Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saanko tiedustella paljonko Dorian veloitti ohjauksesta?Treeni oli hyvin perus blood and guts meininkiä, ja sitä toki toivoinkin että sama meininki kun hänen omissa reeneissä on ollut.
Edellisenä päivänä Dorian kommentoi instaan että ”bring your balls.. and the bucket”
Kävi mielessä että nyt taitaa tulla suomipojalle kova oppitunti.
Parissa liikeessä mainitsi että ”gym record” ja ”thats the true failure”, lämmitti mieltä kovasti.
Treeni oli työsarjoiltaan hyvin maltillinen, mutta työsarjat tehtiin oikeasti kovaa.
Itse tottunut lähestymään sarjapainoa pienemmillä toistoilla tunnustellen, nyt mentiin lähinnä hieman esiväsyttäen. Kaikki sarjat on videolla ja niistä voisi pätkän tehdä, mikehän voisi editoida ja julkaista pakkiksen kanavalla? ;)
Tottakai, 400€.Saanko tiedustella paljonko Dorian veloitti ohjauksesta?
Tottakai, 400€.
Hirveä summahan se äkkiseltään ajateltuna, mutta alusta asti häntä olen fanittanut ja ajattelin tämän ”once in the lifetime” kokemuksena ja hyvänä joululahjana itselle.
Siitä voi hinnasta miettiä että onko meillä suomessa valmennuksien hinnat oikeasti aika kohtuullisia jos usein esim vuosivalmennukset pyörii 1000-2000€ välillä. Dorianilla 12vk online valmennus 6000 puntaa
Siitä voi hinnasta miettiä että onko meillä suomessa valmennuksien hinnat oikeasti aika kohtuullisia jos usein esim vuosivalmennukset pyörii 1000-2000€ välillä. Dorianilla 12vk online valmennus 6000 puntaa
On se kyllä. Ja niinkuin tuossa ylempänä oli puhetta niin kenet tahansa jos olisin saanut reenin vetämään niin se olisi ollut juuri Yates.Mr. Olympialla on varaa pyytää. Onhan tuollainen kokemuksena kyllä varmasti aika priceless.
Voihan sitä miettiä montako Yatesin kaltaista peeteetä suomessa on? Ei yhtään.En tarkoita tällä ettei olis osaavia ja hyviä peeteitä mutta eläviä todella suuria legendoja 20 vuoden takaa on vähän liikenteessä oikeen missään.Tottakai, 400€.
Hirveä summahan se äkkiseltään ajateltuna, mutta alusta asti häntä olen fanittanut ja ajattelin tämän ”once in the lifetime” kokemuksena ja hyvänä joululahjana itselle.
Varo sitten suomessa ettei tikuteta poliisin toimesta ainakaan 2-3 viikkoon,lähtee kortti. :DOn se kyllä. Ja niinkuin tuossa ylempänä oli puhetta niin kenet tahansa jos olisin saanut reenin vetämään niin se olisi ollut juuri Yates.
Antoi puhelinnumeronsa ja sanoi illalla laittavansa viestiä jos liikkuu niin saattaa olla iltaohjelmaakin vielä luvassa tässä mielenkiintosessa seurassa
Varo sitten suomessa ettei tikuteta poliisin toimesta ainakaan 2-3 viikkoon,lähtee kortti. :D
Jos Dorian tarjoaa savuja,extaasia,piriä ja kokkelia illan aikana niin niitä otetaan kysymättä ja mieluummin niin paljon kuin muutkin vaikkei pää kestäis. "kerran täällä ollaan"
No en tiiä kun en ole narkkari.Kerro sinä huumeveikkona lisää. Mitä olen lukenut murha.infosta niin onpa kuulemma palanu porukkaa 2-3 viikkoa edellisen käytön jälkeen tikutettuna.Ja kyllä,siellä kirjoittelee kaverit ihan vankilasta asti niitä kokemuksia mutta sulla lienee paljonki kokemusta tikutteluista ja käytöstä?Jaa meinasitko että näkyy 2-3 viikkoa?
Ja tästä syntyi seuraavat 5 sivua huumausainekeskustelua... voi elämä!No en tiiä kun en ole narkkari.Kerro sinä huumeveikkona lisää. Mitä olen lukenut murha.infosta niin onpa kuulemma palanu porukkaa 2-3 viikkoa edellisen käytön jälkeen tikutettuna.Ja kyllä,siellä kirjoittelee kaverit ihan vankilasta asti niitä kokemuksia mutta sulla lienee paljonki kokemusta tikutteluista ja käytöstä?
Asiaa!Ja tästä syntyi seuraavat 5 sivua huumausainekeskustelua... voi elämä!