan taakke vai pään päälle? Ite en saa tuosta kuvasta niin selkoo/ymmärrä ^^
Jimms_SPORTAPRO.FFFFFF.200x200.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos hyvät nappikuulokkeet haluaa niin Koss Spark Plug tai Koss The Plug. Kummatkin muotoutuu kun laittaa korvaan ja muistuttavat korvatulppia. Lenkillä itsellä ainakin ainoat nappikuulokkeet jotka pysyvät korvassa eivätkä valahda vähän väliä ulos.

Jos haluaa isommat kuulokkeet niin Koss Sporta Pro (joka on jo edellä mainittu) ja Koss Porta Pro. Koss Porta Pro:ta on tullut kokeiltua ja hyvät on. :rock:

25059_01.jpg

Nämä on tullut jo muutamaan kertaan esille, mutta todettakoon vielä et on tosi hyvät kuulokkeet. Itselleni ei sovellu lainkaan ns. tavalliset nappikset kun ne tippuu koko ajan korvista. Nämä on täydelliset mun korville! Suosittelen:thumbs:

Ittelläni on jotkut Sonyn perus napit, ~15€. Ja olen tyytyväinen, ei tipu varskinkin jos laittaa ne pehmsteet vielä.
Joskus kokeilin noita Kossin kuulokkeita ja en saamu mahtumaan korvaan, saatikka pysymään siellä vaikka pyörittelin ja pursitelin niitä pieneksi(tai sit en puristanu tarpeeks :D)

Olen myös kuullut supertyytyväisiä käyttäjäkokemuksia noista Koss'in korvaanmuotoutuvista!!
100-varmasti poistoon ennemmin tahi myöhemmin.

Creativen EP-630

Erinomainen äänenlaatu (nappikuulokkeiksi), hyvä basso, kolmet eri kokoiset kumitulpat, blokkaa ulkomaailman metelin täysin ja tuntuu hyvältä korvissa (pienen totuttelun jälkeen). Ja taatusti pysyy päässä. Noi päässä kun treenaa niin kulkee aina hemmetin hyvin. Ei kuule yhtään mitään mitä muualla tapahtuu ja kuulostaa hyvältä. Halpakin vielä (mie maksoin verkkokaupassa 19.90)! :)

edit: niin ja mitä netistä olen arvosteluja lukenut, niin voittaa Kossin sparkplugien äänenlaadun mennentullen ja ei maksa paljoa enempää.

Creativen EP-630

Erinomainen äänenlaatu (nappikuulokkeiksi), hyvä basso, kolmet eri kokoiset kumitulpat, blokkaa ulkomaailman metelin täysin ja tuntuu hyvältä korvissa (pienen totuttelun jälkeen). Ja taatusti pysyy päässä. Noi päässä kun treenaa niin kulkee aina hemmetin hyvin. Ei kuule yhtään mitään mitä muualla tapahtuu ja kuulostaa hyvältä. Halpakin vielä (mie maksoin verkkokaupassa 19.90)! :)

edit: niin ja mitä netistä olen arvosteluja lukenut, niin voittaa Kossin sparkplugien äänenlaadun mennentullen ja ei maksa paljoa enempää.

Kuinka kovalla täytyy pitää soitinta, jos salilla soi taustalla radio? Hinta kieltämättä houkuttelee, pääsisi kuuntelemaan omaa musiikkia treenatessa kun noilla iPodin kuulokkeilla täytyy pitää soitinta niin kovalla että kuulo lähtee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom