BB PRO Toni Kohonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voin sanoa että se ei ihan noin käytännössä mene :D
Ensimmäisenä tulee antibiootit ennenkun suurinpiirtein selvitetään onko bakteeri vai virus. Sillonki pari päivää menee lomasta helposti hukkaan, ei ole ihme pilleriä tai piikkiä millä tauti lähtee. Nyt siitä on kokemusta moneen otteesee. Tosiaan meitä 7 suomalaista joista kuudella tautia, välttää ei voi sitten millään paitsi jättämällä reissu väliin :)

Tjaa, tainnut vähän ajat ja käytännöt muuttua. Olisi pitänyt vissiin sanoa etten ole kymmeneenvuoteen käynyt. Itsellä hyvin erilaiset kokemukset.

No onneksi ei koko loma mennyt ihan plörinäksi, ja onnea tuleviin haasteisiin!

Silmäilin treenivideot läpi ig:stä, on kyllä brutaalin näköistä tekemistä ilman hitustakaan tuntumahomoilua, ja salikateus iski varsinkin taustamusiikkien suhteen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikä se sellainen tuntuma on :D?
Homoilusta oon joskus kuullu..
Silti sulla tuntuu olevan joka paikka paskana, juuri valitit ig'ssä olkapäätä ja extra lepopäiviä sen takia.

Ootko kenties miettiny sun treenityylin yhteyttä vammoihin? Eikö ole tullut mieleen pudottaa vähän treenipainoja ja ruveta puristelemaan maksimaalisesti lihaksella eli "tuntumahomoilla" jos siksi haluat sitä kutsua?

Ei varmasti ole mukavaa, kun kymmenen vuoden päästä on jo koko kroppa ihan loppuun kulutettu, jos tuolla tyylillä jatkat.

T: Huolestunut kansalainen, ei negaviesti :)

Viimeksi muokattu:
Silti sulla tuntuu olevan joka paikka paskana, juuri valitit ig'ssä olkapäätä ja extra lepopäiviä sen takia.

Ootko kenties miettiny sun treenityylin yhteyttä vammoihin? Eikö ole tullut mieleen pudottaa vähän treenipainoja ja ruveta puristelemaan maksimaalisesti lihaksella eli "tuntumahomoilla" jos siksi haluat sitä kutsua?

Ei varmasti ole mukavaa, kun kymmenen vuoden päästä on jo koko kroppa ihan loppuun kulutettu, jos tuolla tyylillä jatkat.

T: Huolestunut kansalainen, ei negaviesti :)
En ole minä tainnut tuntumahomoiluksi kutsua, raskaat nostot pistää välillä rasitusvaivaa kehiin ihan samalla tavalla kun se pumppijumppailu. Puristamalla sitä monesti tekee itsekkin mutta ei vaan pienellä. Mikään paikkahan minulla ei rikki ole :)
En minäkään noita raskaita toistoja riskillä ota, jos joku paikka varoittaa niin osaan lopettaa enkä ole idiootti.
Jaksoittain otan myös pidempiä sarjoja mutta välillä ne raudat on tuotava oikeasti ylös, muuten en nää hommassa järkeä.
Eli summasummarum, raskaita nostoja aikansa, sitten kevennys jonka jälkeen taas nousuun.
Eli ei, en aijo muuttaa treenityyliä, kiitos huolenpidosta ;)

Olipa hyvällä tavalla äijä-meininki tuossa pätkässä. Rauta liikkuu ja metalli soi, perkele. Pakko sorttua nyt junttikysymykseen: Mikä biisi tuossa taustalla soi?
Joo doom unit - killing time niinku ylempänä mainittiin. Se on itellä aina kovan sarjan biisi minkä laitan erikseen soimaan

En ole minä tainnut tuntumahomoiluksi kutsua, raskaat nostot pistää välillä rasitusvaivaa kehiin ihan samalla tavalla kun se pumppijumppailu. Puristamalla sitä monesti tekee itsekkin mutta ei vaan pienellä. Mikään paikkahan minulla ei rikki ole :)
En minäkään noita raskaita toistoja riskillä ota, jos joku paikka varoittaa niin osaan lopettaa enkä ole idiootti.
Jaksoittain otan myös pidempiä sarjoja mutta välillä ne raudat on tuotava oikeasti ylös, muuten en nää hommassa järkeä.
Eli summasummarum, raskaita nostoja aikansa, sitten kevennys jonka jälkeen taas nousuun.
Eli ei, en aijo muuttaa treenityyliä, kiitos huolenpidosta ;)
Tästä aasinsiltana näihin treenifilosofioihin, niin mitenkäs Toni treenailee? Muistelen että joskus oot sanonu että heavy duty treeniä tullee tehtyä?

Suositut

Back
Ylös Bottom