Tony Halme 45minuutissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RedNeck
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
57
Keskiviikkona Mtv3 Kanavalla Tony Halme 45 min. ohjelmassa.:kippis1:
Pitäis nyt ittensä miehenä eikä alkais turhia selitteleen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tän päivän eteläsaimaassa Tony sano suunnilleen näin:
alkoholi on viisasten juomaa,enkä vissiin ollut niin viisas.Tästälähin seuraan Vanhasen mustaviinimarjamehulinjaa.

Originally posted by metal
Juu ja verestä löydetty merkkejä amfetamiinista....ja Halmeella ei ole mitään käsitystä miten se on sinne joutunut!?! :rolleyes:
Halmeen käyttämistä aineista ei mulla ole tietenkään mitään tietoa enkä sitä ala muutenkaan millään tavalla spekuloimaan. Tuli kuitenkin mieleeni, että olikos joskus muinoin palstalla juttua efen näkymisestä huumetesteissä amfetamiinin kaltaisena tjsp? Korjatkaa jos olen aivan hakoteillä...

Originally posted by Ozzy
Halmeen käyttämistä aineista ei mulla ole tietenkään mitään tietoa enkä sitä ala muutenkaan millään tavalla spekuloimaan. Tuli kuitenkin mieleeni, että olikos joskus muinoin palstalla juttua efen näkymisestä huumetesteissä amfetamiinin kaltaisena tjsp? Korjatkaa jos olen aivan hakoteillä...

Itsekin mietin samaa, eli eikös efedriini anna huumetestissä samanlaisen "vasteen" kuin amfetamiini ? Ja eikös silloin kesällä ollut lehdissä juttua siitä että Halme olisi juhlintansa yhteydessä vetänyt ämpärillisen efedriiniä ?

Eikös efen pysy seulomaan kuitenkin vielä tuosta positiivisesta Amfetamiini tuloksesta? Tällä tavalla ainakin muistelisin. Tosin se on se ja sama tavallinen taatelintallaaja pitää aineita samana --> Halme on narkkari.

Itse en edes kuulu mihinkään Halme friikkeihin ja enkä ikinä maailmassa olisi miestä äänestänyt vaikka olisi mahdollisuus ollut. Asiat vaan pitäisi saada oikeaan suhteeseen tällaisista asioista puhuttaessa.

taitaa kohta mennä roinapuolen turinaksi.

Originally posted by Jakob
Eikös efen pysy seulomaan kuitenkin vielä tuosta positiivisesta Amfetamiini tuloksesta? Tällä tavalla ainakin muistelisin. Tosin se on se ja sama tavallinen taatelintallaaja pitää aineita samana --> Halme on narkkari.

Sehän riippuu siitä miten narkkari määritellään. Jos verestä löytyy amfetamiinia, niin eikös silloin ole kyse laittoman huumeen käyttäjästä (mikäli reseptiä ei löydy) eli "narkkarista". Halmehan väitti aluksi että kaikille verestä löytyneille lääkkeille on resepti, mutta eipä taida amfetamiinille sellaista löytyä. Ja tuo selitys, että joku olisi salassa ujuttanut toniin amfetamiinia, kuulostaa kyllä niin uskomattoman typerältä, ettei siihen voi kukaan uskoa. Talonmies on varmaan käynyt terästämässä Tonin hammastahnan pirillä.

Itsellänikään ei ole mitään Tonia vastaan, mutta jotenkin kaipaisin suoraselkäisyytää ja vastuunottoa, eikä tälläistä lapsellista paskan jauhamista.

Eikö se Halme haastanut vihreät huumetestiin ja tyypiltä itseltä löytyy verestä kovia eli piriä niin on siinäkin sanansa mittainen mies. Tosiaan efedriini voi antaa seulassa amfetamiini käryn, mutta tätä tosiaan epäilen, koska eikö poliisi tehnyt seulonnan ja poliisien laitteilla pitäisi näkyy kyllä oikein. Harmi kun Halme ei omista hiuksia niin jos hänellä niitä olisi niin esim. 10cm hiuksesta saataisiin monen vuoden päihde historia esiin niin eihän sitä tiedä mitä kaikkea sieltä löytyisi. :evil:

Originally posted by paksi
Halmehan väitti aluksi että kaikille verestä löytyneille lääkkeille on resepti, mutta eipä taida amfetamiinille sellaista löytyä. Ja tuo selitys, että joku olisi salassa ujuttanut toniin amfetamiinia, kuulostaa kyllä niin uskomattoman typerältä, ettei siihen voi kukaan uskoa. Talonmies on varmaan käynyt terästämässä Tonin hammastahnan pirillä.

Kuten threadissa on monesti jo todettu, efe näkyy amfetamiinina testeissä. Se tosin kyllä pystytään seulomaan efeksi, mutta on eriasia onko sitä sairaalassa vaivauduttu selvittämään.

Originally posted by kvi
Kuten threadissa on monesti jo todettu, efe näkyy amfetamiinina testeissä. Se tosin kyllä pystytään seulomaan efeksi, mutta on eriasia onko sitä sairaalassa vaivauduttu selvittämään.

Jos Halme on itse tunnustanut että verestä on löytynyt amfetamiinia, niin eiköhän sitä sitten oikeasti ole myös löytynyt. Varmaan Halmekkin tietää tuon yhtäläisyyden efen ja amfetamiinin näkyvyyksien välillä.

:offtopic: Hauska juttu huumeiden käytöstä oli Lemmyn elämänkertakirjassa, jossa Lemmy kertoo että oli 80-luvulla halunnut huumeista eroon ja mennyt lääkäriin veren vaihtoon. Lääkäri oli todennut että Lemmyn veri on niin pahasti myrkytettyä, että puhdas veri tappaisi miehen. Verenluovutustakaan ei ilmeisesti ole tarvinnut harkita, koska Lemmyn veri taas tappaisi "normaalin" ihmisen.

Originally posted by RedNeck
Keskiviikkona Mtv3 Kanavalla Tony Halme 45 min. ohjelmassa.:kippis1:
Pitäis nyt ittensä miehenä eikä alkais turhia selitteleen.
Taitaa olla Tonin viimeinen tilaisuus pelastaa maineensa. Tekis nyt hyvin.

Joo, se on nakojaan myos salakuljettanu hormoneita Turkista Suomeen. Mahtaakohan tama rikosten maara loppua missaan vaiheessa? Jossain vaiheessa mulla oli viela kunnioitusta Tonya kohtaan, mutta kylla on meinaan niin kaksnaamanen jatka, etta ei uskois. Jotenkin alkaa muistuttaa Matti Nykasta.

Ja tuo selitys, että joku olisi salassa ujuttanut toniin amfetamiinia, kuulostaa kyllä niin uskomattoman typerältä, ettei siihen voi kukaan uskoa. Talonmies on varmaan käynyt terästämässä Tonin hammastahnan pirillä.

Olen itsekkin saanut ravintolassa amfetamiinii lasiini, joten en pidä ollenkaan mahdotomana että joku olisi voinut Toninkin lasiin ujuttaa.
Toisaalta onhan toni myöntänyt käyttäneensä kokaiiniakin jenkeissä, joten saattaahan se olla että on itse nuuskinut pirii.

...Mutta en minäkään tonina myöntäisi , on kuitenkin paljon pelisssä silläkin.

Re: Re: Tony Halme 45minuutissa

Originally posted by HooEee
Taitaa olla Tonin viimeinen tilaisuus pelastaa maineensa. Tekis nyt hyvin.

Aika fakiiri saa olla jos maineen (oliko sitä jossain vaiheessa?) onnistuu pelastamaan sen jälkeen kun kovaan ääneen tuomitsee mm. alkoholistit, kotiväkivallan, lain rikkomisen, huumeiden käyttäjät jne. ja samaan aikaan vetää viunaa kaksin käsin, ammuskelee käsiaseella kotosalla, salakuljettaa kiellettyjä aineita ja käyttää huumeita.

Eikös Tony myös ole toitottanut useammin kuin kerran että roinailutkin on jo lopettanut vuosia sitten?

Sirkuspelle mikä sirkuspelle - areena vaan vaihtuu välillä. Löytyykö jostain jo valmiita Tonyn sanomisista tehtyjä hevonpaskabingolomakkeita? Peli varmaan taas kohta käynnistyy uudelle kierrokselle kun tuuli alkaa heilutella toipilaan huulia entiseen malliin.

Sehän riippuu siitä miten narkkari määritellään. Jos verestä löytyy amfetamiinia, niin eikös silloin ole kyse laittoman huumeen käyttäjästä (mikäli reseptiä ei löydy) eli "narkkarista".

Narkkari = narkomaani eli ihminen joka on riippuvainen jostain aineesta siinä määrin että hänen on pakko saada sitä säännöllisesti, tai tulee viekkarit.

Vaikea uskoa että halme olisi pirikoukussa. Käyttää on voinut hyvinkin.

Toivon mukaan ukko pääsee jaloilleen.

Tuskinpa sentään Tony on missään amfetamiini-koukussa...kunhan veti et jaksaa rymytä ja ryypätä luulen..

Onhan hän ainakin joskus sanonut, ettei pidä amfetamiinia huumeena vaan piristeenä...

Mikä nyt on huume ja mikä ei, mut kyllä amfetamiini on sen luokan "piriste" et varovasti sen kans tulee pelleillä jos ollenkaan...Itse jätän kyseisen lajin suosiolla muille. Aika rapiaa myrkkyä...

Jos Halme on itse tunnustanut että verestä on löytynyt amfetamiinia, niin eiköhän sitä sitten oikeasti ole myös löytynyt. Varmaan Halmekkin tietää tuon yhtäläisyyden efen ja amfetamiinin näkyvyyksien välillä.

:offtopic: Hauska juttu huumeiden käytöstä oli Lemmyn elämänkertakirjassa, jossa Lemmy kertoo että oli 80-luvulla halunnut huumeista eroon ja mennyt lääkäriin veren vaihtoon. Lääkäri oli todennut että Lemmyn veri on niin pahasti myrkytettyä, että puhdas veri tappaisi miehen. Verenluovutustakaan ei ilmeisesti ole tarvinnut harkita, koska Lemmyn veri taas tappaisi "normaalin" ihmisen.

Hitto ! puhutaanko me nyt Motörheadin Lemmystä ? Siltäkö on tullut elämänkertakirja ? Onko siitä suomenkielistä painosta ? Pakko saada lukea, aargh :whip:

Originally posted by maximillian

Vaikea uskoa että halme olisi pirikoukussa. Käyttää on voinut hyvinkin.

Joo, tosi vaikea uskoa. Tony on suoraselkainen ja rehti suomalaismies joka seisoo sanojensa takana, eika koskaan voisi edes harkita huumeitten kayttoa.

Ehdotan, etta sen ravintolan jossa Tony oli turvakamerat tarkastetaan, etta saadaan kiinni se henkilo joku lorautti amfetamiinia Tonyn mansikkapirteloon. Hus sika metsaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom