Tom Prince's GET BIG program?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tom Prince's GET BIG Program

Maanantai
Etureidet
Kyykky: 4 sarjaa (12, 8, 6, 3)
Jalan ojennus: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Takareidet
Maaten jalan koukistus: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Pohkeet
Pohkeet seisten: 3 sarjaa (15, 12, 8)

Keskiviikko
Rinta
Penkkipunnerrus: 4 sarjaa (12, 8, 5, 5)
Dippi lisäpainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Olkapäät
Pystypunnerrus istuen: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Vipunostot sivuille: 3 sarjaa (12, 10, 8)

Ojentajat
Ranskalainen punnerrus maaten: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Ojentajapunnerrus taljassa: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Perjantai
Selkä
Maastaveto: 5 sarjaa (20, 15, 12, 8, 2)
Kulmasoutu: 3 sarjaa (8, 6, 6)
Leuanveto myötäotteella: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Hauikset
Hauiskääntö tangolla: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Hauiskääntö istuen käsipainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Huom: Kaikille 3 pääliikkeelle (kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto), lämmittele kolmella kevyellä sarjalla. Muille kaksi kevyttä lämmittelysarjaa.

Mites tota kun oon aika aloittelija (käynyt salilla alkutalvesta asti lähinnä hakemassa parannusta tekniikoihin liikkeissä ja perusvoimaa) ja nyt olis tarkotus ottaa tämä ohjelma käyttöön kun tuota massaa ei todellakaan ole kovinkaan paljoa ja voimaakaan ei niin paljoa että kehuskelemaan lähtisin. ;)

Itselläni ei tuosta ohjelmasta nuo dipit vielä oikeen tahdo luonnistua niin olisiko ehdotuksia millä liikkeellä voisin korvata tämän? Ja sellainen kysymys että kuinka paljon itse tuossa sarjojen loputtua laitatte lisää vastusta? Ite oon esim. penkissä tehny niin että tuo 12 liikkeen sarja noin puolella siitä mitä enkkani on, sitte seuraavaan kasiin lisää 20%, sitte vitosen sarjaan lisään 40% tosta ekasta sarjasta ja viimeisessä niin paljon että jaksan juuri ja juuri nostaa sen viis kertaa mutta ilman pahempia tekniikkavirheitä. Onko tämä hyvä vai huono tapa teidän mielestänne? (Ja anteeksi epäselvä selitys :nolo: )

Ja muutkin liikesarjat teen lähinnä tuolla samalla periaatteella kuin penkin...

mickis sanoi:
Mites tota kun oon aika aloittelija (käynyt salilla alkutalvesta asti lähinnä hakemassa parannusta tekniikoihin liikkeissä ja perusvoimaa) ja nyt olis tarkotus ottaa tämä ohjelma käyttöön kun tuota massaa ei todellakaan ole kovinkaan paljoa ja voimaakaan ei niin paljoa että kehuskelemaan lähtisin. ;)

Itselläni ei tuosta ohjelmasta nuo dipit vielä oikeen tahdo luonnistua niin olisiko ehdotuksia millä liikkeellä voisin korvata tämän? Ja sellainen kysymys että kuinka paljon itse tuossa sarjojen loputtua laitatte lisää vastusta? Ite oon esim. penkissä tehny niin että tuo 12 liikkeen sarja noin puolella siitä mitä enkkani on, sitte seuraavaan kasiin lisää 20%, sitte vitosen sarjaan lisään 40% tosta ekasta sarjasta ja viimeisessä niin paljon että jaksan juuri ja juuri nostaa sen viis kertaa mutta ilman pahempia tekniikkavirheitä. Onko tämä hyvä vai huono tapa teidän mielestänne? (Ja anteeksi epäselvä selitys :nolo: )

Ja muutkin liikesarjat teen lähinnä tuolla samalla periaatteella kuin penkin...
Ojentajillehan tossa näyttäs olevan tavaraa aikaa reippaasti muutenkin, joten toi dippi voi muutenkin olla hiukka liikaa...mutta tee vaikka penkkiä käsipainoilla ja ristikkäistaljaa vuoroviikoin dipin tilalle. Tee näissä hiukka pidempiä sarjoja vaikka 3*10-15.
Tapasi valita painot on oikein hyvä. Jätä pikkusen varaa kaikissa sarjoissa.

Mä tein tolla ohjelmalla puoli vuotta sitten ja paras kehitys tuli ton ohjelman avulla. Sarjapainot nousivat tasaisesti ja massaa tuli noin 6 kg lisää. Rasvat pysyivät suunnilleen samassa.. että IMO hyvä ohjelma :rock: tottakai en ollut treenannu ennen tota ohjelmaa kuin joku puoli vuotta, mutta silti toimiva tapaus...

Ei kai sitä ny offilla vatsoja...?

ps.;)

Ite oon tuolla puuhastellu ja sen voin luvata, että tukkoon varmasti ittes saat, jos et kepeetä viikkoa välissä pidä.

Paikat on kyllä helkkarin kipeet seuraavana päivänä.

Tuon get big- ohjelman jaottelu näyttää ihan hyvältä. Työsarjamäärät näyttää kyllä aika mielettömiltä esimerkiksi maastaveto 20, 15, 12... Ellei nuo tarkoita sitten lämppäsarjoja? Itse en tekisi ohjelmassa esitettyjä toistomääriä pääliikkeiden osalta, vaan tekisin vaihtelevasti esim. 3 vko:a kaseja, 3 vko:n kutosia jne. Jos tiukkoja sarjoja haluaa ottaa, niin kaksi viimeistä työsarjaa kun tekee tiukasti, niin pitäs piisata. Keskiviikkona vois vaikka vaihdella järjestystä dipin ja penkin välillä. Punttiharrastuksen kanssa jo aloitteluvaiheen ohittaneille (tekniikka kunnossa ja niin pois päin) takuuvarmasti toimiva ohjelma.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mikko84 sanoi:
Tom Prince's GET BIG Program

Keskiviikko
Rinta
Penkkipunnerrus: 4 sarjaa (12, 8, 5, 5)
Dippi lisäpainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Olkapäät
Pystypunnerrus istuen: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Vipunostot sivuille: 3 sarjaa (12, 10, 8)

Ojentajat
Ranskalainen punnerrus maaten: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Ojentajapunnerrus taljassa: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Mitä mieltä olisitte siitä jos tälle keskiviikolle ottaisi penkille Mikesn 2X6:sen (hyvällä lämmittelyllä tottakai) ja dippien jälkeen 2 sarjaa flaikkuja? Tulisiko rinnalle tarpeeksi ärsytystä että voima/massaa tulisi tuloksena?

Muuten ohjelma näyttää äkkiseltään hyvältä, paitsi mave sarjoista karsisin aika paljon toistoja pois, ellei nuo x20 ole lämmittelyksi tarkoitettu.

Tuosta on helppo muokata. esim ojentajat ma ja pe ja myös pohkeet.keskiviikkona rinnan päälle vetästä hauikset, pienempi lihasryhmä riittää kerta viikossa. :rock:

Kiriyama sanoi:
Mä tein tolla ohjelmalla puoli vuotta sitten ja paras kehitys tuli ton ohjelman avulla. Sarjapainot nousivat tasaisesti ja massaa tuli noin 6 kg lisää. Rasvat pysyivät suunnilleen samassa.. että IMO hyvä ohjelma :rock: tottakai en ollut treenannu ennen tota ohjelmaa kuin joku puoli vuotta, mutta silti toimiva tapaus...

Piditkö Kiriyama koko ajan sarjamäärät ja toistot samanlaisina kuin tuossa treeniohjelmassa ja kuinka pitkään treenasit tuota ohjelmaa.

Ei puutu dippilaitetta,mutta ihmettelen tässä että vielä dippi lisäpainoilla ku tekee tiukkaa sarjat jo omalla painollaki.. Ja eipä tuolta salilta löydy mtn lisäpainoja.. :/

no eihän sitä sillon tietty kannata lisäpainoista huolia. nyt kun vaan katteli tarkemmin tota ohjelmaa niin hieman ihmetytti kuinka paljon siinä tulee ojentajille mätkyä. mielestäni aika paljon.

meinasin eka ehdottaa kapeeta penkkiä käänteisotteella vaikka pienellä lievällä alakulmalla, mutta kun tossa tosiaan tulee ojentaille aika hyvin rasitusta, niin vois melkein mun mielestä tehdä dipin sijaan vaikka flyes taljassa.

E: en tunne ohjelmaa tarkemmin mutta näin nopeella vilkaisulla tutntuis mun mieleen ihan hyvältä ottaa rinnalle vähän lisää iskua ja ojentajille hiukan helpotusta. joku voi olla eri mieltäkin.

No kamoon hei, foobarin linkki on 4 vuoden takaa. On olemassa sellanen juttu kuin päivittyminen, eli on paljon mahdollista että neljä vuotta sitten sieltä linkistä vielä jotain löyty muttei enää. Eiköhän ton toisen linkin ohjelmassa oo kyse ihan samasta asiasta.

Koska itse suunnittelemani ohjelma sai T0ntzalta rökälearvostelun, niin ajattelin kokeilla tuota valmista Tom Princen Get Big -ohjelmaa (http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/ohjelma9.php). Sellainen kysymys heräsi, että kuinka kyseiseen ohjelmaan kannattaisi mahduttaa mukaan "100 push-ups in 6 weeks" ja "20 pull-ups in 6 weeks", joissa tehdään progressiivisesti etunojapunnerruksia ja leukoja 3 päivänä viikossa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom