Treeneistä palatessa kaikki käy hermoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Belmondo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
tiieitiijuu sanoi:
treenatkaa sen verran <b> KOVEMPAA </b> et ne paukut ja ärripurrit jää sinne salille.

Kyllä minusta nimenomaan vaikuttaa siltä että kun antaa kaikkensa ja vetää 110% taulussa ja on aivan maansa myyneenä treenin jälkeen, niin sitä on kuka tahansa sippi ja väsyneenä seuraavan tunnin ajan. Jos on "ihan kivat" fiilarit ja sellainen olo että jaksaa vielä naureskella ja hyppelehtiä heittämässä huulta HARDCORE treenin jälkeen niin vähän mietityttää että onko sitä tullut edes treenattua KOVAA? :eek:

Haluaisin päästä näkemään sellasen henkilön "kovan" treenin jolla riittää energiaa vielä "hassutteluun" treenin jälkeen (ja treenin aikana). Minulla ainakin on paska olo, oksettaa, väsyttää, tärisyttää, hikoiluttaa, vituttaa. Silloin tiedän että olen tehnyt kovan treenin. Voi tietysti olla että sitä on vaan itse asenneongelmainen?

ei minua ainakaan koskaan vituta/ärsytä hyvin fudanneen treenin jälkeen. olo on iloinen, väsynyt ja hikoileva.. joskus harvoin myös astetta pahemmin pahoinvoiva. asia on täysin toinen, jos jokin paikka prakaa/treeni menee penkin alle. sen jälkeen vituttaa, kuin sotanorsua jolla on käpy perseessä.

Enpä siis olekaan poikkeustapaus. Salin jälkeen lentelevät risut ja männynkävyt. Veikkaan testosteronia, kun on noita "muitakin" vaikutuksia.

VZ58 sanoi:
Kyllä minusta nimenomaan vaikuttaa siltä että kun antaa kaikkensa ja vetää 110% taulussa ja on aivan maansa myyneenä treenin jälkeen, niin sitä on kuka tahansa sippi ja väsyneenä seuraavan tunnin ajan. Jos on "ihan kivat" fiilarit ja sellainen olo että jaksaa vielä naureskella ja hyppelehtiä heittämässä huulta HARDCORE treenin jälkeen niin vähän mietityttää että onko sitä tullut edes treenattua KOVAA? :eek:

Haluaisin päästä näkemään sellasen henkilön "kovan" treenin jolla riittää energiaa vielä "hassutteluun" treenin jälkeen (ja treenin aikana). Minulla ainakin on paska olo, oksettaa, väsyttää, tärisyttää, hikoiluttaa, vituttaa. Silloin tiedän että olen tehnyt kovan treenin. Voi tietysti olla että sitä on vaan itse asenneongelmainen?

Minusta onnistunein treeni on sellainen, jonka jälkeen on vielä pikkuisen energiaa jäljellä, mutta toisaalta myös tuntuu että on tehnyt jotain. Jos vetää aivan paskaksi itsensä, niin sitä pidempi aika palautumiseen tarvitaan, ja salikäynnit harvenevat harvenemistaan...

Mieluummin kyykkään 3 kertaa viikossa kohtuudella, kuin kerran oikein kovaa. :)

Saa olla päästään vialla jos pitää riehua salin jälkee. Ite oon vaan väsynyt; ei muuta.

Toki saattaa vetää pinnaa kireälle jos ei saa levätä hirveen mätön jälkeen mutta se nyt vois johtua ihan mistä vaan.

Riehumisella ja ärtyneellä ololla on vielä aika suuri ero. Tuskin täällä nyt kovin moni riehuu jos yksi on maininnut että tavarat lentelee helposti. Meitä on niin paljon erilaisia kuitenkin ja kaikki reagoi vähän eri tavalla fyysiseen väsymykseen.

Itse en kyllä ole yhtään ärtynyt jos finaaliin vedän...olo on sellainen varsin leppoisa, ei jaksa muuta kun löhöillä sen jälkeen.

Itsekin olen lauhkea kuin lammas treenin jälkeen. Pikemminkin ennen treeniä on toi ilopillerivaihe. Kunnon treenin jälkeen ei sitten jaksa tehdä mitään. Paras on vielä jos on ruokaa jo valmiina ku tulee kotiin, ja sitten vaan makoilemaan mätön jälkeen. En kyl koskaan oo ollu hermoherkkä treenin jälkeen, paitsi jos ei saa olla rauhassa rankan treenin jälkeen. Teille jotka juotte palkkarin kotona, kokeilkaa juoda se pukkarissa jo. Voi olla ettei sitten ole niin hermona treeneistä palatessa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Niin kuin tuossa jo edellä mainittiin niin ainakin minulla henk.koht tuolla verensokerin heilahtelulla on aika suurikin merkitys mielentilaan. Joskus jos tulee treeniä edeltävän ruoan ja treenin välille pitempi aika väliä, niin tuntuu että sen palkkarin hiilarit ei oikein riitä tasaamaan verensokeria, ja sitten kun kotiin tulee niin on aika räjähdys herkkä mitä pienimmistä ja turhimmistakin asioista. Fiilis kyllä sitten korjaantuu kun on vetänyt sapuskaa mahan täyteen. Nykyään teenkin niin että syön ruoan n1-1h30min enne treeniä, tuolla varmistan sen että ei verensokerit hirveästi heilahtele. Yleisesti ottaen olen kyllä tosi lepponen ja raukea treenin jälkeen.

Yleensä salin jälkeen on todellakin rento ja mukava fiilis..yleensä,mutta on sit päiviä,kun kaikki vituttaa.Menee pääasiassa väsymyksen piikkiin..

Treenin jälkeen ei yleensä noi hermot ole noin kireällä, mutta fyysisesti on hieman huono olla. En varmasti edes osaa treenata niin kovaa kuin monet muut, mutta aina vetää veteläksi treenin jälkeen. Kroppaa väsyttää ja tärisyttää ja samalla on sellainen "vaikea" olo. Kaikki keskittymistä vaativa tuntuu erittäin vaikealta, ruokakaan ei oikein maistuisi paitsi jos joku tuo sen nenän eteen. Mieluiten vaan makoilee sängyllä. Tätä kestää yleensä 2-3 tuntia treenin jälkeen.

Mulla ei oikeestaan oo koskaan treenin jälkeen paska fiilis muuta kun niissä tapauksissa että tuun kotiin, eikä oo ruokaa valmiina vaa pitää alkaa väsäilee ite.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom