Miten usein olette käyneet salilla ja oletteko erikseen hankkineet uutta ohjelmaa tms raskauden edetessä? Itsellä olo ollut hyvä koko raskauden ja olen hyvin pystynyt reenailemaan, mutta painoja olen tiputellut ja tahti muutenkin on "hitaampaa" salilla.
Ja millaisia jalkaliikkeitä olette vielä tehneet? itse olen pystynyt vielä tekemään leveää kyykkyä ilman painoja, pohkeita ja reisiä..mutta eihän sitä tule sellaisia kunnon sarjoja otettua enää..
Mitä luulette, missä kunnossa lihaksisto yleensä pysyy? Lähteekö lihakset vai saako niitä pidettyä edes jollain tasolla? Kuitenkin, jos käyn sen 3-5 kertaa salilla..näillä keleillä tulee myös harrastettua pyöräilyä salilla, kun ei ole voinut oikein lenkkeillä säiden takia. Ruokaa on uponnut edelleen päivässä n. 2300-3000 kcal, hiilareita tullut enemmän syötyä, mutta proteiinin olen myös aika lailla saanut pidettyä hyvissä lukemissa. Joinain päivinä ei ole sitten maistunut ruoka ja olen iltaisin yrittänyt saada syötyä enemmän..
Painoa tullut nyt n. 8 kg..aika paljon, mutta ei kukaan ole neuvolasta vielä ainakaan mitään valittanut. rauta-arvot olleet koko ajan hyvät n.125 ja paineet 120/70 suurin piirtein. Sokeriarvo 5,8 % ja nyt siirryn seurantaan äippäpolille 2 viikon välein, kun diabeetikoilla vauvan kasvua aletaan tarkemmin seurailla nyt.
Lisäravinteista ainakin jossain blogissa joku sanoi, että on käyttänyt Fastin Hera 80 maustamatonta raskaana. Itse olen nyt pärjännyt ihan normiruoalla ja valion profeel juomia olen myös usein ottanut, kun töiden jälkeen olen salille mennyt suoraan ja banaania kaveriksi.
Tulipa elämänkertaa tässä, mutta talviloma alkoi eilen ja tuntuu jo nyt että tylsyys alkaa iskeä, mutta ihanaa kun ei tarvitse niin aikaisin nousta ja saa nukkua ensi viikolla piiiitkäään :hyvä:
Hyviä vointeja kaikille odottaville