Tom Prince's GET BIG program?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
52
Mitäs ootte mieltä tämän näköisestä 3-jakoisesta ohjelmasta:

http://www.flexonline.com/frameset.asp?siteid=3&contentid=6077

Itse kerkeen just sen 3 kertaa viikkoon salille, ja tuommoinen peruskaman (kyykky, penkki, veto) mukaan tehty treenijako tuntuisi just sopivalta. Mietityttää vaan kun samalle viikolle tulee aina ma:kyykky ja pe:veto, mahtaakohan miten natuna jaksaa. :confused: Treeniä takana nyt reilu 1/2 vuotta ja hyvä noususuhdanne päällä, vähän muutosta kuitenkin kaipaisin. Tarkoitus tosin on muokata noita ohjelman sarjoja ja muutenkin vähän jaksottaa siten, että samalla viikolla aina toinen (kyykky/veto) on kevyempänä ja toinen raskaana.

Toi on hyvää peruskamaa.
Kyykky/vetokuvio voi olla tosiaan vähän paha mutta jos pidät kevyen viikon välillä niin voipi jo toimia, ainakaan jos et vedä ihan tajunnan rajalle niitä vetosarjoja.
Tai sitten vetoviikolla teet vaikka hack-kyykyn tai prässin ja kyykkyviikolla veto pois ja jos haluaa niin joku toinen soutuliike tilalle.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Re: Re: Tom Prince's GET BIG program?

Originally posted by S225T

Tai sitten vetoviikolla teet vaikka hack-kyykyn tai prässin ja kyykkyviikolla veto pois ja jos haluaa niin joku toinen soutuliike tilalle.

Itse tekisin varmaan toisinpäin, eli vetoviikolla kyykkyä ja ei-vetoa-viikolla prässiä/hackia. Jos perjantaina vetelen rajusti maasta, en minä ainakaan kykene seuraavan viikon maanantaina kyykkäämään täydellä teholla.

Re: Re: Re: Tom Prince's GET BIG program?

Aika hyvä ohjelma, kun perusliikkeitä ja painotetaan eri sarjapituuksia! Tuossa tulee massaa ja VOIMAA samalla, kun ei kaikki sarjat ole 3: sia tai 10: jä. Tykkään myös tuosta kyykyn paljoudesta, kun en itse tykkää prässistä enkä hackista paljoakaan. Vaikka ne onkin hyvää vaihtelua.

pieni probleema

Tämän ohjelman keskiviikko ottaa minulla ojentajiin aivan älyttömästi.... jos tekee liikkeet "oikein", niin pitäisikö silloin tulla ongelmia ojentajien kanssa?

Re: pieni probleema

Originally posted by Mixu
Tämän ohjelman keskiviikko ottaa minulla ojentajiin aivan älyttömästi.... jos tekee liikkeet "oikein", niin pitäisikö silloin tulla ongelmia ojentajien kanssa?
Se on ihan normaalia kun otetaan huomioon että tuo keskiviikko näyttää olevan Rinta-Olkapää-Ojentaja päivä...

haetaanko tossa princen ohjelmassa sitä että tehdäänkö sarjat loppuun vai ei?

eli ku tos ei oo mitää prosentteja et mil tehtäis? vai pidetäänkö samat painot kokoaja?

Sanoisin, että tolla ei mee mikään pieleen. Eli takuu varma ohjelma jolla kehittyy. Ja kroppa ei mee jumiin. Esimerkkinä ojentajat, jotka saa rasitusta vaan yhtenä päivänä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liikkeet ovat hyviä, mutta nuo pyramidit (20, 15, 12, 8, 2)
ovat mielestäni älyttömiä. Ensiksi maitohapotetaan lihakset ja sitten väsyneenä raskaiden painojen ja hermotuksen kimppuun :eek:

Tuloksekkaampaa olisi pysyä yhdellä viikolla lyhyissä sarjoissa ja toisella pidemmissä tai rytmittää niin kuin voimanostossa on perinteisesti tehty (tiputtaa toistomääriä viikoittain). Jos välttämättä tarvitsee tehdä kaiken pituisia sarjoja samassa treenissä, niin tehtäköön lämmittelyn jälkeen ensiksi lyhyet ja sitten vasta pitkät sarjat.

Viitsisikö joku suomentaa kyseiset liikkeet Squats, Leg extensions, Lying leg curls,
Standing calf raises,
Weighted dips, Seated military presses, Side laterals,
PressdownsLying extensions, Deadlifts,
Lat pulldowns to front,
Barbell curls,Seated dumbbell curls

Standing calf raises: Pohjekone seisten
Weighted dips: Dipit lisäpainoilla
Seated military presses: Pystypunnerrus istuen
Side laterals: Vipunostot sivuille
Deadlifts: Maastaveto
Lat pulldowns to front: Ylätalja tai leuanveto*
Barbell curls: Hauiskääntö tangolla
Seated dumbbell curls: Käsipainoilla tehtävä hauiskääntö istuen.

Saattaapi olla virheitä joten korjatkaa...

*Tuo pulldowns on siitä epämääräinen sana että joissakin jenkkilehdissä sillä tarkoitetaan leuanvetoa(joka myös on chins ) tai sitten juuri tuota ylätaljaa.

Originally posted by mammoth
*Tuo pulldowns on siitä epämääräinen sana että joissakin jenkkilehdissä sillä tarkoitetaan leuanvetoa(joka myös on chins ) tai sitten juuri tuota ylätaljaa.

Pull Up = leuanveto. Pulldown = ylätalja.

Originally posted by PeTaRi33
Viitsisikö joku suomentaa kyseiset liikkeet Squats, Leg extensions, Lying leg curls,
Standing calf raises,
Weighted dips, Seated military presses, Side laterals,
PressdownsLying extensions, Deadlifts,
Lat pulldowns to front,
Barbell curls,Seated dumbbell curls

Pressdowns=ojentajapunnerrus taljassa
Lying extensions=ranskalainen punnerrus maaten

Originally posted by Defaf
mistä tossa tietää sit et paljo laittaa painoi? kui lisätä painoi? ku ei oo prosenttei ?
"Each main set would be to failure; I would be unable to do another rep past the prescribed number for the set. That meant going to the limit on every main set."

Eli siitä, jos menee setti läpi niin pykälä rautaa lisää ens kerralla.

Olen palaamassa "kehiin" pitkähkön tauon jälkeen. Tarkoituksena kiristää kesäksi ja päästä grooveen. Kannattaako aloittaa suorilla tällä ohjelmalla?

Eli ei varsinaiselle dieetille kuitenkaan.

Originally posted by pexxi
Olen palaamassa "kehiin" pitkähkön tauon jälkeen. Tarkoituksena kiristää kesäksi ja päästä grooveen. Kannattaako aloittaa suorilla tällä ohjelmalla?

Eli ei varsinaiselle dieetille kuitenkaan.

Eihän ikinä raivo-ohjelmilla pidä suoraan alottaa vaan varata 1vk-2kk kevyemmille treeneille tauon pituudesta riippuen... Kuinka pitkä tauko sulla oli?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom