SUPERCARB 1kg -40%

Treenaavat äidit (myös tulevat) ja vauvat

Mä olen joutunut lisäämään nyt hiilihydraatteja aika lailla ja miettimättä syömisiä tarkemmin... Painoa on nyt rv.16 mennessä tippunut 7kg(joka raskaudessa sama homma, vaikkei ole kauheasti mistä tiputtaa). Huomaan jos syön liian vähän hiilihydraatteja, en jaksa mitään. Salilla käyn edelleen 3*viikossa, lenkillä pari kertaa- eli hieman vähemmän kuin ennen raskautta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä olen joutunut lisäämään nyt hiilihydraatteja aika lailla ja miettimättä syömisiä tarkemmin... Painoa on nyt rv.16 mennessä tippunut 7kg(joka raskaudessa sama homma, vaikkei ole kauheasti mistä tiputtaa). Huomaan jos syön liian vähän hiilihydraatteja, en jaksa mitään. Salilla käyn edelleen 3*viikossa, lenkillä pari kertaa- eli hieman vähemmän kuin ennen raskautta.
Nyt sulle on sitten se kolmas tulossa! Mulle oli tossa vaiheessa pari vuotta sitten (toista odottaessa) muistaakseni tullut jo 7kg lisää enkä treenata jaksanut enää yhtään...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kirjoitellaan täältäkin nyt ekaa kertaa tähän ketjuun.
Meillä poitsu nyt 4 kk ja salitreeneihin palasin hiljalleen pari kuukautta sitten ja nyt mennään jo melkein niin kuin ennen... Treenasin läpi odotusajan 3-4 x viikkoon mut tietenkin tasaisesti keventäen. Nimittäin kyllä voimatasot laski jonkin verran. Prässin ja vatsat lopetin puolen välin tienoilla ja askelkyykyn kun liitoskivut alkoivat vaivata. Viimeiset neljä viikkoa menikin rempatessa jolloin salille en enää kerennyt. Kävelylenkkejä aerobisena myös koko raskaiden ajan. Koko aikana en tuntenut ainuttakaan supistusta ja sittenhän piti ruveta vesien menon jälkeen tekemään oksitosiinilla niitä supistuksia että synnyts etenisi. Mies oli jostain lukenut että joillakin kovaa treenaavilla naisilla meinaa olla supistukset kiven alla. Yksilöllistä sekin. Itse jätin kaikki lisäravinteet pois paitsi heraa silloin tällöin. Ruokaa sai lisätä reippaasti että palautui. Syöminen oli välillä mitä sattuu ja ihan tuli syötyä mielitekojen mukaan. Kesällä saattoi vetää mansikoita puolitoista litraa kerralla yms... Ja sitruunaviipaleita imeskelin alkuraskauden ällöttävään oloon. No kilojahan tuli lisää 18 joista vain 5 siis viisi jäi synnärille. Ja nyt en ole yrittänyt rankasti pudotella kiloja ettei maidon tuotanto kärsi. Täysimetyksellä mennään. Lantiopohjan lihaksia on tullut treenailtua jo kauan. Sekä syviä vatsoja. Mutta mites muut on päässeet vatsalihaksia tekemään? Mulla vielä hieman rakoa lihasten välissä. Kuulema pitäisi odottaa että vatsat palautuu kunnolla takaisin yhteen. Ja millä liikkeillä mammat ovat alkaneet treenailla suoria ja vinoja vatsoja? Nyt imetyksem aikana pyrin edelleen turvautumaan monipuoliseen ruokavalioon vain hera palkkarina. Ja joskus fitfarmin patukoita. Mites muut on treenaillu murtuneella häntäluulla. Mulla eka kuukausi oli kivuliain ei voinut istua kunnolla. Kävelykin oli melkoista keinumista. Tuntui ettei voinut kovin nopeaa laittaa jalkaa toisen eteen. Vieläkin istuminen selkäsuorana kovalla alustalla alkaa tuntumaan häntäluussa. Lääkärin mukaan voi olla pitkäänkin kipeä. Mut treenejä ei ole hirveästi haitannut. Ihme kyllä. Toisaalta tän voi ottaa vielä lievänä massakautena ja jospa ne läskit alkaa tippumaan kun keväällä pääsee taas juoksemaan. Vatsa tosiaan ei ole kaunista katseltavaa mutta se kuuluu asiaan en anna sen häiritä. Hyviä treenejä nykyisille ja tuleville mammoille!

Vähän päivitystä mun tilanteeseen: nyt mennään tän kolmosen kanssa rv35 ja kiloja on tullut tasan 4. Ruoka ei oikein maistu ja pakolla syön 5 ateriaa päivässä. Salilla jaksan käydä vielä 2kertaa viikossa, lenkillä n.2-3kertaa/viikko. Enää yksi viikko töitä jäljellä ja sitten alkaa äitiysloma.

Väsymys on välillä ihan kamala ja tuntuu ettei asia korjaannu millään unimäärällä, hemoglobiinikin on 135, eli loistava. No muutama hassu viikko enää, ja ehkä jaksan paremmin kun ei tarvitse käydä töissä :)

Suositut

Back
Ylös Bottom