Treenaamattoman penkkitulos

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Faijani(r.i.p) väitti penkanneensa "melkein heti" treenaamisen aloittamisen jälkeen yli 140 kg ja mavettaneensa pukeilta 300 kg. Painoa hänellä oli reilu 80 kg ja pituutta yli 180 cm. Tietääkseni työskenteli rekkakuskina...

Liekö:anssi:

laiskaluu sanoi:
Henkilökohtaisesti pidän melkein uskottavampana esim. metsurin 200 mavea kuin 100 penkkiä treenaamatta koska on vaikea kuvitella työtä jossa penkkitulos treenautuisi työn ohessa.

Lihavalmistetehdas:

Täydet nakettipuolen vaunut, paino muistaakseni 300-500 kg
-Työnnettiin savustusuuniin
-Työnnettiin jäähdytystiloihin savustusuunista
-Työnnettiin jäähdyttämöstä pakkaustilohin.

Täydet grillimakkara/lenkki/muovikuoriset makkaravaunut, paino 150 - 200 kg

-Työnnettiin rummun/putken eteen

Täysi lavallinnen lenkkiä noin 25 kg/laatikko, lavalla 25 - 30 laatikkoa, paino muistaakseni n 600 kg

-Vedettiin/työnnettiin pumpulla jos ei trukkimiestä ilmaantunut ajoissa.

Lihaleikkaamo, liharookit ja sammiot paino 100 - 600 kg,

-Siirreltiin työntäen tai pumpulla vetäen/työntäen

Siinä nyt joitain esimerkkejä menneestä elämästäni ja työntöpainoisesta duunista. Salilla ei jaksanut siinä kestäneenä 3 vuotena oikein käydä, mutta penkistä muistaakseni lähti se 90 kg.

edit: Pistää miettimään mitä ne ikänsä niitä vaunuja tökkineet äijät sitten työntää. Tai naiset (eivät saaneet liikuteltua kuin grillimakkaravaunuja).

Kaminari sanoi:
Siinä nyt joitain esimerkkejä menneestä elämästäni ja työntöpainoisesta duunista. Salilla ei jaksanut siinä kestäneenä 3 vuotena oikein käydä, mutta penkistä muistaakseni lähti se 90 kg.
Ok, vaikka käytännössä tuo työntäminen varmaan tapahtuu etunojassa jolloin lihasten asento vastaa paremmin vinopenkkiä tai jopa pystypunnerrusta vai mitä? Joka tapauksessa varmaan antaa hyvän treenin tasapenkkiäkin ajatellen josta oma tuloksesi on kyllä hyvä esimerkki (vaikka toisaalta vahvistaa myös minun väitettäni että 100 kg penkkiä on vaikea tehdä pelkällä työkokemuksella).

Rankat 40kg nous ekalla kerralla....Mutta itsekin olen nähnyt aloittelijan penkkaavaan 90kg, iältään vieläpä 16 ja paino aika reilusti alle 90kg. Nykyään kilpailee sotilaspenkki hommissa...

laiskaluu sanoi:
Ok, vaikka käytännössä tuo työntäminen varmaan tapahtuu etunojassa jolloin lihasten asento vastaa paremmin vinopenkkiä tai jopa pystypunnerrusta vai mitä? Joka tapauksessa varmaan antaa hyvän treenin tasapenkkiäkin ajatellen josta oma tuloksesi on kyllä hyvä esimerkki (vaikka toisaalta vahvistaa myös minun väitettäni että 100 kg penkkiä on vaikea tehdä pelkällä työkokemuksella).

Mulla oli salillakäyntiä takana, eli ei voi sanoa että eka kertaa, mutta kyllä se hyvin piti niitä tuloksia kuitenkin. Ja tosiaan vinopenkkihän se asento on, mutta kyllä se nujuaminen tukilihaksia vahvistaa varmasti. Harvempi tyyppi siellä kyllä oli kovin painava. Itelläkin tais olla vaan 80 kg pinnassa paino sillon.

Edit: Ja pumpulla tökkiessähän se ote on kapeampi ja pystympi kuin vaunulla, koska isokin lava/sammio liikkuu paremmin pumpulla paremman laakeroinnin takia. Niissä vaunuissa hyvä että renkaat pyöri välillä :D

http://www.westsidebar.net/phpBB/viewtopic.php?t=1688

Jani Murtomäki: "Olen paininut pikkupojasta asti. Saavutin siinä lajissa sm-hopeaa vuonna -96. Se oli junioreiden alle 18v sarjassa 81 kg. Olin silloin itse 15v. Sitten pikkuhiljaa painiharrastus jäi. En tehnyt pariin vuoteen yhtään mitään urheilua.

Sitten menin kavereiden mukana käymään punttisalilla ja kokeilin paljonko jaksan nostaa penkistä. 145kg tuli silloin ilman treenaamista. "

näitä superlahjakkuuksia:rolleyes: ...

Ei joku kymmenen vuotta treenannut urjeilija ole "treenaamaton".Asiaan, Peter Heller kertoo kirjassaan että 13-vuotias Mike Tyson teki valmentaja Bobby Stewartin testissä penkistä 10 toistoa 250 paunalla.Mike oli tuolloin 172,7 pitkä ja painoi jonkiverran yli 90kg.

250paunaa=113,5kg

Kuli sanoi:
Ei joku kymmenen vuotta treenannut urjeilija ole "treenaamaton".Asiaan, Peter Heller kertoo kirjassaan että 13-vuotias Mike Tyson teki valmentaja Bobby Stewartin testissä penkistä 10 toistoa 250 paunalla.Mike oli tuolloin 172,7 pitkä ja painoi jonkiverran yli 90kg.

250paunaa=113,5kg

:anssi: :kakka: x10

Vai että 10x113,5 kg 13 vuotiaana!
Uskoisin jos olisi edes 15 vuotiaana, mutta kun 13 vuotiaana ei lihakset voi olla vielä nuin kehittyneet!

mxu sanoi:

Uskoisin jos olisi edes 15 vuotiaana, mutta kun 13 vuotiaana ei lihakset voi olla vielä nuin kehittyneet!

tottakai se ihmeelliseltä kuulostaa ja voi olla legendaa ( itsekin niin ajattelen )

mutta on väärin sanoa että EI VOI OLLA. totta kai ne voivat, se on eriasia onko niin käytännössä ja tässä tapauksessa.

Voi sanoa tai ei niin toi miken tulos on täyttä paskaa.

Murtomäki: Kovaa painitreeniä, ja luultavasti aika paljon sitä "ei-treeniä" eli kotona/kavereilla penkkiä ja yleisliikkeitä 0-3 kertaa viikossa vaikka kuinka kauan. Sitten salille ja treenaamatta 145.:rolleyes:

joopajoo

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Olen kyllä hemmetin kateellinen kirjoittajalla jos ilman kovempaa treeniä voi nostaa 90kg 3x6.. Itse vajaat kaksi vuotta treeniä ja olen melkolailla samoissa määrissä nyt ja on kyllä todella kovaa treeniä vaatinu koko ajan.

Kaminari sanoi:
Lihavalmistetehdas:

Täydet nakettipuolen vaunut, paino muistaakseni 300-500 kg
-Työnnettiin jäähdyttämöstä pakkaustilohin.

Täydet grillimakkara/lenkki/muovikuoriset makkaravaunut, paino 150 - 200 kg

-Työnnettiin rummun/putken eteen

Täysi lavallinnen lenkkiä noin 25 kg/laatikko, lavalla 25 - 30 laatikkoa, paino muistaakseni n 600 kg

-Vedettiin/työnnettiin pumpulla jos ei trukkimiestä ilmaantunut ajoissa.

Lihaleikkaamo, liharookit ja sammiot paino 100 - 600 kg,

-Siirreltiin työntäen tai pumpulla vetäen/työntäen

edit: Pistää miettimään mitä ne ikänsä niitä vaunuja tökkineet äijät sitten työntää. Tai naiset (eivät saaneet liikuteltua kuin grillimakkaravaunuja).

Ja joku 600 kg lava painaa ihan vitusti kun sitä pumpun kanssa työntää, on niitä tullut eräitäkin lykittyä duunissa.

Mutta eipä tossakaan ole mitään tekemistä rintalihasten kanssa, kintuista se työntä lähtee, käsillä vaan pidetään pumpun kahvoista kiinni. Eli vartalon kokonaisvoimalla ja massalla noita liikutellaan tai ollaan liikuttamatta. ;)

mun faija nosti viime kesänä 105kg, salilla hän ei ollut käynyt yli 20 vuoteen. hän kyllä käy lenkillä päivittäin ja kesäisin tekee paljon raskasta työtä mökillä. ikää hänellä on 50v.

mxu sanoi:

Kun Stewart vei Miken D`Amaton nähtäväksi tämä eikä hänen apulaisensa Teddy Atlas ja Kevin Rooney eivät uskoneet että kaveri voi olla kolmetoista vuotias.Syntymätodistus todisti iän.

Tyson

Onhan se ihmeellistä,että 13 vuotias pukkaa penkistä sarjoja 113kg, mutta ei se mitään yliluonnollista ole. Itse olen nähny kuinka 10 vuotiaalla tytöllä on jo aikuisen naisen keho ja kuinka 5 luokkalaisella pojalla 12 v kasvaa parta yms. Joillakin murrosikä tulee jo hyvin varhain, niin 13-15v voi olla fyysisesti hyvin kehittynyt.

Nikakiller sanoi:
Onhan se ihmeellistä,että 13 vuotias pukkaa penkistä sarjoja 113kg, mutta ei se mitään yliluonnollista ole. Itse olen nähny kuinka 10 vuotiaalla tytöllä on jo aikuisen naisen keho ja kuinka 5 luokkalaisella pojalla 12 v kasvaa parta yms.

Aloitetaan siitä että 5. luokkalainen on normaalisti 10-11 vuotias :)

Ja mitä tulee parrankasvuun ja penkkituloksen yhteyteen niin minä en sellaista kyllä näe :rolleyes:
Olihan noita kavereita muutama omassakin koulussa jolla ne haivenet leuassa 12 vuotiaana kasvoivat, mutta reilusti toistasataa kiloa ne ei olis saanu maastakaan ilmaan kuin kahden kaverin kanssa.

Jos meinaat että 13 vuotiaalla saattaa olla jo vuosi takana testosteronin virtausta veressä, niin aika mahoton mutaatio saa olla jos lapsen kehosta kasvattaa vuodessa lihasmassan jota eittämättä tarvitaan sarjojen tekemiseen 113 kilolla penkissä.

ps. Minä olen 25v, eikä mulla kasva parta vieläkään ja silti mä teen sarjaa penkissä tuolla painolla :hyper:

Pyranha sanoi:
Aloitetaan siitä että 5. luokkalainen on normaalisti 10-11 vuotias :)

Ja mitä tulee parrankasvuun ja penkkituloksen yhteyteen niin minä en sellaista kyllä näe :rolleyes:
Olihan noita kavereita muutama omassakin koulussa jolla ne haivenet leuassa 12 vuotiaana kasvoivat, mutta reilusti toistasataa kiloa ne ei olis saanu maastakaan ilmaan kuin kahden kaverin kanssa.

Jos meinaat että 13 vuotiaalla saattaa olla jo vuosi takana testosteronin virtausta veressä, niin aika mahoton mutaatio saa olla jos lapsen kehosta kasvattaa vuodessa lihasmassan jota eittämättä tarvitaan sarjojen tekemiseen 113 kilolla penkissä.

ps. Minä olen 25v, eikä mulla kasva parta vieläkään ja silti mä teen sarjaa penkissä tuolla painolla :hyper:

Hmm, sanoin ehkä vähän huonosti, mutta tarkotin sitä, että joillain ihmisellä alkaa murrosikä hyvin paljon normaalia aikaisemmin ja joskus kyseessä saattaa vielä olla yksilö jolla on lahjoja esim. voimapainotteiseen urheiluun. Toinen juttu tosta parraskasvusta, että se on ainakin osittain yhteydessä testosteronin määrän kehossa. Mikäli aikuisella miehellä on normaalia heikompi eritys, niin parrankasvu on melko olematonta.

Nikakiller sanoi:
Hmm, sanoin ehkä vähän huonosti, mutta tarkotin sitä, että joillain ihmisellä alkaa murrosikä hyvin paljon normaalia aikaisemmin ja joskus kyseessä saattaa vielä olla yksilö jolla on lahjoja esim. voimapainotteiseen urheiluun. Toinen juttu tosta parraskasvusta, että se on ainakin osittain yhteydessä testosteronin määrän kehossa. Mikäli aikuisella miehellä on normaalia heikompi eritys, niin parrankasvu on melko olematonta.

Siihenhän minä vastasinkin, ehkä huonosti hieman huvittuneena :)

Anyways tuskin se murrosikä nyt niin hirveästi aiemmin alkaa kellään.. Mulla on valmennettavana yksi tämmöinen todella nuorena kehittynyt sälli joka oli 12v 185cm ja 80kg. Eikä hänelläkään olisi ollut mitään jakoa noihin painoihin 13 vuotiaana vaikka olikin ikäisiinsä nähden ylivertainen.
Mulla tää juttu menee samaan kastiin kuin sandrakin 80 kilon penkki oliko se nyt 8 vuotiaana :D

Tosiaan, pitäisikö sitä itsekin painua lääkäriin kun sitä ikää tosiaan on jo 25,5 eikä partaa näy eikä kuulu :eek:

Kuli sanoi:

250paunaa=113,5kg
Tämän selittää kyllä Tysonin valmentajan metodit. Valmentajan sanoin "Mikellä on hiukan eriväriset murot kulhossa kuin muilla".

eddy sanoi:
Tämän selittää kyllä Tysonin valmentajan metodit. Valmentajan sanoin "Mikellä on hiukan eriväriset murot kulhossa kuin muilla".
Tämä Bobby Stewart oli entinen ammattinyrkkeilijä joka työskenteli opinto-ohjaajana Tryon School for boys nimisessä laitoksessa.Mike Tyson tuomittiin 12vuotiaana kyseiseen laitokseen,en oikein usko että hän olisi siinä vaiheessa alkanut Mikelle syöttää erikoispuuroa.Vartijoiden arvion mukaan Mike oli jo valmiiksi huippuvaarallinen eläin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom