BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voihan sitä miettiä montako Yatesin kaltaista peeteetä suomessa on? Ei yhtään.En tarkoita tällä ettei olis osaavia ja hyviä peeteitä mutta eläviä todella suuria legendoja 20 vuoden takaa on vähän liikenteessä oikeen missään.
Savolaiselle voisin maksaa 400€ jos se olis järjissään,selvinpäin ja varmasti tulis paikalle ja vetäs sen toista tuntia kestävän reeenin,muille suomen huipuille voisin maksaa 30-40€ vastaavasta.
Suomessa edes harva juuri "valmistunut" PT ohjailee tuollaisiin polkuhintoihin ketään. 60–90 €/krt on aika yleinen haarukka.

No en tiiä kun en ole narkkari.Kerro sinä huumeveikkona lisää. Mitä olen lukenut murha.infosta niin onpa kuulemma palanu porukkaa 2-3 viikkoa edellisen käytön jälkeen tikutettuna.Ja kyllä,siellä kirjoittelee kaverit ihan vankilasta asti niitä kokemuksia mutta sulla lienee paljonki kokemusta tikutteluista ja käytöstä?

Vai että huumeveikko :oujee: Taidat itse olla pikku psykooseissa siellä ku tuomosta paskaa kirjoittelet :LOL::LOL::LOL: Lue vauva.fi tai suomi24 sieltä löytyy kans hyvää fakta tietoa lisää :love:

Varo sitten suomessa ettei tikuteta poliisin toimesta ainakaan 2-3 viikkoon,lähtee kortti. :D

Jos Dorian tarjoaa savuja,extaasia,piriä ja kokkelia illan aikana niin niitä otetaan kysymättä ja mieluummin niin paljon kuin muutkin vaikkei pää kestäis. "kerran täällä ollaan"

Ei mahda enää Dorian tarjoilla ku luonnontuotteita :) Herra ite kertonu haastatteluissa että sen jälkee ku veti DMT/Ayahuasca (En nyt muista kumpaa) niin ainut "tietosuus" mitä tripistä jäi käteen oli nimeomaa se että lopettaa ittesä myrkyttämisen, josta sanoi sitten että siihen aikaan saattoi mennä bilehuumeita mikäli kylil kävi pyörähtää. Hieno mies jokatapauksessa! Avoin ja rehellinen.

Tosi hienoa kun sait järjestettyä treenin Dorianin vetämänä. :rock: Sanaton "jipii fiilis" tulee sun puolesta. Ois kyllä hienoa nähdä video joskus. :)

Treeni oli hyvin perus blood and guts meininkiä, ja sitä toki toivoinkin että sama meininki kun hänen omissa reeneissä on ollut.
Edellisenä päivänä Dorian kommentoi instaan että ”bring your balls.. and the bucket”
Kävi mielessä että nyt taitaa tulla suomipojalle kova oppitunti.
Parissa liikeessä mainitsi että ”gym record” ja ”thats the true failure”, lämmitti mieltä kovasti.
Treeni oli työsarjoiltaan hyvin maltillinen, mutta työsarjat tehtiin oikeasti kovaa.
Itse tottunut lähestymään sarjapainoa pienemmillä toistoilla tunnustellen, nyt mentiin lähinnä hieman esiväsyttäen. Kaikki sarjat on videolla ja niistä voisi pätkän tehdä, mikehän voisi editoida ja julkaista pakkiksen kanavalla? ;)
Jos sulla on kaikki tallessa, niin lähetä mulle ja teen pätkän.

Mulle kovimmat treenin vetäjät / tai joiden kanssa voisi yhdessä treenata, vois olla:
  • Dorian
  • Kai Greene
  • Tom Platz (jaloissa)
  • Ben Pakulski
  • Arnold (ihan vaan koska mies on se suurin legenda)
  • Rölli (lähinnä vaan tuijottelisin ja tökkisin sormella sen lihaksia)
  • Lee Priest (läpät vois olla samalla hyviä)
  • Dexter Jackson (mielenkiintoista olis nähdä lisää miten se treenaa, kun kaverilla kans paikat suht hajalla, kuten itselläni)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jalkatreeneihin” olisi toinen vaihtoehto, mutta näistä kyllä Dorianin ohjaus veisi voiton.

Kuuleman mukaan kimppajalkatreenit Branch Warrenin kanssa ovat koituneet monen miehen kohtaloksi (=lanssilla sairaalaan), jotka ovat haluneet ottaa miehestä mittaa...

Kuuleman mukaan kimppajalkatreenit Branch Warrenin kanssa ovat koituneet monen miehen kohtaloksi (=lanssilla sairaalaan), jotka ovat haluneet ottaa miehestä mittaa...
Kuulostaa fiksulta. En tiedä, kumpi tuossa on tyhmempi – Branch, joka uskoo asiakkaan pystyvän treenaamaan niin kuin hän itse, vaiko asiakas, joka uskoo pystyvänsä treenaamaan kuin Branch.

Kuulostaa fiksulta. En tiedä, kumpi tuossa on tyhmempi – Branch, joka uskoo asiakkaan pystyvän treenaamaan niin kuin hän itse, vaiko asiakas, joka uskoo pystyvänsä treenaamaan kuin Branch.
Näissä saattaa olla hiukan legendaa aina mukana.
Sairaalaanhan ihminen on helppotreenata, mutta sepä se onkin taitolaji erottaa mikä on juuri ja juuri tarpeeksi.
Kovaa mutta fikusti

Itse taas mieltäisin kaksi erillistä listaa. Yhteen valitsisin nimiä ihan vain fanina. Sellaisia kehonrakentajia jotka ovat itseäni inspiroineet esimerkiksi työmoraalillaan. Toki Rölli olisi ihan mielenkiintoista nähdä livenä pelkän friikkikertoimen vuoksi. :LOL: Toiseen listaan taas nimiä oman fysiikan kehittämisen kannalta. Esimerkiksi jalkoja treenaisin ennemmin Nyyssölän kuin Platzin kanssa, koska Mika on onnistunut kehittämään omia koipiaan melkoisesti lähtökohdat huomioiden. Platz tai vaikka Sihvonen taas on syntyessään saanut lahjaksi koivet, jotka omaavat friikin kasvupotentiaalin. Sama homma muiden lihasryhmien kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom