Tony Halme 45minuutissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
Dorka mikä dorka, kuten olen aina sanonut.

*Tämä oli tällainen mahtava ja finaalinen, kypsä ja aikuinen loppukaneetti Halme-keskusteluun!All hail me!!*

:worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Implant
Vittu... Halme on lähteny nauttimaan elämästä ja vähän rellestäny illan mittaan ni jo on hirvee haloo. Kai sitä pitää ihmisen välillä rentoutuakin.
Itseä ainakin vituttaisi jos koko kansa spekuloi omaa kännäämis/biletys- iltaa.
Kunnon karju se on... harmittaa vaan ku ei ollu suutuspäissään tehny Suomen maahanmuuttoviranomaisten töitä ja käännyttäny tätä nykyä Suomessa asuvia mulatteja mullan kautta Pallah-taivaaseen.
Halme:thumbs:

Sain, loppu. Toi oli hyvä. :piis: rock

C8H10N4O2 on kofeiini, eikös sekin ole aika lähellä?
minustakin on hauska laukoa näsäviisaita kommentteja joilla ei saavuteta mitään!

korjaus: viime postissa sanoin että amfetamiini ja efedriini ovat kemiallisesti miltei samanlaisia, mutta muistui juuri mieleen että kyseessähän oli METamfetamiini ja efedriini.

efedriini C10H15NO
metamfetamiini C10H15N

huomaatko nyt samankaltaisuuden?

"Ephedrine is closely related in structure to methamphetamine, although its CNS (Central Nervous System) actions are much less potent and also longer acting than those of the amphetamines."
© erowid.org

pointtini oli vain tehdä selväksi kuinka samankaltaisia nämä aineet ovat. se joka haukkuu pirinistejä voi katsoa peiliin ja miettiä uudestaan efedriinin käyttöään.

Originally posted by HooEee
Miksi ei ole ?
Hormonien käyttäjä mielletään tavallisten ihmisten seassa vähän "hulluksi", "agressiiviseksi" jne, mutta ei yhteiskuntakelvottomaksi.
toisin kuin huumeiden käyttäjä, se mielletään luuseriksi, heikoksi, rikolliseksi ja yhteiskuntakelvottomaksi.

Niin, ja mikäpä onkaan kansan silmissä sekä hormonien että huumeiden käyttäjä?

Originally posted by Kalju
Ihan hyvinhän se selvisi kun ottaa huomioon terveydentilan. Mä oon töissä (yhdessä niistä) ollut tekemisissä eritavalla aivovaurion saaneiden kanssa. Kuntoutuminen on aina hidasta, puhuminen kyllä tulee Tonylla tuosta nopeutumaan. Kärsivällisyyttä. Koittakaa nyt tajuta että se oli tosi heikossa kunnossa vielä vähän aikaa sitten. Kaikki jättää jälkensä. Voi olla hyväkin jos joutuu vähän nyt miettimään mitä sanoo, ennen se laukoi aika harkitsemattomia. Kyllä Halme on toki kuin varjo entiseen verrattuna, monessakin mielessä. Mä toivon silti kaikkea hyvää sille, en jaksa ymmärtää Tonyn vastoinkäymisistä iloitsevia.

Taitaa halme käydä "hitaalla" myös niiden rauhoittavien takia joita se takuulla popsii nyt vähintään yhtä paljon kuin aiemminkin.

Saattaisi pamit maistua itsellekin jos olisin kussut asiani noin tehokkaasti.;)

En jaa montaakaan mielipidettä Halmeen kanssa, eikä yhteistä varmaan tule olemaan tulevaisuudessakaan. Jokaisella on kuitenkin oikeus mielipiteisiinsä ja löytyy myös keino jolla Halme säilyttäisi kasvonsa silmissäni. Jos kaveri myöntää mokanneensa, tunnustaa rehellisesti mitä on tehnyt ja vaatii oikeudessa itselleen maksimirangaistusta. Aika paljon on toitottanut kovempien rangaistusten puolesta, tuskin kuitenkaan elää jatkossakaan niinkuin puheissaan antaa ymmärtää.

Originally posted by lazki
Niin, ja mikäpä onkaan kansan silmissä sekä hormonien että huumeiden käyttäjä?

Niin, mutta miten sitten kun se saa asiansa läpi siinä "joku pisti piriä lasiini" jutussa?
Sitten sen mokailu muistetaan vain siitä. tyyliin "Halme oli uhri...tahtomattaan sai huumetta"

tosta sen jutusta kun ei tiedä. voi olla hyvinkin laskelmoivasti mietitty(ei Halme mikään tyhmä ole) mitä myönnetään ja mitä ei, tai sitten mies puhuu täyttä totta.

No, eihän me kuitenkaan tiedetä totuutta joten tällainen arvailu nyt on mitä on.
Toivottavasti Halme nyt kuitenkin itse paranee ennalleen. Sehän kuitenkin on se pääasia.

Damn...En ehtiny katsoa tuota ohjelmaa...
Ei kenelläkään ole koneella sitä jos voisi lähettää?
Entäs löytyyköhän jostain netistä mahdollisesti?

Originally posted by Willie
Jos kaveri myöntää mokanneensa, tunnustaa rehellisesti mitä on tehnyt ja vaatii oikeudessa itselleen maksimirangaistusta.
:offtopic:
Sen enempää ottamatta kantaa Halmeen töppäilyihin, niin herää nyt jo. Kahdessa ensimmäisessä kohdassa olen samaa mieltä, mutta koska sinä olet kuullut, että joku ihminen vaatii itse itselleen maksimirangaistusta? Vaatisitko itsellesi myös maksimirangaistusta vastaavassa tapauksessa?

Hohoo... Tuo on niin huvittava tunari ollut aina, kehässä sai turpaansa, pönkittää kova-äijä-egoa niillä ainaisilla neekerijutuilla ei prkl, koko äijä niin sovinisti, rasisti luita ja ytimiä myöten että en voi kun ihmetellä missä pusikossa tollasia kasvaa?

Sitten möykkää kaikkea vastaan ja kämmii itse kumminkin. :)

Hoh... Äijällä kämppä täynnä roinaa ja kertoo popsivansa niitä kuin lapset karkkia - niinpä, niinpä...

Voisi jo häipyä julkisuudesta ennenkun mokaa ittensä yhä pahemmin aina vaan.

Enpä usko että Halme tulee vaatimaan kovimpia mahdollisia rangaistuksia eikä se missään tapauksessa ole hänen velvollisuutensa. Sanoin vain että se olisi ainoa keino säilyttää kasvonsa minun silmissäni. Halme muistaakseni on ollut sitä mieltä että lainrikkojat pääsevät liian helpolla Suomessa, rupeaa olemaan viimeisiä mahdollisuuksia näyttää että edes jossain asiassa mies seisoo sanojensa takana.
Itse en ole populisti joka kalastelisi ääniä vaatimalla rikoslakiin rankkoja muutoksia rangaistuksiin. Mutta jos se sydäntäsi yhtään lämmittää niin voin tässä luvata että jäädessäni kiinni huumausainerikoksesta tulen vaatimaan itselleni kovinta rangaistusta. Tällaisia asioita kannattaa kuitenkin luvata vain silloin kun tietää voivansa ne pitää ja puhuvansa totta paskan sijasta.

Originally posted by Willie
Mutta jos se sydäntäsi yhtään lämmittää niin voin tässä luvata että jäädessäni kiinni huumausainerikoksesta tulen vaatimaan itselleni kovinta rangaistusta. Tällaisia asioita kannattaa kuitenkin luvata vain silloin kun tietää voivansa ne pitää ja puhuvansa totta paskan sijasta.
Ei lämmitä vaan lähinnä huvittaa. Samanlaista suun pieksentää kuin Tonyllakin, ja sitten kun se tosipaikka tulisikin eteen ja ehdollisen sijaan pitäisikin lähteä lusimaan, niin:itku: taitaisi tulla meiltä useimmilta. Silloin varmaan kelpaisi jokin muukin kuin maksimirangaistus...

Originally posted by Ozzy
Ei lämmitä vaan lähinnä huvittaa. Samanlaista suun pieksentää kuin Tonyllakin, ja sitten kun se tosipaikka tulisikin eteen ja ehdollisen sijaan pitäisikin lähteä lusimaan, niin:itku: taitaisi tulla meiltä useimmilta. Silloin varmaan kelpaisi jokin muukin kuin maksimirangaistus...

Se tässä taisi jutun ydin ollakin.

Originally posted by HooEee
Miksi ei ole ?
Hormonien käyttäjä mielletään tavallisten ihmisten seassa vähän "hulluksi", "agressiiviseksi" jne, mutta ei yhteiskuntakelvottomaksi.
toisin kuin huumeiden käyttäjä, se mielletään luuseriksi, heikoksi, rikolliseksi ja yhteiskuntakelvottomaksi.
Tämä nyt on tälläistä musta tuntuu-läppää, mutta itse kokisin amfetamiinin käytön vähemmän arveluttavaksi kuin hormonien käytön. Anyway, Halme kuitenkin on tunnustanut useita rikoksia ja myös käyttäneensä joskus aikaisemmin myös spiidiä, tuntuu hassulta että juuri tästä asiasta hän haluaisi yrittää epätoivoisesti valehdella myöntäen kaiken muun. Mutta kuten sanottu, mutua vaan.
Onko muuten Halme itse sitten sanonut mitään efestä?

Originally posted by Phat
Onko muuten Halme itse sitten sanonut mitään efestä?

On kertonut käyttävänsä efedriiniä. Muistaakseni ainakin jossan alibin palstalla kertoi käyttävänsä efeä ja opasti kaikkia vanhempia suhtautumaan rauhallisesti jos lasten treenikassista löytyy efeä.

PS. Päivän metro-lehdessä on melko kärkkäästi kirjoitettu kolumni Halmeesta. Vaikuttaa vaan että juttuun on hieman otettu mielipiteitä tästä viestiketjusta :)

Originally posted by Phat
Tämä nyt on tälläistä musta tuntuu-läppää, mutta itse kokisin amfetamiinin käytön vähemmän arveluttavaksi kuin hormonien käytön. ...

Vai koet sinä amfetamiinin vähemmän arvelluttavaksi kuin hormonit, just joo.
Anyway, minä en kuitenkaan puhunu sinusta tai minusta, vaan tavallisesta Suomalaisesta kaduntallaajasta! ei ne tiedä mitä eroa on efellä, pirillä ja hormooneilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom