Originally posted by kannibaali
Kansanedustajahan saisi kenkää amfetamiinista?
Rikoksen pitää olla törkeä ja tuomio vankeutta. Siis silloin on pakko erota edeuskunnasta.
Käyttörikos on sakko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by kannibaali
Kansanedustajahan saisi kenkää amfetamiinista?
Originally posted by Phat
Tämä nyt on tälläistä musta tuntuu-läppää, mutta itse kokisin amfetamiinin käytön vähemmän arveluttavaksi kuin hormonien käytön.
Originally posted by vitvall
minustakin on hauska laukoa näsäviisaita kommentteja joilla ei saavuteta mitään!
korjaus: viime postissa sanoin että amfetamiini ja efedriini ovat kemiallisesti miltei samanlaisia, mutta muistui juuri mieleen että kyseessähän oli METamfetamiini ja efedriini.
efedriini C10H15NO
metamfetamiini C10H15N
huomaatko nyt samankaltaisuuden?
"Ephedrine is closely related in structure to methamphetamine, although its CNS (Central Nervous System) actions are much less potent and also longer acting than those of the amphetamines."
© erowid.org
pointtini oli vain tehdä selväksi kuinka samankaltaisia nämä aineet ovat. se joka haukkuu pirinistejä voi katsoa peiliin ja miettiä uudestaan efedriinin käyttöään.
Originally posted by maximillian
Millä perustelet ton?
Hormooneja voi käyttää kohtuudella/kohtuullisen pienin haitoin.
Piriä ei.
----------------------------------------
"mutku mä ja mun kaveri vedetään satunnaisesti lainit eikä oo ongelmaa.."...jupujupu. Palataan asiaan myöhemmin jos joku tuntee tarvetta puolustaa piriä.:D
Originally posted by IronMind
No minusta amfetamiini ja amfetamiinijohdannaiset tuntuvat olevan ihan hyödyllisiä aineita, määrääväthän lääkärit ympäri maailmaa niitä mm. keskittymishäiriöihin pikkulapsille.
Originally posted by Hammerhead
Homma lähtee lapasesta yllättävän helposti.
Surkeeta on ett siihen ei voi puuttua mitenkään (yritetty on ja moni) ja veikkaan ett tääkin juttu saa vielä paljon surkeemman lopun.