Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JPK sanoi:Mä nostin treenaamattomana 5*90. Raksalla oon töissä.
Måpå sanoi:Haluaisin tosiaan nähä tämän reenaamattoman raksamiehen tekniikan :D
Mullakaan ei kasva parta mutta oisin vaan ilonen jos parta ei kasvas vielä 25 vuotiaanakaan. Ja ei se parran kasvamattomuus mitään meinaa, että testosteronin eritys ois vähästä, jos muuten on normaalisti kehittyny. Sehän tarkottaa vaan sitä, että se alue, minne sitä partaa pitäs kasvaa ei vaan pysty vastaanottamaan testosteronia niin hyvin, eikö?Pyranha sanoi:Tosiaan, pitäisikö sitä itsekin painua lääkäriin kun sitä ikää tosiaan on jo 25,5 eikä partaa näy eikä kuulu
Kädenväännössä metsurit on ihan ässiä vaikkeivat lajia harrastaisikaan.neutraali sanoi:se että raksamiehet ja metsurit on riskejä lähinnä huvittaa mua. ne ovat riskejä kantamis hommissa, mutta siihen se jää
Painiaikoina kävin punttisalilla yhteensä n. 10-20 kertaa. Ja painin treenaaminen minun osalta ei tainnut kovin kovaa olla kun oli vähän sitä motivaation puutetta. n. 16 vuotiaana jäi kaikenlainen urheilu kokonaan pois n. pariksi vuodeksi. Ja sen parin vuoden touhut oli kaukana urheilusta... Sen jälkeen penkki oli kun kokeilin niin 145. Ennen tätä oli penkistä kokemusta joskus yläasteen liikuntatunnilla ja näinä 10-20 kertana mitä tuli käytyä. Yläasteella sain 125 kg muistaakseni. Uskokoon ken tahtoo. Itse ainakin tiedän asian todellisen laidan.RRKalle sanoi:Voi sanoa tai ei niin toi miken tulos on täyttä paskaa.
Murtomäki: Kovaa painitreeniä, ja luultavasti aika paljon sitä "ei-treeniä" eli kotona/kavereilla penkkiä ja yleisliikkeitä 0-3 kertaa viikossa vaikka kuinka kauan. Sitten salille ja treenaamatta 145.
joopajoo
vmv sanoi:Toiset on luonnostaan vahvempia kuin toiset ja penkkitekniikka saattaa mennä tuurilla edes vähän oikein. Mikähän siinä joidenkin mielestä on niin uskomatonta?
bustedi sanoi:jos ET OIKEASTI ole koskaan penkkiä tehnyt...
Voi sanoa tai ei niin toi miken tulos on täyttä paskaa.
Murtomäki: Kovaa painitreeniä, ja luultavasti aika paljon sitä "ei-treeniä" eli kotona/kavereilla penkkiä ja yleisliikkeitä 0-3 kertaa viikossa vaikka kuinka kauan. Sitten salille ja treenaamatta 145.
joopajoo