Treenaamattoman penkkitulos

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
1919417_1242033534312_8079804_n.jpg

Itsellä aikalailla samaa luokkaa aikoinaan :D tais olla nippanappa 60kg painoa tossa kuvassa ja penkki tosiaan sen 32.5kg :D nykyään paino 20kg enemmän :D

Itse jatkoin taas pitkästä aikaa treenaamista ( oli n.6 vuoden tauko) ja 40 kilolla 3 sarjaa 8 toistoo penkkiä että jeejee. Ikää 23v, pituutta 177 cm ja painoo 62. Tästä suunta vaan ylöspäin ja motivaatio huipussaan.

Itselläni meni noin viisi vuotta sitten alle 60kg kerran ja siitä vittuuntuneena aloin treenata kunnolla, paino oli silloin 84 ja pituus 173. Tavoite oli satku penkissä ja vuosi siihen vierähti. Koko ajan tehtiin koko kroppaa ja esim mave ja kyykky tulokset kaksinkertaistuivat, samalla omapaino tippui 75 kiloon. No penkki tulos on junnannut samassa siitä lähtien, kunnes kas kummaa nyt on tulos parantunut joka treenissä ja on tällä hetkellä 110 kg hallittu alas ja ylös ja tuntuu että jää reserviä seuraavaan treeniin.

Kaverini kanssa tuli aikoinaan puhetta salilla käymisestä ja suosittelin sitä myös hänelle.Kaveri tokas siihen ettei ole tarvetta.Oli amiksessa päivääkään harjoittelematta ottanu penkistä 110kg.Kaverini mitat olivat 16 vuotiaana abaut 180cm 60kg.Sanoin että olisi kiva nähdä sinut raudan alla näin 24 vuotiaana.Ei kuulemma enää pystynyt samaan kuin nuorempana.Vuosi oli siis 2004 ja tähän päivään mennessä ei ole vahvistusta lukuun saatu.Tulis nyt edes kylmiltään ottamaan vaikka 75kg X15 niin näkisi miten rauta tottelee kuria :p

Unohtui sitten mainita omat lähdöt.Ne oli jotain 20v 1x50kg ja 184cm 69kg

Paljon on "varmaa tietoa" ettei treenaamaton jamppa nosta penkistä 100kg tai jotain muuta...
Muistan kun joskus alkuaikoina itse olin treenamassa opiston liikuntatunnilla ja tangossa oli 125kg.
Siihen tuli sitten minua noin 10V vanhempi treenaamaton jamppa, joka sanoin että anna kun minäkin koitan, yritin että josko vähennetään hiukan... mutta jamppa meni makaamaan kuin lahna penkille ja nappasi noin 50cm leveän(kapean) otteen tangosta ja tönäsi sillä 3 sarjan! Jampan mitat noin 180/78.
Sen jälkeen olen tietänyt, että vain lahjattomat treenaavat :worship: Tai sitten ne ovat supermassoja...

Paljon on "varmaa tietoa" ettei treenaamaton jamppa nosta penkistä 100kg tai jotain muuta...
Muistan kun joskus alkuaikoina itse olin treenamassa opiston liikuntatunnilla ja tangossa oli 125kg.
Siihen tuli sitten minua noin 10V vanhempi treenaamaton jamppa, joka sanoin että anna kun minäkin koitan, yritin että josko vähennetään hiukan... mutta jamppa meni makaamaan kuin lahna penkille ja nappasi noin 50cm leveän(kapean) otteen tangosta ja tönäsi sillä 3 sarjan! Jampan mitat noin 180/78.
Sen jälkeen olen tietänyt, että vain lahjattomat treenaavat :worship: Tai sitten ne ovat supermassoja...

Ja sulla oli "varmaa tietoa", että kaveri oli treenaamaton, koska .....?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja sulla oli "varmaa tietoa", että kaveri oli treenaamaton, koska .....?
Tunsin kaverin hyvin käytiin kalareissuja yms. yhdessä... oli sellainen taiteilija, kalastus ja autonvärkääjä tyyppi. Saunassa käydessä ei näkyviä lihaksia :)
Ja kuka treenannut nostaa penkistä tuolla tyylillä?
Mutta mistä lopulta ihmisten salaisuuksia kukaan tietää, ei kait mun vaimokaan tiedä kaikea mitä minä puuhailen :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom