Tony Halme 45minuutissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: White line fever on muistaakseni sen Motörheadin legendaarisen Lemmy Kilmisterin omaelämäkerran nimi. Työkaverin mukaan on hyvä ja hauska kirja, on mulla ostoslistalla. Lemmy is da man! :worship:

Kuulemma Lemmy on pitänyt kuria muiden bändiläisten päihteiden käytön suhteen. Esim. heroiinia ei siedä kenenkään käyttävän, mutta piriä saa vetää ja viinaa. Philthy Animal sai kenkää bändistä muistaakseni justiinsa heroiinin takia.

Mitä Halmeeseen tulee, niin on kyllä äijällä erittäin kova homma saada uskottavuuttaan takaisin ainakin mun silmissä. Sen verran kovasti ovat puheensa, kirjoituksensa ja tekonsa menneet ristiinrastiin jo. Saapa nähdä, miten loppuaika kansanedustajana menee ja tuleeko uudelleenvalituksi, jos ehdolle asettuu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by TommyGun
Hitto ! puhutaanko me nyt Motörheadin Lemmystä ? Siltäkö on tullut elämänkertakirja ? Onko siitä suomenkielistä painosta ? Pakko saada lukea, aargh :whip:

Motörheadin Lemmyltä julkaistiin elämänkertakirja muutama viikko sitten

Originally posted by denniszeims
Joo, tosi vaikea uskoa. Tony on suoraselkainen ja rehti suomalaismies joka seisoo sanojensa takana, eika koskaan voisi edes harkita huumeitten kayttoa.

Nyt sulla tais mennä maxin pointti ohi? Eli kyllä munkin mielestä Tonyn touhut ovat ihan Matti-luokka, mutta narkomaani on silti eri asia kuin huumeiden käyttäjä.

Kaivetaanpas taas vanha rautalanka esiin:
alkoholi - alkoholin käyttäjä - alkoholisti
huumausaine - huumeiden käyttäjä - narkomaani

edit: Selvennetään nyt vielä että nimenomaan en pidä Halmetta narkomaanina, vaan huumeiden käyttäjänä, kun tuossa alla näköjään on käsitetty horinani takaperin...

Originally posted by IronMind
narkomaani on silti eri asia kuin huumeiden käyttäjä.

Tony on uhri, ei narkomaani, herra jumala! Nyt mene ja pese suusi saippualla tai ukko yli-jumala rankasoo ja lujaa!

Originally posted by IronMind
mutta narkomaani on silti eri asia kuin huumeiden käyttäjä

Joo. Huumeiden käyttäjä ei välttämättä ole narkkari. Narkkari ei välttämättä ole huumeiden käyttäjä. Kerran narkkari -> aina narkkari. Käytti huumeita tai ei. Sama myös alkoholin kanssa.

T: William S. Burroughs

Jos verestä löytyy amfetamiinia, niin eikös silloin ole kyse laittoman huumeen käyttäjästä (mikäli reseptiä ei löydy) eli "narkkarista".
"narkkari" eli narkomaani (kreik.) = huumausaineista riippuvaiseksi tullut henkilö.

Itse en edes kuulu mihinkään Halme friikkeihin ja enkä ikinä maailmassa olisi miestä äänestänyt vaikka olisi mahdollisuus ollut. Asiat vaan pitäisi saada oikeaan suhteeseen tällaisista asioista puhuttaessa.
oikeaan suhteeseen? tarkoitatko että huumeiden käyttö on jotenkin pahempaa kuin roinan?

Mikä nyt on huume ja mikä ei
huume = laiton huumausaine. amfetamiini on huume.

ilmainen vihje Teille: oman tyhmyyden paljastaminen kirjoittamalla asioista joista ei tiedä on säälittävää, typerää ja noloa.

Itte oon ajatellu, että Halmeella on hyviä mielipiteitä, ja se toimii myös itse niiden mukaan.

Mutta paskat. Kupla koko jätkä. Enää en keksi mitään hyvää sanottavaa...

Originally posted by vitvall

oikeaan suhteeseen? tarkoitatko että huumeiden käyttö on jotenkin pahempaa kuin roinan?

En tuota tarkoittanut ulos antini on vaan välillä hieman sekavaa.. Tarkoitan sitä, että jos Halme on Efeä napannut napin tai kaksi tai vaikka viisi niin ei se tee Halmeesta MINUN silmissä narkkaria. Puhutaan nyt kuitenkin kahdesta eri asiasta. Olen nähnyt sekä efeä popsineen ihmisen, että isoa A nappailleen kaverin, ero on melkoinen.

Toki onhan efe myös ressulääke, joten kyllä siitäkin kai jotain rapsahtaa.

Asia taitaa kuitenkin nyt Iltasanomien mukaan olla niin, että Halme myöntää tuon positiivisen A tuloksen. Onko tuo varmasti positiivinen amfetamiini vaiko efestä johtuva positiivinen tulos sitä ei taida tietää kuin Halme itse..

Originally posted by Jakob
Onko tuo varmasti positiivinen amfetamiini vaiko efestä johtuva positiivinen tulos sitä ei taida tietää kuin Halme itse..

No ei kai se amfetamiinin kayttoa myontais jos parit efukat heitti naamariin ennen baaria? Haloo!

Originally posted by iivili
:offtopic: White line fever on muistaakseni sen Motörheadin legendaarisen Lemmy Kilmisterin omaelämäkerran nimi. Työkaverin mukaan on hyvä ja hauska kirja, on mulla ostoslistalla. Lemmy is da man! :worship:

Kuulemma Lemmy on pitänyt kuria muiden bändiläisten päihteiden käytön suhteen. Esim. heroiinia ei siedä kenenkään käyttävän, mutta piriä saa vetää ja viinaa. Philthy Animal sai kenkää bändistä muistaakseni justiinsa heroiinin takia.

B]

Jep. White Line Fever on hyvä ja hauska kirja, suosittelen. Itse ostin sen jo viime talvena englanninkielisenä, kovakantisena painoksena.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin vähän kiireellä käydään asiat läpi, mutta ehkä Lemmy ei enää muista kaikkea, jostain syystä :rolleyes:

T: Nimim. 20 vuotta Motörhead-fanina

Hauskaa. Tonin mielesta nuo tempaukset toivat häntä vaan lähemmäs tavallista kansaa, eikä vaikuta millään tavalla hänen luotettavuuteensa kansanedustajana. Itse kuulun mielestäni "tavalliseen kansaan", mutta en siltikkään ole ikinä ammuskellut kotona, käyttänyt amfetamiinia, ajanut kännissä autolla jne.. Taidan olla aika tylsä kansalainen

Näytti Halme tuossa ohjelmassa hiukan hitaalta / tokkuraiselta, liekkö päässyt aivovauriota syntymään tuossa jupakassa.

Olen nähnyt sekä efeä popsineen ihmisen, että isoa A nappailleen kaverin, ero on melkoinen.

Toki onhan efe myös ressulääke, joten kyllä siitäkin kai jotain rapsahtaa.
pyri objektiivisempaan ajattelumalliin ja huomaa, että kyseessä on kaksi laitonta ainetta (joiden ero kemiallisesti on erittäin pieni; efedriini C10H15NO ja amfetamiini C9H13N).

Originally posted by Fatso
Näytti Halme tuossa ohjelmassa hiukan hitaalta / tokkuraiselta, liekkö päässyt aivovauriota syntymään tuossa jupakassa.

Joo, vähän hidasta oli vastaaminen. tiedä sitten johtuko harkitsevasta vastauksesta vai aivovauriosta.

Vielä kun se tiputtais rasvoja hieman(tai paljon) lisää, niin sais ihan hyvän näkösen.

Oli kyllä muuttunu aikalailla... Naama oli jo kuin vanhalla miehellä. Omasta mielestäni se oli vaan helvetin väsynyt.

Ainaki myönsi paremmin ku Jäätteenmäki...

Originally posted by HooEee
Joo, vähän hidasta oli vastaaminen. tiedä sitten johtuko harkitsevasta vastauksesta vai aivovauriosta.

Vielä kun se tiputtais rasvoja hieman(tai paljon) lisää, niin sais ihan hyvän näkösen.

Minusta Halme oli sen näköinen ja oloinen että olisi vetänyt levyllisen pameja, ken tietää..:kuola:

Originally posted by Sutikka
Minusta Halme oli sen näköinen ja oloinen että olisi vetänyt levyllisen pameja, ken tietää..:kuola:

Joo... puhe kangerteli ja soperteli välillä ihan miten sattu. Liekö saanu jotain pysyviä vammoja vai onko vielä lääkitys päällä?

Kyllä nää toilailut laski Tonyn pisteitä huimasti. Kupla mikä kupla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom