Treeneistä palatessa kaikki käy hermoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Belmondo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli "sokerit laskee, ei ihmiset!" Jonkinlainen etupalkkari tai laiha malto+heracombo treeneihin tulee sitten käyttöön, kiitokset.

Piti vielä sanomani, että sitä heraa ei sinne kannata luultavasti laittaa jos on noin lyhyt treeni kuin sulla. Ellei sit edellisestä ruokailusta ole kulunut useita tunteja. Toisaalta jos treenit tuppaa venymään monen tunnin mittaisiksi, tai ei muuten pääse syömäilemään harjoituksen jälkeen niin tuskin tekee pahaa.

Oliskohan aika hommata elämälleen sitten joku uusi suunta tai tarkoitus jos salilla käynti on niin henki ja elämä, että se saa pään noinkin sekaisin..ehkä hieman vähemmän anaboolisia asteroideja tms.. Eikai :) itselle se salikeikka on ainakin useimmiten keino päästellä vähä höyryjä ja vaikka salille mennessä olis vähä emmäjaksa fiilis tai jopa puolittainen vidutus nii hyvänolon tunne valtaa aina ku saa hoidettua normi treenin loppuun..

ite oon aina aamuisin :evil:, ennen treeniä :hyper: ja treenin jälkeen :zzzz:

aamuisin (esim maanantaina) oon hermostunu ja paiskon kaapin ovia yms... ennen treeniä on niin ylienerginen olo kuin olla ja voi. aina kun saan vain sheikkerin käteeni ennen treeniä alan heilumaan kuin heinäheikki että se varmasti sekoittuu kunnolla. löin torstaina pääni pöydän kulmaan sen takia. treenin jälkeen taas oon niin paskana kuin olla ja voi, jalat pettää alta ja tuskin edes jaksaa pestä käsiään.

häiriintynyttä sakkia....
paiskotaan tavaroita ja raivotaan....

yhteys pikaisesti mielenterveystoimistoon,
moni näköjään juo palkkarin kotona,itse juon heti kun menen pukukoppiin.

Itse vedän kans palkkarin heti pukkariin päästyä,
mitä sitä pihtaamaan?

Yleensä itsellä on sikahyvä olo reenin jälkeen just viikolla, kun on laiskottanut hirveesti mennä salille, on sitten kuitenkin saanut mentyä, ja on reenikin vähän kulkenut.

Eilen oli hirrrrrrrrveen nihkeen tuntunen treeni, menin salille aamupäivällä pelkän aamupalan voimin.
Tuntu ettei siitä mitään tule. No, tein yläkropan 9 sarjalla,
ja kolmessa niistä tein perskohtaset sarjaennätykseni.
Eli kait se jeeni jollain lailla kulki.
Mutta silti vitutti ennen reeniä, sen aikana, ja sen jälkeen.

Belmondo sanoi:
Viime aikoina aina treeneistä tullessa on ollut räjähdysherkkyys päällä. Kunnon HULK SMASH! -meininki on päällä 20 min verran, kunnes saan palkkarin alas ja alkaa vähän helpottaa. Tulen kotiin suoraan vikan sarjan jälkeen ja jos jalkaan takertuu muovipussi tai radio soittaa väärää musiikkia -> WOEWITTUSAATANA:curs: YRITTÄÄKSJOKU:curs: OLLAKOVEMPIKUMINÄ :curs: :curs: :evil: *paska lentää tuulettimeen*

00657809.zoom.a.jpg

Kuvassa Belmondo MURSKAA jalkaan takertuneen muovipussin.

Palkkari imettynä olo alkaa hiljalleen helpottaa. Mutta ilmiö on harmittava, ei ainoastaan siksi etten tykkää olla kilari, vaan myös siksi että ehkä teen jotain väärin kun näin käy?

Treenaan DF:llä mikä on tietty ajoittain melko rankkaa. Treeni kestää n. tunnin + vartti lämpöä aluksi + 5 min kotimatka.
Olen ollut tässä sekä dieetillä että vähän plussalla, ei eroa.

Johtuuko kyseinen vitutus siitä että:

a)treeni on liian kova/kestää liian kauan ja testotasot tms. ehtii romahtaa ja stressihormonit jyllää
b)ei ole tarpeeksi kaloreita/hiilareita käytössä
c)olen oikeasti vittumainen jätkä, ja käytän tätä tekosyynä remontoida kämppää
d)joku muu, mikä?
Oikea vastaus on varmaan toi c; oot vittumainen jätkä:D , mut niinhän me kaikki. Mul voi olla kans tollanen samanlainen olotila hetke, mutta vaan jos ei ole reeni sujunu. Jos taas kaikki on mennyt putkeen, niin on reeninjälkeinen olotila verrattavissa esileikkiin ja palkkarin juominen laukeamiseen.... että sitä rataa.

Mua vituttaa kaikista eniten treenin aikana. Käytän HST-ohjelmaa (liikkeitä on 12-13) ja treenit venyy aika pitkiksi (1,5-2h) joskus lämmittelyn ja varsinaisten liikkeiden vuoksi. Siinä kyykkyä ja maastavetoa tehdessä just ennenku tarttuu tankoon tuntuu että on räjähtämispisteessä. Sillä hetkellä mua ottaa päähä oikeestaan kaikki (ihmiset, soiva musiikki radiossa, salin valaistus, levypainojen ylipirteät värit ym.), mutta siitä sitä vasta saa virtaa liikkeisiin. ;)

Sit ku oon tullu kotia niin väännän musiikin päälle (jotain monimutkaista, kuten Opeth, Porcupine Tree, NiN tai Dream Theatre) ja reporankana makaan ja rauhotun sängyllä. Jos tulee joku tyttö käymään, halaan siitä kyllä pas**t pellolle. :D

... Mut toisaalta oon mä melko outo tyyppi... :D

jee, jokku muutki on treenin jälkeen äkäsiä. Esim viime kesä oli kamala. Treeneistä tullessa viduddi ihan joka asia ainakin sen 1 tunnin. Kyllähän se tuohon verensokeriin jotenkin liittyy, joku jopa heitti että hormoonitasapaino sekoilee treenin jälkeen:D

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Treenin jälkeen olen kuin joku saatanan ylienerginen batterymainoksen kanaemo. Kyllä muuten sattuu ja tapahtuu kun yks hyrrää kahtasataa jokapaikkaan... Sit pari tuntia salin jälkeen iskee väsy ja sit nukkumaan. :)
Mitä rankempi treeni, sitä energisempi ja parempi olo. Mua vituttaa töissä niin paljon, että jos salin jälkeen vituttais sitä enempi... ...no.. en halua edes ajatella :D

Itselläänkin on usein aika aggressive-fiilis treenin jälkeen, ei paljon kiinnosta jauhaa paskaa kenenkään kanssa. Mut se on vaan merkki siitä, että aina on vara parantaa salilla...

En ole näköjään yksin tän probleeman kanssa. Itsellä aina kakskymmentä minuuttia treenin jälkeen on sellainen olo, että jos joku tulee juttelemaan nii lentää palkkari naamalle.

Belmondo sanoi:
Viime aikoina aina treeneistä tullessa on ollut räjähdysherkkyys päällä. Kunnon HULK SMASH! -meininki on päällä 20 min verran, kunnes saan palkkarin alas ja alkaa vähän helpottaa. Tulen kotiin suoraan vikan sarjan jälkeen ja jos jalkaan takertuu muovipussi tai radio soittaa väärää musiikkia -> WOEWITTUSAATANA:curs: YRITTÄÄKSJOKU:curs: OLLAKOVEMPIKUMINÄ :curs: :curs: :evil: *paska lentää tuulettimeen*

Palkkari imettynä olo alkaa hiljalleen helpottaa. Mutta ilmiö on harmittava, ei ainoastaan siksi etten tykkää olla kilari, vaan myös siksi että ehkä teen jotain väärin kun näin käy?

Täytyy tunnustaa että TÄYSIN samanlaiset fiilarit on jokaisen kovan treenin jälkeen. Luultavasti nämä fiilikset johtuvat matalasta verensokerista. Muutenhan sitä on luonteeltaan lauhkea kuin lammas.

Pukkarissa hetken istuskelu rauhassa ja palkkari naamaan. Samalla voi treenikaverin kanssa jutella siitä, miten treeni meni. Sen jälkeen onkin niin hyvä olo ja mieli ettei jaksa kiukutella...

Kyllä sitä itelläki on vähän hermo pinnassa n. 1-2 tuntia treenin jälkeen. Palkkarin juon heti pukkarissa ja siihen asti on olo aika kierroksilla kunnes sen seuraavan aterian saa syötyä. Eli ei tossa heti treenin jälkeen jaksa mitään turhaa lässytystä kuunnella.

itellä on palkkarin jälkeen ennen seuraavaa ateriaa sellanen olo, kuin olisin kipeä. uskon että johtuu kovemmista treeneistä, mitä aikaisemmin. mutta vitutusta en oo huomannu, olen yleensä ihan samalla päällä kuin normaalisti salin jälkeenkin

Suositut

Back
Ylös Bottom