BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä menisin Jorma Uotisen kanssa joogaa tutu päällä. Ei siis mikään vitsi.

Tietysti käsi treeni @Bisley kanssa olis todella hieno. Siitä sushille ja muutama lasi viiniä (y)

Jos polvissa olis rustot vielä tallella, niin vetäisin @Mike kanssa kunnon jalkarallin.

Ulkomaan elävistä, koska koko tämän touhun aloitin -90 luvun alussa, kun näin Kevin Levronen kuvan alan lehdessä, niin hänen kanssa voitaisiin sipasta selkä ja olkapäät turvoksiin.

Kuulostaa fiksulta. En tiedä, kumpi tuossa on tyhmempi – Branch, joka uskoo asiakkaan pystyvän treenaamaan niin kuin hän itse, vaiko asiakas, joka uskoo pystyvänsä treenaamaan kuin Branch.

No joo, kyse oli ns. haastetreeneistä, jossa päätä aukovat vastapuolet halusivat tulla näyttämään, että Brach ei ole niin kova hc-ukko kuin itse luulee. Brach vain kutsui tällaiset tyypit vetämään jalkatreenit kimpassa. Ei tietenkään fiksua, mutta vapaaehtoista kuitenkin. Eivät siis olleet mitään random asiakkaita, joka olisikin heidän kohdallaan ollut täysin järjetöntä.

No joo, kyse oli ns. haastetreeneistä, jossa päätä aukovat vastapuolet halusivat tulla näyttämään, että Brach ei ole niin kova hc-ukko kuin itse luulee. Brach vain kutsui tällaiset tyypit vetämään jalkatreenit kimpassa. Ei tietenkään fiksua, mutta vapaaehtoista kuitenkin. Eivät siis olleet mitään random asiakkaita, joka olisikin heidän kohdallaan ollut täysin järjetöntä.
No sitten varmasti saivat mitä tilasivat. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Perhana miten hienoo nähdä legenda treenauttamassa Kohosta.

"These are the ones that count!" , "You're the winner, man"

Sellainen kysymys tuli mieleen että missä kävitte vetämässä treenit? Voi olla että on jo tullut viestiketjussa tai videolla esille, mutta itseltä mennyt ohi.

Viimeksi muokattu:
Olinhan mahtava katsella Tonia treenaamassa Dorianin vetämänä. Kiitoksia Tonille ja kiitokset Mikelle videon editoinnista!
Varasitko treeniajan jo Suomesta vai paikan päällä? Taitaa yleisesti olla leppoisa mies? Tuliko paljon juteltua ennen tai jälkeen treenin Dorianin kanssa? Tuliko jotain uutta omaan treenaamiseen jatkossa? Miten olisi joskus video, jossa kertoisit kuulumisia, kuten joskus aikaisemmin teit?

Perhana miten hienoo nähdä legenda treenauttamassa Kohosta.

"These are the ones that count!" , "You're the winner, man"

Sellainen kysymys tuli mieleen että missä kävitte vetämässä treenit? Voi olla että on jo tullut viestiketjussa tai videolla esille, mutta itseltä mennyt ohi.
Elikkä oltiin Espanjassa Marbellassa lomalla ja siellä on tuo entinen DY gym joka nykyisin kantaa nimeä M13. Dorianin vaimo Gal siitä salista omistaa puolet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom