treeniin soveltuvat kuulokkeet?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Porta Pro:lle ääni.
Halvat (Gigantti noin 30egee) ja hinta-laatu mielestäni parasta, hakkaa satasenkin vehkeitä. Kun hiki rikkoo ne jossain vaiheessa, jos rikkoo, niin samantien ostan uudet samanlaiset.
Mukavat päässä ja pysyy puntilla ja lenkillä mukana. Meikämannella ei mitkään nappikuulokkeet pysy päässä ja ovat epämukavia varsinkin pidemmän päälle hikoillessa. Nappimalleja on tullut testattua monia, myös Sennheiserin sporttimalleja, niin kuitenkin Porta Prot on parhaat kokeilemani. Lisäksi avoin rakenne hyvä, kun kuulee mitä treenikaverit leukailee selän takana :)

Sennheiser/Adidas - MX 680

ostin joulukuussa 2011, ongelma edellisten ipodin stock kuulokkeiden kanssa oli että tarpeeksi hikoillessa kuulokkeet menivät tukkoon ja lakkasivat toimimasta, tein todella paljon aerobista tuohon aikaan.. MX 680:n kanssa tätä ongelmaa ei sitten enää ollut. Äänenlaatu ei ole paras mahdollinen (kuulokkeissa ei ole tätä ns. rumpua mikä menee korvan sisään) mutta ihan riittävän hyvä mulle ainakin. Hyvin pysyy päässä eikä mene tukkoon ihan vitu jepa

Onkos Sennheiserin CX 680 hintansa arvoiset? 70€ maksaa, mutta niissä olisi hyvä johto (ilmeisestikin?), tuo kuminpalainen joka pitää ne paremmin korvassa, ja kestää hikeä.

Oon nyt karsinut kahteen vaihtoehtoon joista toisen ostan jo tänään:
Koss Portapro
14651_01.jpg

ja

BEYERDYNAMIC DTX 300P
dtx-300p-2kuo-640.jpg

Kokemusta kummat olisivat paremmat salille? :)

Mulla on vuosien aikana ollut varmasti parikymmentä erilaista kuulokeratkaisua salilla, ja nyt tällä hetkellä käytössä olevat Sennheiser Adidas CX 680 Sportsit pesee kyllä muut mennen tullen. Pysyy hyvin korvassa, on mukavat, äänenlaatu vähintäänkin hyvä ja tuntuvat kestäviltäkin.

Yks mikä noissa Porta pro:ssa on hyvä niin johto ei mene sotkuun tai solmulle. On semmosta narua. Nuo muovijohdolliset on aina siellä laatikossa tai treenikassissa johto solmussa.

beyerit tiputin koska kuulemma huonot mutta nyt siis portapro vs MDR-XB300
205354-sony-mdr-xb300.jpg

ovatko liian kuumat salilla?

vai punaiset portat:
PORTA-PRO-ON-FIRE.aspx

Vaikeeksi menee, en osaa päättää.. :)

Nyt lähtee meikäläisellä samantien tilaukseen Koss Porta Prot kun 30e (+postikulut) näkyy saavan. Vituttaa noi nappikuulokkeet, joilla tähän asti on sätkinyt. Joko toinen kuuloke on rikki, ovat aina hukassa jossain pikkutaskussa tai jos jotenkin ihmeessä ovat tallella ja toimivat niin eivät varmasti pysy korvissa. Etenkään lenkillä. Viiminen varmistus hankinnalle tuli kun täälläkin porukka kyseistä tuotetta kehunut.

Laitoin saman kysymyksen jo tuonne tekniikka-osastolle, mutta aattelin täältäkin tulla kysymään vielä: hakusessa langattomat on-ear-kuulokkeet salitreeniin (mahd. myös lenkille), sirohkosta ulkonäöstä plussaa. Hintaa sais olla alle 250€ mielellään mutta ehdottaa saa mitä vaan! Kiitos :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitoin saman kysymyksen jo tuonne tekniikka-osastolle, mutta aattelin täältäkin tulla kysymään vielä: hakusessa langattomat on-ear-kuulokkeet salitreeniin (mahd. myös lenkille), sirohkosta ulkonäöstä plussaa. Hintaa sais olla alle 250€ mielellään mutta ehdottaa saa mitä vaan! Kiitos :)

Just kävin poimimassa jbl bt40 kuulokkeet. Oikein mukavat n. 70e hintaan. Kannattaa käydä testaa kaupassa jos mahdollisuus

Itse treenannut kauan kinivon BTH240 kuulokkeilla. Hinta laatu suhde todella mainio. Mm. Matt Ogus on vannoutunut kyseisten kuulokkeiden käyttäjä. Jos uudet, langattomat kuulokkeet hakusessa niin suosittelen lämpimästi. Muotoilun ansiosta kestää varmasti päässä.

Tällä viikolla ostin ja parit treenit takana. Eipä mitään pahaa sanottavaa sinänsä. Kuulokkeista ei voi kappaletta vaihtaa, mutta se onnistuu puhelimestakin.
Päässä pysyy tosi hyvin vaikka vähän vauhdikkaammin treenaisikin ( ainakin omassa päässä ). Kevyet, mukavan tuntuiset eikä paina. Hinta ei kummonen, eli ei tarvi liika varoa.

Verkkokaupan arvostelussa mikrofonia on kritisoitu, mutta itse ostin musiikin kuuntelua varten joten ei ole itselleni merkitystä. Creative Sound Blaster Jam siis kyseessä.

2_238534-537x688.jpeg

Tällä viikolla ostin ja parit treenit takana. Eipä mitään pahaa sanottavaa sinänsä. Kuulokkeista ei voi kappaletta vaihtaa, mutta se onnistuu puhelimestakin.
Päässä pysyy tosi hyvin vaikka vähän vauhdikkaammin treenaisikin ( ainakin omassa päässä ). Kevyet, mukavan tuntuiset eikä paina. Hinta ei kummonen, eli ei tarvi liika varoa.

Verkkokaupan arvostelussa mikrofonia on kritisoitu, mutta itse ostin musiikin kuuntelua varten joten ei ole itselleni merkitystä. Creative Sound Blaster Jam siis kyseessä.

katso liitettä 139736

Pidät volume-namiskaa pohjassa hetken ni vaihtaa biisiä? Näin ainakin itsellä.

Oon kyllä tykänny. Hintaansa nähden ihan passelit

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom