BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hyviä ja hauskoja pätkiä kyllä tulee!!
Tuolla ruokamäärällä + bodarin lisäravinteilla menee pauttiaralla 2000 Euroa kuukaudessa pelkkään yhden miehen ruokaan.
Siinä täytyy kyllä molempien painaa pitkää päivää kohtalaisella liksallakin että jää rahaa muuhunkin kuin pelkkään podaamiseen ja laskuihin :)

Hyviä ja hauskoja pätkiä kyllä tulee!!
Tuolla ruokamäärällä + bodarin lisäravinteilla menee pauttiaralla 2000 Euroa kuukaudessa pelkkään yhden miehen ruokaan.
Siinä täytyy kyllä molempien painaa pitkää päivää kohtalaisella liksallakin että jää rahaa muuhunkin kuin pelkkään podaamiseen ja laskuihin :)

600e/kk "bodarin lisäravinteisiin" just... :face: Sm-tasolla aika harvassa niin tyhmät tai lahjattomat ukot.

Nyt alkaa olemaan kokkiohjelman mallia. Harvoin näkee noin aistikasta varmasti maukkaiden lihapullien pyöritystä.

600e/kk "bodarin lisäravinteisiin" just... :face: Sm-tasolla aika harvassa niin tyhmät tai lahjattomat ukot.

Jos katsoit sen jakson, jossa haettiin lisäravinteita liikkeestä, niin menihän niihin nyt satoja euroja. Tankkauspäivät kylkeen jne. Ja mistä sait luvun 600€?
Jos nuo kiinteät ruoat maksoivat rontin 52 euroa, ni kun nyt kertoo vaikka 30 ni sekin tekee jo 1560, tässä kuussakin kun on 31 päivää niin yli 1600. Joku pelkkä lihaprotsku ja aminotkin tekee varmaan kuussa jo yli 200. Vitargo esim. fitnesstukussa reippaan 22 euroa kilo ja sitäkin menee kahden treenin päivänä 400 grammaa, eli n. 10 euroa/päivä. Siihen sitten vielä muut lisäravinteet päälle.

Edit. En puhunut lisäravinteista kuin siinä mielessä, että niiden kaikenlainen kulutus on yli 100 kiloisella bodarilla vähän eri luokka kuin 60 kiloisella kynäniskalla.

Jos katsoit sen jakson, missä haettiin lisäravinteita liikkeestä, niin menihän niihin nyt satoja euroja. Tankkauspäivät kylkeen jne. Ja mistä sait luvun 600€?
Jos nuo maksoivat rontin 52 euroa, ni kun nyt kertoo vaikka 30 ni sekin tekee jo 1560, tässä kuussakin kun on 31 päivää niin yli 1600. Joku pelkkä lihaprotsku ja aminotkin tekee varmaan kuussa jo yli 200.

My bad luulin että puhuit eri lisäravinteista :) Tommi tuskin maksaa prodeistaan taidettiin ihan videota varten vilauttaa kassan kautta.

On tuo Tommi kyllä hieno mies. Oikein kunnon "no bullshit" koulukunnan edustaja.
Ja kuten sanoin jo aiemmin, se ei ole mies, eikä mikään jolle ei sapuska maistu :D

Tuosta ruoka-aine allergiasta olisi mielenkiintoista kuulla enemmänkin juttua. En ollut tietoinen, että jotkut mausteetkin olisivat pannassa tuollaisen takia. Kaippa ne sitten jollain tavalla sitä suolistoa ärsyttävät siinä missä ruokakin.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla, että miten Tommi on päätynyt tämänmalliseen ruokavalioon. Proteiiniahan tulee reilusti, mikä on toki dieetillä hyvä asia, mutta että noin paljon, niin olisi kiva kuulla perusteluja, mikä tässä on taustalla vai onko edes mitään. Jotkuthan vaan tykkää syödä enemmän proteiinia mm. siitä syystä, kun saavat siitä kylläisemmän tunteen. Lähinnä vain sitä mietin, että melkoisen kova urakka tuon luulisi vatsalle olevan, että miksei korvaisi osaa suosiolla vaikka niillä pahoilla hiilareilla :)

Miten helvetissa menee alas 500g valkuaista eka ja sen jalkeen 2 kiloa lihaa/kalaa?

Sen verran on ihan pakko saivarrella, että esim. 2 kiloa raakaa punaista lihaa sanotaan nyt vaikka jauhelihaa ei valmistuksen jälkeen paina sitä 2 kiloa. Eli todellisuudessa määrä mitä syöt on vähän pienempi. 400g jauhelihapaketista jäi itselleni muutamien testailujen nojalla yleensä sellaiset ~220-250g. Jonkinverran vaihtelua noissa.

Eikös Tommi tuossa ruokavalioesimerkissä nimenomaan puhunut raakapainosta per päivä?

Joka tapauksessa, onhan tuossa melkoinen satsi ruokaa ja tiedän kyllä millaiset meriitit miehellä on syömisrintamalla, että ei tässä olla kunniaa keneltäkään viemässä :)

Katoin viime viikolla tuon Nyysiksen ja Tommin treenipätkän jossa Tommi kertoin syövänsä 2kg lihaa päivittäin. Aattelin että nyt tuli vähä amerikan lisää kipattua huolella. No eipä ollu... siis miten helv ton määrän voi syödä ilman yrjö efektiä. Itellä nousis tossa kilon kohdilla kone oy:n lähetys aika haipakkaa. Ei siinä, ettenkö söisi roheeneja täyteen päivittäin mutta tuo on jo todellinen saavutus. Joku osaava vois piirtää uusiksi ruoka-aineympyrän Tommin menyyllä.

On tuo Tommi kyllä hieno mies. Oikein kunnon "no bullshit" koulukunnan edustaja.
Ja kuten sanoin jo aiemmin, se ei ole mies, eikä mikään jolle ei sapuska maistu :D

Tuosta ruoka-aine allergiasta olisi mielenkiintoista kuulla enemmänkin juttua. En ollut tietoinen, että jotkut mausteetkin olisivat pannassa tuollaisen takia. Kaippa ne sitten jollain tavalla sitä suolistoa ärsyttävät siinä missä ruokakin.

Olisi myös mielenkiintoista kuulla, että miten Tommi on päätynyt tämänmalliseen ruokavalioon. Proteiiniahan tulee reilusti, mikä on toki dieetillä hyvä asia, mutta että noin paljon, niin olisi kiva kuulla perusteluja, mikä tässä on taustalla vai onko edes mitään. Jotkuthan vaan tykkää syödä enemmän proteiinia mm. siitä syystä, kun saavat siitä kylläisemmän tunteen. Lähinnä vain sitä mietin, että melkoisen kova urakka tuon luulisi vatsalle olevan, että miksei korvaisi osaa suosiolla vaikka niillä pahoilla hiilareilla :)

Sen verran on ihan pakko saivarrella, että esim. 2 kiloa raakaa punaista lihaa sanotaan nyt vaikka jauhelihaa ei valmistuksen jälkeen paina sitä 2 kiloa. Eli todellisuudessa määrä mitä syöt on vähän pienempi. 400g jauhelihapaketista jäi itselleni muutamien testailujen nojalla yleensä sellaiset ~220-250g. Jonkinverran vaihtelua noissa.

Eikös Tommi tuossa ruokavalioesimerkissä nimenomaan puhunut raakapainosta per päivä?

Joka tapauksessa, onhan tuossa melkoinen satsi ruokaa ja tiedän kyllä millaiset meriitit miehellä on syömisrintamalla, että ei tässä olla kunniaa keneltäkään viemässä :)

Kuinka kauan paistat jauhelihaa jos siitä noin paljon käryää ilmaan:D? Mulla jää 400g paketista about 300g.. Voi olla että syön melkee raakana sitte:D

Veikkaisin et Munakas puhuu perus sikanaudasta. siitä ku kaataa rasvat pois ni jotai tollasta varmaa jää, perus paistijauhelihasta jää kyl enemmä tavaraa paiston jälkeen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ihan off topic.

Ruuat lasketaan yleensä raakapainon mukaan jonka mukaan sitten myös lasketaan proteiinitkin. Tottakai 2 kilossa kypsää jauhelihaa on enemmän proteiinia ja kaloreita kuin raa'assa, mutta kun ne arvot ovatkin laskettu raa'asta lihasta. Sanonta, että syö kaksi kiloa lihaa päivässä tarkoittaa tietysti raakapainoa. Mee vaikka ravintolaan ja tilaa 200 gramman pihvi niin se on raakapainosta mitattu ei kypsänä. Kypsänä se ei paina sitä 200grammaa.

Zone-sarja -42%
Tuosta, kun viimeksi punnitsin paiston jälkeen on aikaa ties kuinka kauan. Taisin silloinkin olla huuhdellut siitä rasvat veks vielä veden alla, että tuokin vaikuttanee asiaan.
Mutta pointti kuitenkin, että kyllä se grammamäärä jonkin verran laskee siinä prosessissa :)

Suututan tällä kommentilla varmasti monia, mutta vaikka nuo ruokamäärät varsin älyttömiä ovatkin, niin ei tuo mitenkään älyttömältä mielestäni vaikuta.
Tommi on iso äijä, treenaa perhanan kovaa, joten kulutus sen mukainen. Tuohon, kun lisätään vielä hullu aineenvaihdunta ja luontaisesti hyvät ruokahalut niin ruokaa uppoaa.
Huolimatta siitä, että olen 1/100 Tommin massoista, niin tällä hetkellä ruokahalu tuppaa ajoittain olemaan sellainen, etten pitäisi edes mahdottomana tuollaisten määrien vetämistä ;)
Enkä yritä tässä leveillä eli ei tartte suuttua :)

Edelleen en silti kiellä, etteikö tuossa olisi helvetillistä määrää evästä.

- - - Updated - - -

Ihan off topic.

Ruuat lasketaan yleensä raakapainon mukaan jonka mukaan sitten myös lasketaan proteiinitkin. Tottakai 2 kilossa kypsää jauhelihaa on enemmän proteiinia ja kaloreita kuin raa'assa, mutta kun ne arvot ovatkin laskettu raa'asta lihasta. Sanonta, että syö kaksi kiloa lihaa päivässä tarkoittaa tietysti raakapainoa. Mee vaikka ravintolaan ja tilaa 200 gramman pihvi niin se on raakapainosta mitattu ei kypsänä. Kypsänä se ei paina sitä 200grammaa.

Itse olen aina laskenut lihani kypsän painon mukaan. Sama koskee riisiä, pastaa jne. Poikkeuksena oli puuro, silloin kun sitä vielä söi.
En tiedä tekeekö muut samaa, mutta itse olen toiminut alusta asti noin.

Nähtävästi olen toiminut kaikkien ohjeiden vastaisesti sitten :D

Itse olen aina laskenut lihani kypsän painon mukaan. Sama koskee riisiä, pastaa jne. Poikkeuksena oli puuro, silloin kun sitä vielä söi.
En tiedä tekeekö muut samaa, mutta itse olen toiminut alusta asti noin.

Nähtävästi olen toiminut kaikkien ohjeiden vastaisesti sitten :D

NO paljonko hiilaria on 300 grammassa kypsää riisiä? Et muuten voi tietää kun riisi imee nestettä x-määrän eli niin paljon kun vettä kattilaan laitetaan. Miten ihmeessä sä pystyt laskemaan tällöin sun makrot?

Minä olen tosiaan alusta asti tehnyt noin ja omalla kohdallani koennut toimivaksi.
Alkuun tietty vaati hieman opettelua, että löytää oikeat tuotteet laskureista. Nykyään menee jo aika rutiinilla, muutenkin kun syö joka päivä lähes samoja ruokia.

Sitä en tiedä, kuinka tarkkoja nuo ravintoarvot sitten todellisuudessa ovat, mutta eivät ne kaiketi ihan tuulestakaan temmattuja ole...

Hetkinen... Eihän esim. kanasta haihdu kypsennettäessä muuta kuin vettä? Eli jos on 300g maustamattomia kanasuikaleita joissa esim. 20g/100g prodea niin kyllä siinä kypsässä setissä on se sama 60g satsiinsa vaikka painaakin paljon vähemmän! Miksi tehdä asioista niin vaikeita?

Minä olen tosiaan alusta asti tehnyt noin ja omalla kohdallani koennut toimivaksi.
Alkuun tietty vaati hieman opettelua, että löytää oikeat tuotteet laskureista. Nykyään menee jo aika rutiinilla, muutenkin kun syö joka päivä lähes samoja ruokia.

Sitä en tiedä, kuinka tarkkoja nuo ravintoarvot sitten todellisuudessa ovat, mutta eivät ne kaiketi ihan tuulestakaan temmattuja ole...

Kypsänä punnitaan täälläkin ja energiat / makrot sitten en mukaan. Varsinkin kun muu perhe syö samaa safkaa, niin en todellakaan ala keittämään esim. riisiä kahdessa osassa, jotta saisin itse syömäni osuuden mitattua kuivapainosta.

Jos paistan jauhelihaa vaikka 1 kg kerralla ja siitä syö muukin perhe, niin kypsänä se on mitattava. Kypsä painaa n. 75 % raakapainosta eli kertoo 1,33:lla kypsänä syödyn, niin saa arvot raakapainona.

Hetkinen... Eihän esim. kanasta haihdu kypsennettäessä muuta kuin vettä? Eli jos on 300g maustamattomia kanasuikaleita joissa esim. 20g/100g prodea niin kyllä siinä kypsässä setissä on se sama 60g satsiinsa vaikka painaakin paljon vähemmän! Miksi tehdä asioista niin vaikeita?

Kuten sanoin, noin olen tehnyt ja opetellut tekemään alusta alkaen, eikä homma tuota enää minkäänlaisia vaikeuksia.
Kaikki menee täysin rutiinilla nykyään.

Itse haluan olla täysin varma, että sitä lihaa menee 400g, jos 400g saan syödä.

Vaan ja ainoostaa pakkislaiset laskee ravinnon kypsänä. Ei kai se tommi nyt koko summaa noista lisäravinteista ite maksa toi 600e ja risat, onhan se sponssattu urheilija.

Vaan ja ainoostaa pakkislaiset laskee ravinnon kypsänä.

Miten se tänne liittyminen vaikuttaa siihen, että ravinto lasketaan kypsänä :confused:
Ja eikö tässä nimenomaan ollut puhetta siitä, että tuo ei nimenomaan ole sitä OIKEAOPPISTA punnitsemista...

Eikä tässä olla ketään käännyttämässä eri menetelmiin. Sanotaan se nyt vielä kerran, että noin olen tehnyt alusta alkaen ja tulen jatkosssakin tekemään.
Jos se ei sulle sovi, niin älä tee niin. Pysy siinä systeemissä, joka TOIMII JUURI SINULLE.

Suositut

Back
Ylös Bottom