Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, pitää kokeilla tätä pienellä jarruttelulla alasmenossa. Nykyään "tipautan" jalat suoraksi, laiska kun olen.hyvä liike polvet suorina tai koukussa. lisäpainolevy kasilenkillä nilkkojen väliin. ilman heilumisapuja nosto ja lasku kontrollissa. voit pysäytellä matkalla myös tai tehdä kiertäen jne jne.
Chad Wesley smithiltä löytyy oikein hyvä video YouTubesta neuvomaan aiheeseen! nimellä fixing hip shift during squats tms pitäisi löytyä.Huomasin tuossa yhessä vaiheessa, että kyykätessä isoilla painoilla tuntuu että lantio kääntyy hieman oikealle. Yrittäny kyllä aina nostaa enemmän vasemmalla jalalla (tuntuu jopa siltä) mutta ilmeisesti kuitenkin on oikeassa jalassa enemmän voimaa (olen oikeajalkainen), vai? Ilmeisesti samasta vinosta noususta myös vasenalaselkä kipeytyi hetkeksi. Eli siis jos lantio tuntuu kääntyvän oikealle niin onko oikeassa jalassa silloin enemmän voimaa, ihan vain varmistaakseni pitää tätä kysyä. Mitään vammoja ei ole, aattelin nyt sit alkaa treenaa pelkkää vasenta jalkaa, jos tästä on tod.näkösesti kyse.
Oisko kellään neuvoja minkälaisia koko kropan yleisvoima liikkeitä kannattaisi tehdä? lajina siis jääkiekko.o_O
Oisko kellään neuvoja minkälaisia koko kropan yleisvoima liikkeitä kannattaisi tehdä? lajina siis jääkiekko.o_O
Treeneille on reilusti aikaa vaikka joka päivä (lukio) ja halua treenata sitäkin enemmän eli se ei ole ongelma. Muuta urheilua ei tällähetkellä tule ja safkaaminen on suht hyvässä kunnossa ja siitäkin on jonkunverran opiskeltua tietoa.Eipä noissa 4- ja 5-jakoisissa mitään vikaa aloittelijoillekaan ole oikein toteutettuna. Anyway kaikki riippuu kaikesta. Monta päivää viikossa haluat/pystyt treenata? Kuinka paljon muuta urheilua tulee ja miten syöt? Teetkö raskasta työtä?
- Noissa painoissa varmaan Starting Strength toimii hyvin mutta ainakin minulle se olisi liian monotoninen ja tylsä
- Itse tykkään Jim Wendlerin 531 ohjelmasta ja se sopii kyllä aloittelijallekin. Siitä löytyy miljoona eri variaatiota joista varmasti joku on mieleinen. Netistä löytyy paljon tietoa tuosta mutta hankkisin kuitenkin ainakin jonkun noista Jimin kyseiseen ohjelmaan liittyvistä kirjoista.
- Jton 3x4->6x6 on mainio tapa treenata mutta vaatii aika paljon ymmärrystä ohjelmoinnista ja varsinkin oman kropan tuntemusta. Voihan tuon toki ulkoistaa Jtolle niin tulet varmasti olemaan tyytyväinen tuloksiin.
treenit kulkee, hiki lentää ja tuntuma loistava ja jaksaa painaa mutta silti tuntuu kertyvän mahamakkaraa. monipuolinen ruokavalio on ja vuosiin en ole herkkuja syönyt. voiko kova treenaaminen tehdä tällasta? kevennelly en ole herraties kui pitkään aikaan mutta ei tekis paljon mieli kevennellä ku läskiä vaa kertyy.