Viime aikoina aina treeneistä tullessa on ollut räjähdysherkkyys päällä. Kunnon HULK SMASH! -meininki on päällä 20 min verran, kunnes saan palkkarin alas ja alkaa vähän helpottaa. Tulen kotiin suoraan vikan sarjan jälkeen ja jos jalkaan takertuu muovipussi tai radio soittaa väärää musiikkia -> WOEWITTUSAATANA:curs: YRITTÄÄKSJOKU:curs: OLLAKOVEMPIKUMINÄ :curs: :curs: :evil: *paska lentää tuulettimeen*
Kuvassa Belmondo MURSKAA jalkaan takertuneen muovipussin.
Palkkari imettynä olo alkaa hiljalleen helpottaa. Mutta ilmiö on harmittava, ei ainoastaan siksi etten tykkää olla kilari, vaan myös siksi että ehkä teen jotain väärin kun näin käy?
Treenaan DF:llä mikä on tietty ajoittain melko rankkaa. Treeni kestää n. tunnin + vartti lämpöä aluksi + 5 min kotimatka.
Olen ollut tässä sekä dieetillä että vähän plussalla, ei eroa.
Johtuuko kyseinen vitutus siitä että:
a)treeni on liian kova/kestää liian kauan ja testotasot tms. ehtii romahtaa ja stressihormonit jyllää
b)ei ole tarpeeksi kaloreita/hiilareita käytössä
c)olen oikeasti vittumainen jätkä, ja käytän tätä tekosyynä remontoida kämppää
d)joku muu, mikä?
Kuvassa Belmondo MURSKAA jalkaan takertuneen muovipussin.
Palkkari imettynä olo alkaa hiljalleen helpottaa. Mutta ilmiö on harmittava, ei ainoastaan siksi etten tykkää olla kilari, vaan myös siksi että ehkä teen jotain väärin kun näin käy?
Treenaan DF:llä mikä on tietty ajoittain melko rankkaa. Treeni kestää n. tunnin + vartti lämpöä aluksi + 5 min kotimatka.
Olen ollut tässä sekä dieetillä että vähän plussalla, ei eroa.
Johtuuko kyseinen vitutus siitä että:
a)treeni on liian kova/kestää liian kauan ja testotasot tms. ehtii romahtaa ja stressihormonit jyllää
b)ei ole tarpeeksi kaloreita/hiilareita käytössä
c)olen oikeasti vittumainen jätkä, ja käytän tätä tekosyynä remontoida kämppää
d)joku muu, mikä?