treeniin soveltuvat kuulokkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Noi on kyllä melko edulliset. Pysyykö ne kumit kiinni hyvin?

Mitenkäs, onko jengillä kokemuksia noista sankamalleista? Ne varmaan pysyvät paikoillaan hyvin? Haittaako ne sangat missään liikkeissä? Siis jos ymmärsin oikein, että se sanka tulee niskan taakse, eikä pään päälle? :)
Hyvin ne on kestäny kiinni. :thumbs:

Noista sangoista on varmasti enemmän haittaa kuin voisi luulla. Itseäni jo pelkästään tietokoneella käytettävä sankamalli aiheuttaa vitutuksen kun yrittää nojata taakse ja niskassa olevat sangat ottavat yhteen tuolin kanssa. Salilla varmasti tulisi ongelmia penkatessa ja kaikissa liikkeissä joissa maataan tai istutaan ja käytetään selkänojaa(jos se yltää noin korkealle).

Jeps, tota vähän pelkäsinkin. Kai ne jossain lenkillä toimisivat.

Pitänee mennä tonne Verkkokauppaan ihmetteleen niitä. Niillä on ainakin tuolla nettikaupassa yli 20 merkkiä mistä valita. Onko niihin soittimiin olemassa sellaisia kaulanauhoja, millä saisi sen kaulasta roikkumaan? Nyt kun tulee viriteltyä se piuha paidan alta ja soitin on housuntaskussa ja kun laittaa vyön päälle, putoaa taas nappulat korvista jos se piuha pääsee kiristymään. :)

Sonyn halpikset MDR-ED21LP - nappikuulokkeet. Olen mainostanut täällä ennenkin; nää on vaan tautisen hyvät

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7746

* Ei rasita korvia kuten tulpat, mutta kestää hemmetin hyvin korvissa. Mulla kulkee gymillä piuha paidan alla eikä oo varmaan tippunu kuuloke korvasta kuin pari kertaa sen 4 vuoden aikana mitä näitä olen käyttäny (satoja ja taas satoja tunteja)
* hemmetin hyvä äänenlaatu hintaan nähden; vie iPodien ja puhelinten mukana tulevia luureja ihan 6-0
* mukavat kuin hitto, mä tahdon nukahdella pitkillä lennoilla nämä korvissa

Mä oon kokeillu varmaan 7:t eri tulpat erikokoisilla soviteilla ja näidenkin kanssa "melkein" samanlaisia Sennheiserin jne. kuulokkeita (unohtunu reissuilla joskus kuulokkeet kotiin), mutta aina vain tulee näihin palattua.

Halvat kuin hitto, suosittelen kokeilemaan.

Sonyn halpikset MDR-ED21LP - nappikuulokkeet. Olen mainostanut täällä ennenkin; nää on vaan tautisen hyvät

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=7746

* Ei rasita korvia kuten tulpat, mutta kestää hemmetin hyvin korvissa. Mulla kulkee gymillä piuha paidan alla eikä oo varmaan tippunu kuuloke korvasta kuin pari kertaa sen 4 vuoden aikana mitä näitä olen käyttäny (satoja ja taas satoja tunteja)
* hemmetin hyvä äänenlaatu hintaan nähden; vie iPodien ja puhelinten mukana tulevia luureja ihan 6-0
* mukavat kuin hitto, mä tahdon nukahdella pitkillä lennoilla nämä korvissa

Mä oon kokeillu varmaan 7:t eri tulpat erikokoisilla soviteilla ja näidenkin kanssa "melkein" samanlaisia Sennheiserin jne. kuulokkeita (unohtunu reissuilla joskus kuulokkeet kotiin), mutta aina vain tulee näihin palattua.

Halvat kuin hitto, suosittelen kokeilemaan.

Nyt oli niin hyvä myyntipuhe, että taidan käydä poistamassa noi. :) Ei ne ainakaan noita Kosseja huonommat voi olla.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/286650?tabi=tuotetiedot

Tuollaiset ostin itse jonkin aikaa sitten gigantista. Ei taidakkaan löytyä enää mistään. Vastaavia varmasti on pilvin pimein. Itselle ehdoton vaatimus on tuo korvassa pysyminen. Nuo tulpat pysyvät mainiosti. Lisäksi tuo kaulaan heitettävä naru estää sen, ettei piuhaa huitasemalla/vetämällä tipahda kuulokkeet korvista.

Yhdistelmä tuollaisenaan pakottaa jättää soittimen roikkumaan kaulaan. Sinänsä ihan hyvä vaihtoehto, jos arjen keskellä kanniskelee mukana. Salilla kun on soitin mukana, niin mulla on metrin jatkojohto, että saan soittimen taskuun asti.

Itseltä löytyy pikkukuulokkeissa sekä Kossin Sport Prot että Spark Plugit. Niin ja iPodin mukana tulleet Applen luurit myös. Omat kokemukset näistä:

- Spark Plugien toinen kuuloke on nyt fyyisesti hajalla (eli kuori irtotaa, ei pikaliimaannu edes kiinni kunnolla) ja johto jatkuvasti aivan saatanallisessa solmussa. Äänenlaatu on ihan kohtuullinen, tosin melko "tumma". Itse en oikein saanut näistä koskaan korvaan mukavasti sopivia, mutta vika on varmaan meikäläisen korvassa/korvakäytävässä

- Sporta Pro on äänenlaadultaan parempi, mutta siinä taas tuo sankasysteemi vähän häiritsee, varsinkin jos laittaa talvella pipon alle. Enkä oikein muutenkaan tykkää pitää "sankaluureja" päässä silloin kun on liikkeessä. Tämä on tietty henkilökohtaista.

- Applen kuulokkeet on hätävarana ja taitaapa tällä hetkellä olla jossain pojan iPodissa kiinni, joskin niissäkin on ihan yllättävän hyvä saundi.

Kun näiden johtojen kanssa tulee jatkuvasti tuskailtua, niin olen tässä funtsinut, löytyisikö langatonta vaihtoehtoa. Ankaran nettiselauksen jälkeen tämä seuloutui parhaaksi kandidaatiksi, onko kellään kokemuksia?

http://www.jaybirdgear.com/

Ja tuolta siis se bluetooth-malli. 120 tai 159 taalaa (jos haluaa bluetooth-lähettimen mukaan) näyttää olevan hinta, myös eBayssa, joten ei ihan halpa. YouTubestakin löytyy muutama koeajo ko. laitteesta.

Ei taida joulupukin konttiinkaan ehtiä.

Eiköhän ois noi koss spark plugit täälläki hankinnassa seuraavaks ku ipodin mukana tulleet pettää, toisesta napista lähteny melkee kokonaan ääni. Mut ei noi Kossit kyllä hinnalla oo pilattu et eikun kauppaan vaan!

Mulla hajonnut tän vuoden aikana kahdet kossin spark plugit, kahdet philipsin she9501:et ja yhdet jotkut kossin in-ear kuulokkeet. Eikö niitä kuulokkeita saada jumalauta kestämään :curs:. Menny onneks takuuseen kaikki mutta vituttaa hyppiä kuukauden välein hakemassa uusia kuulokkeita. Noi kossin kuulokkeet olivat kaiken lisäksi umpipaskoja kaikki, philipsin vielä menetteli.

Mutta parhaat kuulokkeet mitä on ollut ovat creativen Ep-630, hintaa 20€.
http://www.instore.pl/strona/CREATIVE%20EP-630.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo, Sonyt kävin hakemassa ja ensimmäinen treenikin niiden kanssa tehty. Äänenlaatu on vähän parempi kun Kosseissa. Samoin äänenvoimakkuus on näissä parempi. Ennen oli volat aina tapissa, nyt jää muutama pykälä varaakin. Ei ne ihan optimaalisesti mun korvissa pysy, mutta ei ole ainakaan irtoavia osia. Askel parempaan jo :) Kiitoksia vinkistä :kippis1:

Niin ja niitä langattomia kaipaaville oli Pirkkalan Verkkokaupassa joku Sonyn malli 64 €.

Voin lämpimästi suositella näitä kuulokkeita. Kuulokkeet työnnetään siis korvakäytävään. Paketissa tulee mukana eri kokoisia silikonisovitteita korvakäytäviin. Joten niistä löytää varmasti jokainen sopivan (mies esim käyttää keskimmäistä sovitinta ja itse tuota pienintä). Mukana tulee nuo sangat mitkä pitää kuulokkeen hyvin paikallaan urheillessa. Miehellä on samanlainen malli, mutta mukana ei tullut nuita sankoja ja hyvin kuulemma pysyy ilman niitäkin. Kyseiset kuulokkeet olleet meillä käytössä pari vuotta ja edelleen pelaa hyvin.

Ei tarvitse pitää kovalla musiikkia, koska nappi toimii myös ikäänkuin korvatulppana, eli se vaimentaa hyvin ulkopuolisia ääniä. Ovat olleet kyllä hintansa arvoiset kapistukset! :worship:

Musiikki kuuluu erittäin miellyttävästi näistä kuulokkeista. Ei sirise ikävästi korvaan. Pehmeä ääni.

Itse en tuollaista työntäisi korvaan, saati pistää siitä musiikkia kuulumaan :D Joopa joo... kuulokkeita ostelemassa ja kosseja éi lukeman perusteella kannata laittaa. Taitaa Creativen EP-630 mennä tilaukseen ihan hintansakkin puolesta, seuraavat varmaan sennheiserit jos eivät nämä pelitä.

Itse juuri ostin kossin jotkut perus 20e maksaneet kuulokkeet, hyvin pelittävät, hyvin kuuluu ja hyvin pysyy korvassa . Lisäksi onhan niissä tämä "Limited Lifetime warranty" elikkäs elinikäinen takuu.

Nostellaas ylös. Seitsemännettoista (17) kuulokkeet pitäisi ostaa kun salilla menee joka toinen kuukausi paskaks nuo. Oon aina ostanut 5-10€ kuulokkeita kun en ole viitsinyt liian kalliita jos menevät yhtä helposti rikki.

Hintahaitariin 15-30€ millaset kuulokkeet salille kannattaa hommata? Mielellään sellaset korvatulppatyyliset ettei kuule ulkopuolisesta elämästä mitään.

Miten on noin monet jo :o mikä ne siellä salilla oikeen hajottaa. Itellä käytössä jotkut tommoset valkoset, merkkiä en tiedä kun ei lue, ja löysin nuo joskus jostain kävelykadulta. :D Nuo pysyy ainakin hyvin korvissa eikä kuule ulkopuolelta oikeastaan mitään, johtuu kyllä varmaan siitä että salilla ei kovin meluisaa ole koskaa, eikä radio soi kovaa(vitun voise soi siltikin).

Mutta osta nyt sellaset kuulokkeet mitkä voi viedä takaisin jos hajoaa. Eli voi vaikka katkasta ne johot saksilla ja hakea uudet kuittia vastaa. Varmaan sellaisia löytyy tuohon 30e hintaankin.

Sony MDR-V300 iha loistavat "halpiskuulokkeet" näin hinta-/laatusuhteeltaan. Ainoana miinuksena todella pitkä johto, jonka kuiteski saa helposti vaikka nippusiteellä solmittua kasaan.

Miten on noin monet jo :o mikä ne siellä salilla oikeen hajottaa. Itellä käytössä jotkut tommoset valkoset, merkkiä en tiedä kun ei lue, ja löysin nuo joskus jostain kävelykadulta. :D Nuo pysyy ainakin hyvin korvissa eikä kuule ulkopuolelta oikeastaan mitään, johtuu kyllä varmaan siitä että salilla ei kovin meluisaa ole koskaa, eikä radio soi kovaa(vitun voise soi siltikin).

Mutta osta nyt sellaset kuulokkeet mitkä voi viedä takaisin jos hajoaa. Eli voi vaikka katkasta ne johot saksilla ja hakea uudet kuittia vastaa. Varmaan sellaisia löytyy tuohon 30e hintaankin.

Kävinpähän taas ostamassa jotkut vähän hienomman näköset Maxellin halppikset... 24 kk takuulla. Mitkä tahasa kuulokkeet on olleet, nii jossain vaiheessa rupeaa pätkimään toiselta puolen ääni ja häviää kokonaan. Veikkaan että se johto vääntyy ja lähtee soittimesta niin monesti irti että se auxi pää piuhassa kuluu tjs... Vien kyllä tahallani ens kerralla takuuseen nämä vaikka hintaa oli alle kympin. :D

Jos on rahaa niin ostakaa kossin porta proot. Itselläni kokemuksia myös noista silikoonitulppa kuulokkeista,mutta jos yhtään hikoilee niin ei kannata moisiin sortua..

Ite meinasin parin hyvä revikan luettuani tilata dB Logic EP-100 tulppakuulokkeet. 35$ amazonista.

HiFi Headphones Verdict
The dB Logic EP-100 are small, comfortable earphones with superb sound quality and best of all you know you are listening at safe a volume level that will not damage your hearing. This earphone is the perfect gym partner.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom