Tony Halme 45minuutissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep. surkeaa katseltavaa. Halme oli kyllä niin finaalissa että olisi ollut parempi ettei olisi mennyt ollenkaan.

so sad...

Hirveätä sönkkäämistä.

Olisi mielenkiintoista nähdä tv:stä sellainen kohtaus jossa toimittaja kysyisi suoraan seuraavan kysymyksen: " Miksi valehtelit että olet lopettanut hormonien käytön vaikka et ollut sitä tehnyt ?"

Tästä seuraisi luultavasti 10 minuutin verran sekavaa tajunnanvirtaa ja lopuksi toteamus että "kansa on vielä takanani"...

Originally posted by Nitsku
Olisi mielenkiintoista nähdä tv:stä sellainen kohtaus jossa toimittaja kysyisi suoraan seuraavan kysymyksen: " Miksi valehtelit että olet lopettanut hormonien käytön vaikka et ollut sitä tehnyt ?"

Moni roinaaja valehtelee ja salaa roinaamisensa jopa läheisiltään, jopa elämänkumppaniltaan.. Ihmiset tekevät virheitä.. Roinaajakin on ihminen.. :zzzz:

Kyllä oli Tonylta puhti kadoksissa...
Amfetamiiniselitys oli aika heikko esitys...

Ja ainakin seuraavat:
-Miksi valehtelit että huumekokeilut ovat osaltasi taakse jäänyttä elämää, kun tunnut niitä vieläkin käyttävän?
-Miksi puhut ehdottoman lainkuuliaisuuden puolesta kun et selvästikään itse kunnioita lakeja?
-Miten oma toimintasi eroaa syvästi halveksumiesi kotona kännissä riehuvien miesten toiminnasta?
-Miten mielestäsi reseptillä hankittujen huumaavien lääkkeiden ja alkoholin sekakäyttö tai pelkkien ko. lääkkeiden käyttö eroaa kadulta ostettujen huumeiden käytöstä?

Originally posted by Hannibal
Moni roinaaja valehtelee ja salaa roinaamisensa jopa läheisiltään, jopa elämänkumppaniltaan.. Ihmiset tekevät virheitä.. Roinaajakin on ihminen.. :zzzz:

Asia ei minua muuten kiinnostaisi, mutta kun kyseessä on henkilö joka kerta toisensa jälkeen julkisuudessa korostanut miten rehellinen, suoraselkäinen ja sanojensa takana seisova tyyppi hän on.

Jep. White Line Fever on hyvä ja hauska kirja, suosittelen. Itse ostin sen jo viime talvena englanninkielisenä, kovakantisena painoksena.

Jos jotain negatiivista pitää sanoa, niin vähän kiireellä käydään asiat läpi, mutta ehkä Lemmy ei enää muista kaikkea, jostain syystä :rolleyes:

T: Nimim. 20 vuotta Motörhead-fanina

Minäkin ostin taannoin tuon kirjan pokkaripainoksena, Nitskun suosituksen perusteella. Erittäin hyvä teos. :kippis1:

Älkää vaan haksahtako suomennokseen, on kuulemma kaamea. :itku:

Asia ei minua muuten kiinnostaisi, mutta kun kyseessä on henkilö joka kerta toisensa jälkeen julkisuudessa korostanut miten rehellinen, suoraselkäinen ja sanojensa takana seisova tyyppi hän on.

Olen aina tajunnut äijän jutut fantasiaksi. Tilannetta hämää se, että mies on sittenkin joissan asioissa tosissaan, jotka helposti myös luulisi huumoriksi. Kuka tässä on yksinkertainen? Ainakin Halmetta palvovat, joilla ei ole muuta tekemistä kuin seurata tuleeko Halmeesta Suomen seuraava pressa. Halmetta ei enää vaan oikein jaksa, kaikella on aikansa. :rolleyes:

Vittu... Halme on lähteny nauttimaan elämästä ja vähän rellestäny illan mittaan ni jo on hirvee haloo. Kai sitä pitää ihmisen välillä rentoutuakin.
Itseä ainakin vituttaisi jos koko kansa spekuloi omaa kännäämis/biletys- iltaa.
Kunnon karju se on... harmittaa vaan ku ei ollu suutuspäissään tehny Suomen maahanmuuttoviranomaisten töitä ja käännyttäny tätä nykyä Suomessa asuvia mulatteja mullan kautta Pallah-taivaaseen.
Halme:thumbs:

Originally posted by Implant
Vittu... Halme on lähteny nauttimaan elämästä ja vähän rellestäny illan mittaan ni jo on hirvee haloo. Kai sitä pitää ihmisen välillä rentoutuakin.
Itseä ainakin vituttaisi jos koko kansa spekuloi omaa kännäämis/biletys- iltaa.
Kunnon karju se on... harmittaa vaan ku ei ollu suutuspäissään tehny Suomen maahanmuuttoviranomaisten töitä ja käännyttäny tätä nykyä Suomessa asuvia mulatteja mullan kautta Pallah-taivaaseen.
Halme:thumbs:

Oletko nyt tosissasi? Minulla kun on tuo sarkasmin taju välillä hieman heikko.

Jos Halmeen edesottamukset ovat mielestäsi "elämästä nauttimista", "vähä rellestämistä" ja "rentoutumista", niin mitä on mielestäsi kunnolla rellestäminen?

Muuten nuo fiksut juttusi vahvistavat Halmeen palvojan stereotyyppiä :thumbs: :thumbs: :thumbs:

Vittu... Halme on lähteny nauttimaan elämästä ja... ...mullan kautta Pallah-taivaaseen.
Halme
:thumbs:

Ilmeisesti tähän kuuluisi kyltti: TÄMÄ ON HUUMORIA.

Vai kuuluisiko?
Toivottavasti

Ihan hyvinhän se selvisi kun ottaa huomioon terveydentilan. Mä oon töissä (yhdessä niistä) ollut tekemisissä eritavalla aivovaurion saaneiden kanssa. Kuntoutuminen on aina hidasta, puhuminen kyllä tulee Tonylla tuosta nopeutumaan. Kärsivällisyyttä. Koittakaa nyt tajuta että se oli tosi heikossa kunnossa vielä vähän aikaa sitten. Kaikki jättää jälkensä. Voi olla hyväkin jos joutuu vähän nyt miettimään mitä sanoo, ennen se laukoi aika harkitsemattomia. Kyllä Halme on toki kuin varjo entiseen verrattuna, monessakin mielessä. Mä toivon silti kaikkea hyvää sille, en jaksa ymmärtää Tonyn vastoinkäymisistä iloitsevia.

kylläpä tekisi mieli kusta ton viikingin voimaoppaan päälle ja polttaa se sen jälkeen. mutta en kykene kun se on joululahja vanhemmiltani, liikaa tunnearvoa.

vaikka en ikinä ole halmeen fani ollutkaan, minä hölmö vielä joskus uskoin että halmeellekkin on paikkansa eduskunnassa. potkisivat sen vittuun koko suomesta ja ottaisivat vaikka somalin tilalle perkele

Ikävä tapaus kaikenkaikkiaan toi Halmeen tapaus. Tosin jotkut siittä varmasti iloitsevatkin, vahingonilo kun on paras ilo, sanotaan.

Nöyryys on ihmisessä hyve, ehkä Halme oppi tästä jotain mikä tekee hänestä entistä paremman kansanedustajan.

Se mikä ei tapa, vahvistaa. Sanotaan.

En nähnyt ohjelmaa, tuleekohan se vielä uusintana?

Mä uskon että Halme puhuu totta. Ei ole mitään järkeä myöntää esim efen ja hormonien käyttöä ja yrittää kieltää piriä tai keksiä satuja sen vereen ilmestymiselle. Kansalle näiden ero ei ole kummoinen.
Halmeen luulisi tietävän että efe antaa saman vasteen kuin vauhti, ehkä joku väärinkäsitys on kuitenkin käynyt ja asiaa ei ole selvitelty loppuun asti. :confused:

Originally posted by Phat
...Ei ole mitään järkeä myöntää esim efen ja hormonien käyttöä ja yrittää kieltää piriä tai keksiä satuja sen vereen ilmestymiselle...

Miksi ei ole ?
Hormonien käyttäjä mielletään tavallisten ihmisten seassa vähän "hulluksi", "agressiiviseksi" jne, mutta ei yhteiskuntakelvottomaksi.
toisin kuin huumeiden käyttäjä, se mielletään luuseriksi, heikoksi, rikolliseksi ja yhteiskuntakelvottomaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom