Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten se tänne liittyminen vaikuttaa siihen, että ravinto lasketaan kypsänä
Ja eikö tässä nimenomaan ollut puhetta siitä, että tuo ei nimenomaan ole sitä OIKEAOPPISTA punnitsemista...
Eikä tässä olla ketään käännyttämässä eri menetelmiin. Sanotaan se nyt vielä kerran, että noin olen tehnyt alusta alkaen ja tulen jatkosssakin tekemään.
Jos se ei sulle sovi, niin älä tee niin. Pysy siinä systeemissä, joka TOIMII JUURI SINULLE.
Kerro nyt mulle että paljonko hiilaria on kypsässä riisissä? [emoji23] miten sä sen lasket jos esim lätkäset kourakaupalla riisiä veteen ilman että punnitset sitä riisiä?? Haloo, valoja nyt päälle! [emoji23]
Onko tosiaan näin 100g kaurahiutaleita vs 100 kypsää puuroa same same???? Tai riisiä? jauhelihaa? Etc... Olen turhaan nähnyt vaivaa..
- - - Updated - - -
Juurikin näin mitä Mika N. tuossa sanoi...
Ei ole olemassa yhtä oikeaa ruuanpunnitsemismetodia. Ainoa oikea metodi ruuan punnitsemisessa on se, että onnistuu löytämään itselleen oikean tavan punnita.
Mitä sää nyt vauhkoat.
Paljon hiilaria on kypsässä riisissä?
Ensin pitää tietää, minkä tyyppinen riisi ja mikä riisin valmistaja on kyseessä.
Kenties olet tietoinen, että hiilarimäärät eivät ole samat kaikissa riiseissä?
No ethän sä pystykään laskemaan koska se riisi imee NESTETTÄ itseensä juuri niin paljon/ kauan ku sä haudutat sitä.
Mä tarkoitan tällä "vauhkoamisella" että nimenoman kuivapainosta lasketut ravintoarvot ovat niitä oikeita arvoja koska se on vakio. Kypsyys vaihtelee ja paino sen mukaan. Tää on ihan basic juttuja ja ihmettelen suuresti että on ihmisiä jotka leikkivät bodareita, laskevat kaloreitaan ja sit tekevät sen tyhmimmän virheen ja punnitsevat kypsiä ruokia!! Voiko asiat enää tehdä vaikeammin? [emoji23] [ehrmannit nenästä lentäen] [emoji23][emoji23][emoji23]
Hassut pojat näpyttelee tietokonetta ja ukkelit lähtee reenaan..
Mun kohdalla tuo on tähän asti toiminut, enkä ymmärrä miksi se on noin vaikea asia sulattaa?
Tuo nyt on totaalisen idioottimainen metodi, jopa pakkiksen standardeilla. Lopeta heti ennenkuin teet itsestäsi täyden klovnin. "on toiminut mulla" voi vittu nyt. :D
Tuo nyt on totaalisen idioottimainen metodi, jopa pakkiksen standardeilla. Lopeta heti ennenkuin teet itsestäsi täyden klovnin. "on toiminut mulla" voi vittu nyt. :D
Nää pojat on vähän hassuja täällä... Metodi ja systeemi syömistä.
Ja hassummaksi menee.. Mitäs väliä riisin valmistajalla on?? Eikö Basmati ole Basmatia kaikilla vai muuttuuko kenties Jasmin riisiksi...? Onko UB jasmin basmatia???
Ei se riisi sitä nestettä loputtomiin ime. Muutenhan ne paisuisi loputtomiin :D
Pientä heittoa varmaan on, mutta tuskin kovin suurta.
Ja tiedoksi sulle, että en tässä mitään bodaria leiki, enkä siltä näytäkään.
Mun kohdalla tuo on tähän asti toiminut, enkä ymmärrä miksi se on noin vaikea asia sulattaa?
Mutta joo, jatka sinä asioiden tekemistä omalla tavallasi, koska kehitystä näyttää sillä tulevan ja jatka nauramista minunlaisilleni urveloille, jotka tekevät kaiken väärin ja näyttävät vuodesta toiseen samalta.