Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Implant
Vittu... Halme on lähteny nauttimaan elämästä ja vähän rellestäny illan mittaan ni jo on hirvee haloo. Kai sitä pitää ihmisen välillä rentoutuakin.
Itseä ainakin vituttaisi jos koko kansa spekuloi omaa kännäämis/biletys- iltaa.
Kunnon karju se on... harmittaa vaan ku ei ollu suutuspäissään tehny Suomen maahanmuuttoviranomaisten töitä ja käännyttäny tätä nykyä Suomessa asuvia mulatteja mullan kautta Pallah-taivaaseen.
Halme:thumbs:
minustakin on hauska laukoa näsäviisaita kommentteja joilla ei saavuteta mitään!C8H10N4O2 on kofeiini, eikös sekin ole aika lähellä?
Originally posted by HooEee
Miksi ei ole ?
Hormonien käyttäjä mielletään tavallisten ihmisten seassa vähän "hulluksi", "agressiiviseksi" jne, mutta ei yhteiskuntakelvottomaksi.
toisin kuin huumeiden käyttäjä, se mielletään luuseriksi, heikoksi, rikolliseksi ja yhteiskuntakelvottomaksi.
Originally posted by Kalju
Ihan hyvinhän se selvisi kun ottaa huomioon terveydentilan. Mä oon töissä (yhdessä niistä) ollut tekemisissä eritavalla aivovaurion saaneiden kanssa. Kuntoutuminen on aina hidasta, puhuminen kyllä tulee Tonylla tuosta nopeutumaan. Kärsivällisyyttä. Koittakaa nyt tajuta että se oli tosi heikossa kunnossa vielä vähän aikaa sitten. Kaikki jättää jälkensä. Voi olla hyväkin jos joutuu vähän nyt miettimään mitä sanoo, ennen se laukoi aika harkitsemattomia. Kyllä Halme on toki kuin varjo entiseen verrattuna, monessakin mielessä. Mä toivon silti kaikkea hyvää sille, en jaksa ymmärtää Tonyn vastoinkäymisistä iloitsevia.
Originally posted by lazki
Niin, ja mikäpä onkaan kansan silmissä sekä hormonien että huumeiden käyttäjä?
Originally posted by Willie
Jos kaveri myöntää mokanneensa, tunnustaa rehellisesti mitä on tehnyt ja vaatii oikeudessa itselleen maksimirangaistusta.
Ei lämmitä vaan lähinnä huvittaa. Samanlaista suun pieksentää kuin Tonyllakin, ja sitten kun se tosipaikka tulisikin eteen ja ehdollisen sijaan pitäisikin lähteä lusimaan, niin:itku: taitaisi tulla meiltä useimmilta. Silloin varmaan kelpaisi jokin muukin kuin maksimirangaistus...Originally posted by Willie
Mutta jos se sydäntäsi yhtään lämmittää niin voin tässä luvata että jäädessäni kiinni huumausainerikoksesta tulen vaatimaan itselleni kovinta rangaistusta. Tällaisia asioita kannattaa kuitenkin luvata vain silloin kun tietää voivansa ne pitää ja puhuvansa totta paskan sijasta.
Originally posted by Ozzy
Ei lämmitä vaan lähinnä huvittaa. Samanlaista suun pieksentää kuin Tonyllakin, ja sitten kun se tosipaikka tulisikin eteen ja ehdollisen sijaan pitäisikin lähteä lusimaan, niin:itku: taitaisi tulla meiltä useimmilta. Silloin varmaan kelpaisi jokin muukin kuin maksimirangaistus...
Tämä nyt on tälläistä musta tuntuu-läppää, mutta itse kokisin amfetamiinin käytön vähemmän arveluttavaksi kuin hormonien käytön. Anyway, Halme kuitenkin on tunnustanut useita rikoksia ja myös käyttäneensä joskus aikaisemmin myös spiidiä, tuntuu hassulta että juuri tästä asiasta hän haluaisi yrittää epätoivoisesti valehdella myöntäen kaiken muun. Mutta kuten sanottu, mutua vaan.Originally posted by HooEee
Miksi ei ole ?
Hormonien käyttäjä mielletään tavallisten ihmisten seassa vähän "hulluksi", "agressiiviseksi" jne, mutta ei yhteiskuntakelvottomaksi.
toisin kuin huumeiden käyttäjä, se mielletään luuseriksi, heikoksi, rikolliseksi ja yhteiskuntakelvottomaksi.
Originally posted by Phat
Onko muuten Halme itse sitten sanonut mitään efestä?
Originally posted by Phat
Tämä nyt on tälläistä musta tuntuu-läppää, mutta itse kokisin amfetamiinin käytön vähemmän arveluttavaksi kuin hormonien käytön. ...
Originally posted by paksi
PS. Päivän metro-lehdessä on melko kärkkäästi kirjoitettu kolumni Halmeesta. Vaikuttaa vaan että juttuun on hieman otettu mielipiteitä tästä viestiketjusta