treeniin soveltuvat kuulokkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ezkm sanoi:
Snoopie, onko nuo SparTipit olleet hyvät? Onko helppo laittaa päähän, pysyykö päässä ja mitenköhän nuo voi puhdistaa? Itse tilasin juurikun nuo samat
Nuo on hyvät ja ne on helppo puhdistaa. Pesu on helppoa, koska nuo on helppo irrottaa kuulokkeista ja laittaa takaisin. Päässä ovat pysyneet hyvin. Nuo saattaa irrota aika helposti korvasta kovassa menossa mutta ne on älyttömän helppo laittaa takaisin korvaan. Ei tarvitse kuin painaa pikkaisen ja kuulokkeet pysyvät tukevasti paikoillaan.

En kadu yhtään näiden SparkTipien ostoa.

Elikkäs siis tuommoisia meinasin aiemmin.

346e5a3641683370592d66784948754841-100x100.jpg

rafael sanoi:
Plugien mukana tulevat vaahtomuovit eivät ole ainakaan omaan korvaani ihan sopivat, ostaa sellaiset kumiset joulukuusi-tulpat, niin johan pysyy ja eristää.

Mistä ostit sellaset?

edit. Eli stockkalta, ok. Toivottavasti hinta ei ole paha.

Saako Koss:n kuulokkeisiin tilattua netin kautta uusia tulppia?
Päädyin ostamaan Koss:n plugit, mutta minusta ne mukana tulevat tutit ei ole oikein hyvät.

kuuskajaskari sanoi:
Saako Koss:n kuulokkeisiin tilattua netin kautta uusia tulppia?
Päädyin ostamaan Koss:n plugit, mutta minusta ne mukana tulevat tutit ei ole oikein hyvät.

www.bdog.fi itse tilailin tuolta

Onkohan kukaan vertaillut Porta Prota ja Sennheiser PX100:sta? PX100 on mielestäni paljon tyylikkäämmän näköiset, mutta toisaalta jos Porta pron ääni on jotenkin merkittävästi parempi niin en lähde PX100 pelkän ulkonäön takia ostamaan.

Mulla on lenkkeillessä käytössä tollaset Sonyn mdr-ex71 korvakäytävään työnnettävät nappikuuokkeet.Ne toimivat samalla osittain korvatulppina.Mukana tuli 3 erikokoista kumitötsää erikokoisille korvakäytäville.

Ääni on nappikuulokkeeksi hyvä,bassoakin on jo ihan kivasti.

Huomasin kesähelteillä lenkkeillessä että nämä Sonyt menevät helposti hiestä tukkoon.Ravistelemalla kyllä aukeavat.Kuulokkeissa on vain pieni reikä josta ääni tulee,tukkiutuu helposti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Koss SparkPlug aika hyvät reeniin. Pysyy hyvin päässä ja eristää hyvin taustalla kuuluvan radion:D Äänenlaatu ihan ok, mutta turhan bassopainotteinen.

Koss SparkPlug aika hyvät reeniin. Pysyy hyvin päässä ja eristää hyvin taustalla kuuluvan radion:D Äänenlaatu ihan ok, mutta turhan bassopainotteinen.

Kossit jäivät mulla ainakin aika ulos korvasta. Kapeat korvakäytävät, niin sai tehdä aika paljon töitä toimiakseen. Nyt on Applen iPod in Ear napit.

Mielenkiintonen aihe. Itsekin tarvitsisin uudet kuulokkeet ja napit ei oikein tunnu pysyvän korvissa, joten olisikohan se sitten tuo Sennheiser PMX 70 Sport malli mikä pitäisi hommata.

Täältä kossin plugeille ääni! ps. niihin saa jonkimoiset vaihtopäät mitkä sopii paremmi monille kuin mitä ne alkuperäset. Itellä tosin toimii ilman lisähärväkkeitä töissä,salilla,matkoilla jne...

Itsellä kanssa Kossin Spark Plugit ja hyvin toimii ja pysyy päässä. Kohtalainen äänenlaatu. Soittimena pari vuotta vanha Creative Zen Micro.

Hyvät kuulokkeet jos haluaa ja on valmis hieman panostamaan niin Etymotics ER6-i olisi oiva valinta. Ääni referenssilaatua audiofiilille, erittäin pieni koko, ei juurikaan näy korvasta ulos muuta kuin johto ja laaja valikoima erilaisia tulppapäitä joilla parhaimmillaan 30dB:n vaimennus ulkopuolisiin ääniin joten salillakin pääsee kohtuullisella äänitasolla omaan maailmaansa. Eikä ole hinnalla pilattu, 80 eurolla omani sain suoraan kotiovelle lähetti toi, www.discountheadphones.com

Kovasti näitä kehutaan ja eräskin arvostelija ilmoitti että "tarkkuus on uskomaton, kuulen näillä kuinka sylki liikkuu laulajien kurkussa" :)

Myös täältä ääni KOSS:in spark plugeille. Toimii hyvin lenkillä, salilla ja missä ikinä tarviikaan. Parisen vuotta olen omistanut moiset ja kolmannet napit jo menossa. Kiitokset kuitenkin elinikäiselle takuulle siitä, että kun vanhat hajoo niin kauppaan vaan vinkumaan uusia tilalle. Seuraavaksi voisi kyllä olla vuorossa nuo Sennheiserin OMX 70 Sportit.

Jep, nämä Spark Plugit on ihan hyvät kuulokkeet, käytän tämmöisiä usein urheillessa. Näissä kuulokkeissa on hyvä hinta-laatu suhde, sanoisin että parhaimpia hintaluokassaan. Alhaisen hinnan mukana tulee kuitenkin haittapuolia: Äänimaailma on turhan bassopainotteinen ja värittynyt esimerkiksi Kossin portapro kuulokkeisiin verrattuna.

Mulla myös Koss Spark Plugit. Oon ollu kyllä tyytyväinen ku pysyy päässä hyvin ja eristää ulkopuoliset äänet hyvin jne... Mutta oon myös havainnu saman, että äänimaailma on turhan bassopainotteinen. Vaikka soittimessani on tuo taajuuskorjain, ni tuntuu, että ei oikeen saa millään säädettyä tasopainosta ja selkeää soundia.

Mut jokatapauksessa hyvät kuulokkeet ja selkeesti paremmat ku jotku perussetit. Suosittelen. :rock:

Ja ku jotku kyselly noita vaihtopäitä, ni näin ainaki markantalossa noita olevan. Setti maksoi 14.90e ja tais sisältää kuudet erilaiset päät.

Ostin Koss Spark Plugit, kun iPodin alkuperäisistä meni johdin poikki.

Plussat
-Eivät kuulu läpi. Voi luukuttaa Totoa jäämättä siitä kiinni.
-Toimivat korvatulppina, eli eristävät ääntä myös toiseen suuntaan
-Soivat lujaa.

Miinukset
-Äänenlaatu jopa huonompi kuin alkuperäisten. Alarekisteri kumisee.
-Hankalahkot asentaa. Vaahtokumeja pitää puristella ensin. Pysyvät kyllä päässä kuten mulla muutkin napit.
-Jäävät aika ulos korvista. Joutuu varomaan kapeita oviaukkoja.
-Johdot jähmeät jos pakkasta.

:2:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom