BB Tommi Heinonen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tommin ruokavalio suoraan herran blogista kopsattuna jos jotain kiinnostaa
Vitargoa niissä menee se intrassa 100g ja palkkarissa 100g ja jos 2 treeniä pvä niin sehän on lyhellä matikalla 400g pvä,eikä ainakaan omalla kohdalla vaikuta kiristymiseen negatiivisesti vaan kyllä se silava saa kyytiä:)

aamupala
500g munan valkuaista
175g riisihiutale
1 prk ananasta mehuineen
10g lesetiini
-vitamiinit,kalaöljyt yms sapuskan kanssa toki

500g kanaa tai punaista lihaa
90g riisiä

180g riisiä
rehut
oliiviöljy
-noita 2 viimeistä ei tule koskaan punnittua eli fiilis pohjalta

300g perunaa
100g kurkkua

500g lohta
rehuja
oliiviöljyä

50g lihaprode drinkki

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Miten helvetissa menee alas 500g valkuaista eka ja sen jalkeen 2 kiloa lihaa/kalaa? Ei potsi kylla vetais tuollaisia maaria mulla, ei millaan vaikka painoa on 110 kg. Joillain on kylla ihme aineenvahdunnat.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Tommilla varmaan porttikielto useisiin lounasravintoloihin ja buffetrafloihin :D
Ja luultavasti Pizza Hutiin vip-kortti. Jonnet ei muista, mutta Tommi oli vetäissyt markka-aikana yli 1000 mk laskun Pizza Hutissa. Mm. 3 isoa pannupizzaa ja 20 annosta jätskiä, ja siis listalta, ei seisovasta pöydästä. :hyper:

edit: ja Mähösen Aki on syönyt 20 Big Macia. :lol2:

Ja luultavasti Pizza Hutiin vip-kortti. Jonnet ei muista, mutta Tommi oli vetäissyt markka-aikana yli 1000 mk laskun Pizza Hutissa. Mm. 3 isoa pannupizzaa ja 20 annosta jätskiä, ja siis listalta, ei seisovasta pöydästä. :hyper:

850 mk, 24 jäätelöannosta, 3 isoa perhepannupizzaa, 24 valkosipulileipää ja 3 litraa pepsi maxia.

Kiitos Heinonen. Arvostan herran tekemisiä. Jumpataan, syödään, pelataan ja käydään näiden takia töissä. Samat kuviot kun mulla, paukurat vaan isommat.
Mahtavaa settiä.

Ja mä luulin mun 10kpl juustohampurilaisia kovaksi suoritukseksi!

Tommin keho on todella totutettu hiilariin ja toki, pari jumppaa päivässä ja aerobiset päälle, kulutus on kova. Silti.. Itellä kertyy laardiksi puolet pienemmät kalorit vaikka paino yli 100 kg onkin. Onkos tietoa, kuka tämä treenikaveri, teamleader on?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom