Treeniä "varastoon" ennen lomaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Monet sanovat, että intensiteettiä salilla ei kannata nostaa ennen pitempään taukoa. Eli jos ystävällisesti saisin vastauksia kysymykseeni; miksi vitussa esim. minun tilanteessa (2vko totaali taukoa salilta) ei kannattaisi vikoissa treeneissä tehdä esim. selälle normaalin n.10-12 sarjan sijasta vaikka 30 sarjaa, tai vaikkapa reisille 50sarjaa:D?

Ois ainaki saatana aikaa levätä tollasten treenien jälkeen.

Monet sanovat, että intensiteettiä salilla ei kannata nostaa ennen pitempään taukoa.

Kuka näin sanoo, voit kyllä jatkossa tivata perustelut.

Eli jos ystävällisesti saisin vastauksia kysymykseeni; miksi vitussa esim. minun tilanteessa (2vko totaali taukoa salilta) ei kannattaisi vikoissa treeneissä tehdä esim. selälle normaalin n.10-12 sarjan sijasta vaikka 30 sarjaa, tai vaikkapa reisille 50sarjaa:D?

Ois ainaki saatana aikaa levätä tollasten treenien jälkeen.

Kannattaa nimenomaan, eikä haittaa vaikka paukuttaa failureen saakka useampia sarjoja. Hermostollahan on hyvää aikaa palautua. Itse ainakin tekisin näin niin tauon jälkeen voisi pamahtaa mukavat boonukset sarjapainoihin.

Ite vedän ainaki koko kropan niin totaalisen jumiin jos sattuu tulemaan noinkin pitkää taukoa, ei siitä ainakaan mitään haittaa voi olla, kahessa viikossa kerkee palautuu ihan täydellisesti (venytteley ei olis kuitenkaa varmaan pahitteeks sen tauon aikana, jos vaan kykenee)

Hyvii sikareenei sinnepäin :thumbs:

e: hidas...

Eiköhän sitä kannata jaksottaa treenaus pidemmällä aikavälillä niin, että tossa ennen lomaa olisi lähellä ylikuntoa. Tosin tossa hommassa piilee se vaara että natikka tulee sairaaksi. Näinhan kay urheilijoille kun aletaan herkistelemään putoaa oma testo taso joka vie vastustuskyvyn ja sitten sairastustaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom