Treenaus + Intti?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämä on kyllä täysin totta. Meikälle kävi juuri näin. En yhtään jaksanut treenata enkä syödä intin aikana joten laihduin kymmenen kiloa. Läskiä lähti about kaikki mitä voi lähteä (joku pari kiloa ehkä) ja lihasta sitten aika reilusti. Hassuinta kuitenkin on, että voimatasot ei tippunut kovinkaan paljoa penkkiä lukuunottamatta. Noh sitten kun alko reservi lähestymään niin aloin treenaamaan viikonloppuisin aina kunnolla ja syömään niin paljon intissä kun pystyy, ja heti kotiutumisen jälkeen pistin kunnon treenit ja bulkin päälle. Aika helvetin nopeesti tuli joku 3 kiloa massaa rasvaprosentin pysyessä samana, ja nyt puolen vuoden jälkeen on kaikki kilot saatu takaisin MUTTA pienemmällä rasvaprosentilla kun ennen inttiä. :D Eli olen nyt isompi, kireämpi ja voimakkaampi kuin ennen inttiä vaikka en todellakaan ole panostanut hirveän paljon nyt reservinkään aikana.:dance:
Itselle puolestaan kävi niin että yksiköstä poltettiin iv:t loppuajaksi kokonaan, niin tuli sitten käytyä enemmän salilla. nyt n.1kk salilla kulkenu intin jälkeen 3-4kertaa viikossa ja oon jo ohittanu kaikissa liikkeissä melkein omat voimatasoni, mitä ne oli ennen inttiä. Tosin painoakin on 4kg enemmän. Ainoa missä oon huonompi on vatsat(ainakin joissain liikkeissä ekaa kertaa tosin sain voimapyörällä seisaaltaan pari toistoa viime salitreenissä ku kokeilin :eek:) ja leuat(lisäpainoilla).

itse

:offtopic:

lähdin inttiin 95 kiloisena ja palasin n. 80 kiloisena, josta olen jatkanut kuntoilua nyt pari vuotta. Mun kaltaselle läskille se oli hyvää shokkihoitoa ja käytännössä sain sieltä kipinän pumppaamiseen ja terveellisiin elämäntapoihin. Ja itsetunto kasvoi, kun rupes näyttää vähän paremmalta. Onneksi sain sieltä jotain mukanani siis.

Kohta 2kk takana, ei oo hirveesti kerenny reenailee p-kauden kiireellisyyden takia. Tosin, eiköhän toi tosta kohta rauhotu ja kerkee vähän reenatakin.
Paino tippunu 1,5kg tän 2kk aikana. Varmaankin suurin osa läskiä ja tottakai osa myös lihasta, oon siihen ihan tyytyväinen kun ajattelin alunperinkin et dieettaan vähän intin alkaessa.

1,5 kg 2kk:n aikana. :O Miten moinen on edes mahdollista, ellei ole joku 50 kilonen? Meikä paino about 69 kiloa ja silti tiputin p-kauden aikana lähes 8 kiloa. :D

Hemmetti kun jotkut ihmiset osaa syödä nopeesti ja paljon.

itse en treenannut intin aikana kertakaan, ei jaksanut alkaan kun ei se kovin hyvin olisi ollut mahdollista. Paino tippui pkauden aikana 97kg->82kg kaikki lihat lähti ja no ehkä läskiä jonkun verran. E- ja jkaudella nousi siihen 88kg:n spadehommissa ja vemppailessa. Nyt kohta 2kuukautta treenattu paino on noussut ja samalla tulokset habat ja selkä alkaa kohta olla samalla tasolla kuin ennen inttiä (siis treeni painoissa) muut on vielä kaukana niissä hyvistä ajoista ennen inttiä.

Kuulostaa surulliselta kaikkina lihaskatoineen. Pitänee mennä sukupuoli leikkaukseen niin voisi välttää tuon kamaluuden. :D

Itse kerkesin vuoden harrastamaan salilla käymistä ennen kuin tuli inttiin lähtö ja ihan hyvin tuolla on saanut treenattua ainakin omasta mielestäni. Palvelus paikkana parola ja homman nimi 12kk kuski alokas kausi ja autokoulu oli aika kiireistä aika mutta aina sitä sen pari kertaa viikossa jaksoi salille raahautua+ sitten v-loppuna ja aeroobista tuli tuolloin firman puolesta ihan sopivasti nykyään joka päivä loppuu "Palvelus" klo 16 ja silloin tällöin ei ole oikeen koko päivänä mitään jotenka treenaan kerkeään ihan niin paljon kuin haluaa. Leireillähän sitten on tietenkin vähän huonompaa mutta harvoin ne muutamaa päivää pidempään kestävät ja jos ollaan kassun lähellä niin kuskit kyllä pääsetvät kasarmille viettämään aikaa/treenaan kunhan keksivät vaan jonkun hyvän syyn lähteä sinne ajelemaan :D Ruokahan tuola on sitä samaa teollisuus paskaa kuin kouluissa mutta runsaalla maidon juomisella ja lisäravinteilla saa paikattua helposti ruokavalion pikku puutteet.

Tulokset itsellä noussut melkein samaa vauhtia mitä siviilissä nousi ennen inttiin lähtöä ja eikös nuo tulokset muutenkin ekan vuoden aikana nouse helpomalla kuin jatkossa. ELi ei sitä inttiä tarvitse mitenkään pelätä ainakaan meillä ei edes alokaskausi ollut fyysisesti niin raskas etteikö sitä jaksaisi vielä päivän päätteeksi salille lähteä.

Menee ihan vaan muualle vaan kun inttiin jos haluut pitää lihakses..monet bodarit on näyttäny iha naurettavalta sieltä tullessaan..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuulostaa surulliselta kaikkina lihaskatoineen. Pitänee mennä sukupuoli leikkaukseen niin voisi välttää tuon kamaluuden. :D

Eäh älä pelkää oikeesti. Intti tekee vaan pidemmän päälle hyvää lihaskasvulle.

a) intin jälkeen on ihan helvetin kova motivaatio treenata
b) tulokset nousee niin nopeasti alussa että se nostaa motivaatiota ennestään ja sillä "sysäyksellä" minkä siittä saa pääsee paljon pidemmälle kun pelkästään "takaisin vanhoihin tuloksiin"
c) läskit palaa niin hyvin intissä että kun näkee itsensä kireänä niin jotenkin sekin kai motivoi, ja tosiaan on hyvä alkaa puhtaalle bulkille kun on valmiiksi jo kisakireä :D

Tossa nyt muutama hyvä syy. ;) Eikä täällä juuri kukaan ole niin iso että oikeasti ihan liikaa massaa menettäisi. Joku pro-bodari on vähän eri asia kun perus-pakkislainen joka menettää ehkä 5 kiloa lihasta intissä.

Itse olin spollena, p-kaudella ei ensimmäiseen muutamaan viikkoon ehtinyt salille kun iltojen ohjelmanumerot venyi aika myöhään. Taisi painokin tippua muutamalla kilolla.

Johtajakaudella (eli alikes..) puolestaan ehti käydä hemmetin hyvin.
Välillä tuli käytyä lounaan jälkeen ja välillä ihan aamusta.
Eihän noihin rastien pitoihin jokaista rj:tä tarvittu. Eikä juurikaan koskaan tarvinnut yksin lähteä, aina löyty joku mukaan.

Leirit nyt oli välillä hieman heikkoruokaisia, mutta kyllähän niistä omilla eväillä selvittiin. Varmaan teki ihan hyvääkin välillä salitauko. Olisiko yht. reilu 3kk oltu leireillä (poislukien vklp:ja), hyvä kun menin spolleksi odottaen ettei tarvitsisi kamalasti metsissä oleskella. No, eikai tuokaan niin paljoa ole.

Muutaman kerran tuli käytyä yön valvottuakin pumppailemassa, vartiohommien päätteeksi, joskus marssin päätteeksi. kyllä siellä ehti jos vaan omasi reenimotivaatiota tarpeeksi.
Enkä oikein väsymystä nähnyt esteeksi olla menemättä, itellä tuntu että tuo pääkoppa pysy kasassa sen ansiosta että sai purkaa itteään raudan parissa. Välillähän tuo rasitus oli melko kova mutta ilman vapatuksia koko setti mentiin.

Tulokset kehittyivät ja painoakin tuli muutama kilo lisää. Protskuja vaan sai päivän mittaan tankata kassulla sheikkeristä. Se laitoksen tarjoama em. teollisuussafka ei kyllä pidä sisällään proteiineja sitten nimeksikään. Se oli kyllä koko paikan huonoin homma.

Kyllähän siellä intissä löytyy monta hommaa missä pääsee hyvin reenailemaankin, eikä kamalasti tarvitse leireillä värjötellä. Tsemppiä. :)

Pari kyssärii, että saisin säilytettyy lihat intissä eli vähän aerobista ja puntti mahdollisuudet. 6kk pidempää en jaksa/ pysty olee.

Onko palvelus paikkaa vaikea vaihtaa, kun se on jo määrätty(7kk aikaa), miten se onnistuu?

Mihin kannattaa mennä? Mihin hommiin, onko vaikea päästä, miten?

Miten toi ruokien tuominen sinne pitääkö ne piilotta, miksi? jos marssi ym. varustukseen ei kuulu termari ja otat sen silti mukaan ja jäät kiinni onko paha homma?

Miten toi ruokien tuominen sinne pitääkö ne piilotta, miksi? jos marssi ym. varustukseen ei kuulu termari ja otat sen silti mukaan ja jäät kiinni onko paha homma?

Kunhan kaappitarkastuksen aikana on eväät piilossa, niin ei mitään ongelmaa. Meillä sai ainakin olla ylimääräsiä juomapulloja/termareita jos vaan mahtu mukaan, missä ja miten ikinä liikuttiinkaan.

Mihin kannattaa mennä? Mihin hommiin, onko vaikea päästä, miten?

kirjurin hommat, spaden hommat ;) Ei lopu ruoka leireillä. Kirjurin hommiin pitää melko varmaan olla b-mies, jossain paikoissa spaden hommiin. Sodankylässä ei ainakaan tarvinnut spadeksi olla b-mies.

Mulla ei tuon intin kanssa kovin ruusuisesti käynyt, paino tippui 8kg, yhdessä vaiheessa 12kg, mutta sain kiloja takaisin, voimia katosi aika paljon, mutta sain niitä intissä takaisinkin.
Treenasin periaatteessa aina kun oli mahdollisuus, mua ei väsymys haitannu ja sotkussa kävin aika vähän, mutta ruokapuolen kanssa oli vaikeuksia: Intille menijälle hyvä vinkki:
Ota gainomaxeja tai proteiinipatukoita mukaan ja laita ne leirillä pakin sisään, niin voit säilyttää niitä kätevästi. Semmoista helppoa ja nopeata ruokaa. Ruokailuissa kannattaa panostaa leireihin, mieti etukäteen mitä siellä kannattaa syödä ja miten sen säilyttäminen onnistuu, leireillä on tunnetusti tuon ruokapuolen kanssa vähän niin ja näin ja usein ruokailuihin sekoitetaan kiirettä ja rajoitettuja annoksia, mutta en minä ruoasta halua valittaa, tiukan paikan tullen sitä syö vaikka puunkaarnaa.
Meilläkin saattoi leirillä iltapala jäädä kokonaan tulematta, kun se loppui kesken muiden patterien lipastaessa "vähän" ylimääräistä, aamupalalla hirveä kiire kun lähtemisaika oli ilmoitettu väärin ja jäimme aikataulusta jälkeen ja hätäinen aamupala kapiukkojen karjuessa vauhtia vierellä, vasta myöhästyneellä lounaalla saatiin syödä kylliksi. Tippui yhdelläkin leirillä paino 4kg 4päivän aikana, oi niitä aikoja.
Yritin leireilläkin kantaa eväitä, mutta niiden syöminen oli paikoin vaikeaa ja ne loppuivat nopeasti kesken. Omia mokia loppujen lopuksi, en ole kuitenkaan katkera, vaikka tavallaan vuosi meni hukkaan treenien merkeissä, mutta ihan kiva paikka se silti oli.

joo Taidan hommata vapautuksen. ei hirveesti kiinnostas lähtee kuihduttaa vaivalla hankittuja jo pieniä lihaksia.
en suosittele. mieti niitä tilanteita kun baarissa jätkät rupee puhumaan intistä ja sitte tulee sun vuoro kun oot ollu hiljaa ja sulta kysytään " missäs sä kävit intin ":rolleyes: kestä lihaskato kuin mies ja treenaa lihat takas!:kippis1:

No jos niistä treeneistä on joskus jotain saanu irti nii kyllä luulis et intin jälkeen sais ne menetyksensä aika äkkiä lihasmuistin avulla takas. Ja ihan itsensä huijaamista tuo tuommonen asennoituminen on että turha sinne on mennä ku vaivalla hankitut lihat katoaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom