Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Halmeen käyttämistä aineista ei mulla ole tietenkään mitään tietoa enkä sitä ala muutenkaan millään tavalla spekuloimaan. Tuli kuitenkin mieleeni, että olikos joskus muinoin palstalla juttua efen näkymisestä huumetesteissä amfetamiinin kaltaisena tjsp? Korjatkaa jos olen aivan hakoteillä...Originally posted by metal
Juu ja verestä löydetty merkkejä amfetamiinista....ja Halmeella ei ole mitään käsitystä miten se on sinne joutunut!?!
Originally posted by Ozzy
Halmeen käyttämistä aineista ei mulla ole tietenkään mitään tietoa enkä sitä ala muutenkaan millään tavalla spekuloimaan. Tuli kuitenkin mieleeni, että olikos joskus muinoin palstalla juttua efen näkymisestä huumetesteissä amfetamiinin kaltaisena tjsp? Korjatkaa jos olen aivan hakoteillä...
Originally posted by Jakob
Eikös efen pysy seulomaan kuitenkin vielä tuosta positiivisesta Amfetamiini tuloksesta? Tällä tavalla ainakin muistelisin. Tosin se on se ja sama tavallinen taatelintallaaja pitää aineita samana --> Halme on narkkari.
Originally posted by paksi
Halmehan väitti aluksi että kaikille verestä löytyneille lääkkeille on resepti, mutta eipä taida amfetamiinille sellaista löytyä. Ja tuo selitys, että joku olisi salassa ujuttanut toniin amfetamiinia, kuulostaa kyllä niin uskomattoman typerältä, ettei siihen voi kukaan uskoa. Talonmies on varmaan käynyt terästämässä Tonin hammastahnan pirillä.
Originally posted by kvi
Kuten threadissa on monesti jo todettu, efe näkyy amfetamiinina testeissä. Se tosin kyllä pystytään seulomaan efeksi, mutta on eriasia onko sitä sairaalassa vaivauduttu selvittämään.
Taitaa olla Tonin viimeinen tilaisuus pelastaa maineensa. Tekis nyt hyvin.Originally posted by RedNeck
Keskiviikkona Mtv3 Kanavalla Tony Halme 45 min. ohjelmassa.:kippis1:
Pitäis nyt ittensä miehenä eikä alkais turhia selitteleen.
Originally posted by HooEee
Taitaa olla Tonin viimeinen tilaisuus pelastaa maineensa. Tekis nyt hyvin.
Sehän riippuu siitä miten narkkari määritellään. Jos verestä löytyy amfetamiinia, niin eikös silloin ole kyse laittoman huumeen käyttäjästä (mikäli reseptiä ei löydy) eli "narkkarista".
Jos Halme on itse tunnustanut että verestä on löytynyt amfetamiinia, niin eiköhän sitä sitten oikeasti ole myös löytynyt. Varmaan Halmekkin tietää tuon yhtäläisyyden efen ja amfetamiinin näkyvyyksien välillä.
Hauska juttu huumeiden käytöstä oli Lemmyn elämänkertakirjassa, jossa Lemmy kertoo että oli 80-luvulla halunnut huumeista eroon ja mennyt lääkäriin veren vaihtoon. Lääkäri oli todennut että Lemmyn veri on niin pahasti myrkytettyä, että puhdas veri tappaisi miehen. Verenluovutustakaan ei ilmeisesti ole tarvinnut harkita, koska Lemmyn veri taas tappaisi "normaalin" ihmisen.
Originally posted by maximillian
Vaikea uskoa että halme olisi pirikoukussa. Käyttää on voinut hyvinkin.