BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sivuutit näppärästi tuon viestin alkuosan.
Jos paino nousee/laskee, mitä merkitystä sillä on punnitsenko elintarvikkeet raakana vai kypsänä?

Itsekin puhut aina siitä, kuinka peilikuva on se joka sanelee säännöt?

ps. kommenttisi eivät satuttaneet valmiiksi jo olematonta itsetuntoani sir. En siis pahoittanut mieltäni antamastasi kritiikistä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ensinnäkin: pakkiksen kiltein kaveri, munakas, vois lopettaa sen turhanpäiväsen kehumisen ja ainaisen mielistelyn, kun ei sitä täällä ainakaan nyyssis arvosta :D Ei pahalla, mutta totuus.
Toisekseen, eikai kukaan heitä riisin sekaan sattumanvaraisen määrän vettä? Vai puuroako te siitä hämmentelette?
Vesihän kuuluisi mitata valmiiksi riisin määrän perusteella kattilaan, kiehauttaa, riisit sekaan, levy pois päältä ja kansi päälle, kattila levyllä kokoajan pitäen. Vesimäärä on noin 200-225% riisin määrästä, riippuen huuhdotko riisin ennen keittoa. Näin tulee aina hyvää ja tasalaatuista riisiä. Ei tarvitse siellä Nyyssiksenkään päätään hieroa, meneekö kattilaan desi vai 2 litraa vettä imeytymään...

Tää on thread kehonrakentaja Tommi Heinosesta, joten painukaa v*ttuun keskustelemaan riisistä ja muusta skeidasta, tässä on nyt nopeasti katsottuna joku 2 sivua off-topic keskustelua joten olkaa kilttejä ja lopettakaa.

Sivuutit näppärästi tuon viestin alkuosan.
Jos paino nousee/laskee, mitä merkitystä sillä on punnitsenko elintarvikkeet raakana vai kypsänä?

Itsekin puhut aina siitä, kuinka peilikuva on se joka sanelee säännöt?

ps. kommenttisi eivät satuttaneet valmiiksi jo olematonta itsetuntoani sir. En siis pahoittanut mieltäni antamastasi kritiikistä.

No eiköhän riitä kun lukee sun kommenttejas niin mike on melkoinen esikuva. Kaikki mitä miken mielestä on oikein, on myös sum mielestäs oikein. Eikä siinä mitään, moni varmasti pitääkin mikeä jumalana ja tiedon kaikkivaltiaana. Antaa mennä vaan!

Kyllä se bodauksen kannalta aina hyvä asia on aluksi tehdä asiat oikein, laskea kalorit oikein ja treenata oikein. En mä esim Tommille mee neuvomaan että sun kannattaa laskea nyt noi kalorit koska niin kuuluu tehdä. Tommi on kisannut jo ennen ku sä oot ees syntynyt.

Mutta sulle olis varmasti hyvä juttu että tietäisit missä kalorit keikkuu jne. "Pro tasolla" (kuten Tommi) olevat tyypit tuntee jo oman kroppansa kuin hyvin että tietävät varmasti laskemattakin pitääkö nostaa vai laskea kaloreita.

Ei mun tarkoitus ole sua satuttaa kun neuvon, hertsileijaa, vaan antaa sulle fiksuja ohjeita jotka kaikenlisäksi helpottavat sun elämää. Tuntuu hassulta että sä näytät kintaalla ohjeille jotka vanhemmat ja kokeneemmat sulle antaa?

Nyt lopetat sen märkänä punnitsemisen koska kyllä sä itsekin tiedät, että sä haluut asiat tehdä oikein eilä sinne päin!!

Zone-sarja -42%
Mä tekisin IHAN MITÄ TAHANSA, jos voisin joskus näyttää samalta kuin sinä, että ihan näin sivuhuomiona.

Mikahan yritti vain vilpittömästi neuvoa, mutta et millään ottanut siitä opiksesi :)

Kun kerran ruokavalion suhteen olet näinkin tarkka (eli punnitset ruokia), on jopa typerää tehdä sitä tekemälläsi tavalla. Miksi et vaihtaisi tapaasi nyt kun sua on asiasta neuvottu? Tällä tavalla hyötyisit enemmän näkemästäsi vaivasta ja ehkäpä jossain vaiheessa alkaisit näyttämään enemmän esikuvaltasi Mr Nyyssölältä ;)

Tää on thread kehonrakentaja Tommi Heinosesta, joten painukaa v*ttuun keskustelemaan riisistä ja muusta skeidasta, tässä on nyt nopeasti katsottuna joku 2 sivua off-topic keskustelua joten olkaa kilttejä ja lopettakaa.

Turpa kiinni. Katoppa huvikses kuinka monta sivua mun ketjussa väännettiin failuresta!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei kyllä riitä äly ymmärtää miten toisen ihmisen ruokailu tottumukset saa joillekki vaipan nui vinoo :D Millä tavalla se nyt Bisley persettä kutittaa jos Munakas niitä ruokia kypsänä punnittee? :D

Ensinnäkin: pakkiksen kiltein kaveri, munakas, vois lopettaa sen turhanpäiväsen kehumisen ja ainaisen mielistelyn, kun ei sitä täällä ainakaan nyyssis arvosta :D Ei pahalla, mutta totuus.
Toisekseen, eikai kukaan heitä riisin sekaan sattumanvaraisen määrän vettä? Vai puuroako te siitä hämmentelette?
Vesihän kuuluisi mitata valmiiksi riisin määrän perusteella kattilaan, kiehauttaa, riisit sekaan, levy pois päältä ja kansi päälle, kattila levyllä kokoajan pitäen. Vesimäärä on noin 200-225% riisin määrästä, riippuen huuhdotko riisin ennen keittoa. Näin tulee aina hyvää ja tasalaatuista riisiä. Ei tarvitse siellä Nyyssiksenkään päätään hieroa, meneekö kattilaan desi vai 2 litraa vettä imeytymään...

Mitä sä nyt sekoilet? Ei mulle tässä ole mikään ongelma miten paljon vettä riisiin tulee vaan se että mitkä ovat makroarvot keittämisen jälkeen jos RIISIÄ EI PUNNITA ENNEN KEITTÄMISTÄ!!!!

Täällä näyttää olevan tapana heittää randomi määrä riisiä veteen ja sen jälkeen kypsänä punnita. Lue ensin ketjua ennen kuin tuut kommentoimaan. Jookos kookos?[emoji1]

No eiköhän riitä kun lukee sun kommenttejas niin mike on melkoinen esikuva. Kaikki mitä miken mielestä on oikein, on myös sum mielestäs oikein. Eikä siinä mitään, moni varmasti pitääkin mikeä jumalana ja tiedon kaikkivaltiaana. Antaa mennä vaan!

Aika tiukkaa peppukipua havaittavissa. On näköjään jonkunverran jäänyt hampaankoloon noista failurekeskusteluista. Jännä, kun eikös sitä sanota että ne asiat vaan tässä riitelee...? ;) Aika kovasti pojot tippuu kun pitää fanille suuta soittaa, sitä jotenkin odottas samanlaista arvostusta toiseen suuntaan.
Munakkaan kanssa samalla linjalla tässä, sillä riisin punnitsemistavalla ei ole mitään väliä, kun riisi on AINA tasalaatuista. Hyviä puoliahan tuossa on, että siitä samasta kattilasta voi tulevaisuudessa antaa puolisollekin ;) :D

Kyllä se bodauksen kannalta aina hyvä asia on aluksi tehdä asiat oikein, laskea kalorit oikein ja treenata oikein. En mä esim Tommille mee neuvomaan että sun kannattaa laskea nyt noi kalorit koska niin kuuluu tehdä. Tommi on kisannut jo ennen ku sä oot ees syntynyt.

Mutta sulle olis varmasti hyvä juttu että tietäisit missä kalorit keikkuu jne. "Pro tasolla" (kuten Tommi) olevat tyypit tuntee jo oman kroppansa kuin hyvin että tietävät varmasti laskemattakin pitääkö nostaa vai laskea kaloreita.

Ei mun tarkoitus ole sua satuttaa kun neuvon, hertsileijaa, vaan antaa sulle fiksuja ohjeita jotka kaikenlisäksi helpottavat sun elämää. Tuntuu hassulta että sä näytät kintaalla ohjeille jotka vanhemmat ja kokeneemmat sulle antaa?

Nyt lopetat sen märkänä punnitsemisen koska kyllä sä itsekin tiedät, että sä haluut asiat tehdä oikein eilä sinne päin!!

Olenko mä kritisoinut Tommin systeemejä? Ikävää, jos sait tollaisen kuvan viesteistäni.
Meikäläinen kunnioittaa ko. miestä suuresti.

Helpottavat? Enkös mä jo sanonut, että mä olen niin rutinoitunut tähän hommaan, ettei se tuota vaivaa.
Tätä on toistettu niin jumalattoman monta kertaa päivästä toiseen, että siihen väkisinkin tottuu.

Edelleen kysyn sulta, että jos paino nousee maltillisesti = eli syön yli kulutuksen tai jos paino laskee = eli syön alle kulutuksen, niin miksi näet tuon kypsänä punnitsemisen niin järjettömänä vaihtoehtona?
Enkä ole sun ohjeille viitannut kintaalla, vaan kysyn uteliaisuudesta, mikä tuossa mättää.

Olen ihan vilpittömästi yllättynyt tuosta sun Mike kommentista. Ilmeisesti ajattelet myös sitten mielessäsi, että minä pidän sun tekemisiä täysin vääränlaisina ja huonompina kuin muiden?

Ja turhaakai näistä treeni- ja ruokametodeista on täällä vääntää, jos kyseinen henkilö kokee että omat metodinsa toimii miksi hän sitä menisi muuttamaan

Ei kyllä riitä äly ymmärtää miten toisen ihmisen ruokailu tottumukset saa joillekki vaipan nui vinoo :D Millä tavalla se nyt Bisley persettä kutittaa jos Munakas niitä ruokia kypsänä punnittee? :D

Ei mitenkään. Annoin neuvon ihan kiltteyttäni jolle Munakas näytti kinnasta. Sen jälkeen alkoi tää vääntäminen ja yritin esimerkein näyttää että se kypsä riisi voi vaihdella arvoiltaan ihan sen mukaan miten riisi vetää nestettä sisäänsä. Vaipat on siis suorassa ja näinkin simppelistä asiasta jonka kaikki PT:t ensitöikseen neuvoo asiakkailleen saatiin kauhee haloo. Vain pakkiksella![emoji23]

Ei mitenkään. Annoin neuvon ihan kiltteyttäni jolle Munakas näytti kinnasta.

Edelleenkään en näyttänyt kinnasta, vaan kysyin sinulta, miksi se minun tapani toimia on niin paljon huonompi, kerran se on tähänkin asti toiminut?

Viimeksi muokattu:
Aika tiukkaa peppukipua havaittavissa. On näköjään jonkunverran jäänyt hampaankoloon noista failurekeskusteluista. Jännä, kun eikös sitä sanota että ne asiat vaan tässä riitelee...? ;) Aika kovasti pojot tippuu kun pitää fanille suuta soittaa, sitä jotenkin odottas samanlaista arvostusta toiseen suuntaan.
Munakkaan kanssa samalla linjalla tässä, sillä riisin punnitsemistavalla ei ole mitään väliä, kun riisi on AINA tasalaatuista. Hyviä puoliahan tuossa on, että siitä samasta kattilasta voi tulevaisuudessa antaa puolisollekin ;) :D

Oota mä lähetän sulle nenäliinan kyyneleitäsi varten! [emoji23]

Mitä sä nyt sekoilet? Ei mulle tässä ole mikään ongelma miten paljon vettä riisiin tulee vaan se että mitkä ovat makroarvot keittämisen jälkeen jos RIISIÄ EI PUNNITA ENNEN KEITTÄMISTÄ!!!!

Täällä näyttää olevan tapana heittää randomi määrä riisiä veteen ja sen jälkeen kypsänä punnita. Lue ensin ketjua ennen kuin tuut kommentoimaan. Jookos kookos?[emoji1]

Itsehän sanoit että sitä vettä laitetaan ain sattumanvarainen määrä siihen kattilaan. Katsos nyt vastasin siihen että eipäs mitata.
Ihan tarpeeksi on tätä kiukuttelua tullut luettua. :D
Nyt kun sulla on se keitetty riisi siinä kattilassa, josta KAIKKI ylimääräinen vesi on haihtunut, punnitset sen ja katsot kaloarvot netistä.
Tiukkaa hommaa, toki ei tarvitse tuohon leikkiin ryhtyä jos hankalalta ja epätarkalta tuntuu.

Saahan sitä oman näkemyksen antaa ja neuvoa asiassa, mutta miksi alottaa hirveä vääntö jos henkilö ei sitä ota vastaan? Ymmärrän täysin että annetaan neuvoja jos joku tekee asioita väärin kaikkien PT:ttein mielestä, mutta jos ei ota oppia asiasta sillon niin tuskin sen hirveän väännönkään jälkeen oppii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom