- Ikä
- 42
treenatkaa sen verran <b> KOVEMPAA </b> et ne paukut ja ärripurrit jää sinne salille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tiieitiijuu sanoi:treenatkaa sen verran <b> KOVEMPAA </b> et ne paukut ja ärripurrit jää sinne salille.
VZ58 sanoi:Kyllä minusta nimenomaan vaikuttaa siltä että kun antaa kaikkensa ja vetää 110% taulussa ja on aivan maansa myyneenä treenin jälkeen, niin sitä on kuka tahansa sippi ja väsyneenä seuraavan tunnin ajan. Jos on "ihan kivat" fiilarit ja sellainen olo että jaksaa vielä naureskella ja hyppelehtiä heittämässä huulta HARDCORE treenin jälkeen niin vähän mietityttää että onko sitä tullut edes treenattua KOVAA?
Haluaisin päästä näkemään sellasen henkilön "kovan" treenin jolla riittää energiaa vielä "hassutteluun" treenin jälkeen (ja treenin aikana). Minulla ainakin on paska olo, oksettaa, väsyttää, tärisyttää, hikoiluttaa, vituttaa. Silloin tiedän että olen tehnyt kovan treenin. Voi tietysti olla että sitä on vaan itse asenneongelmainen?