Tom Prince's GET BIG program?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja foobari
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ja toinen kysymys vielä: jos tyttömäiset forkut vaivaavat mieltä, kannattaako treeniin lisätä kuinka paljon ylimääräistä forkkujen hinkkaamista ja mikä olisi tehokkain keino houkutella kipparikallet esiin? Meikäläisellä ei nimittäin tunnu forkkuihin tulevan lihaa sitten millään.

Jees, forkkuasioihin tuli selvennystä. Kiitos. Kuinkas noi "100 push ups in 6 weeks" ja "20 pull ups in 6 weeks" -ohjelmat sopivat tuon Tom Princen Get Big -ohjelman kanssa? Kannattaako etunojapunnerruksia ja leuanvetoja tehdä aina välipäivinä, kun ei ole muuta lihastreeniä?

Hyvin tuntuu tämä ohjelma toimivan, vaikka tässä on treeniä ajallisesti puolet vähemmän, kuin mun vanhassa ohjelmassa. Tänään oli rinta/olkapäät/ojentajat-päivä ja siihen päälle etunojapunnerruksia, leuanvetoja ja forkkutreeniä. Nyt saakin sitten hyvällä omallatunnolla vetää pienet pöhnät.

Sellainen kysymys heräsi, että kuinka kyseiseen ohjelmaan kannattaisi mahduttaa mukaan "100 push-ups in 6 weeks" ja "20 pull-ups in 6 weeks", joissa tehdään progressiivisesti etunojapunnerruksia ja leukoja 3 päivänä viikossa?
No jos monen ohjelman tekeminen samaan aikaan olisi hyväksi, niin lähes kaikkihan täällä neljää viittä ohjelmaa tekisi. Kyllä tuossa voi jossain vaiheessa tulla palautumisen kanssa ongelmia.

Hyvin tuntuu tämä ohjelma toimivan, vaikka tässä on treeniä ajallisesti puolet vähemmän, kuin mun vanhassa ohjelmassa.
Miten voi neljässä päivässä päätellä ohjelman toimivan?

No jos monen ohjelman tekeminen samaan aikaan olisi hyväksi, niin lähes kaikkihan täällä neljää viittä ohjelmaa tekisi. Kyllä tuossa voi jossain vaiheessa tulla palautumisen kanssa ongelmia.

Miten voi neljässä päivässä päätellä ohjelman toimivan?

Nuo punnerrus- ja leuanveto-ohjelmat eivät ole täysimittaisia ohjelmia, vaan perustreeniä tukevia. Tai ainakin näin kuvittelisin. Niissä tehdään tietty määrä punnerruksia ja leukoja, mutta ei mitään muuta.

Ei ohjelman voikaan päätellä toimivan neljän päivän perusteella. Sanoin vähän väärin tuossa. Tarkoitin sitä, että ohjelma tuntuu kropassa paljon tehokkaammalta kuin vanha treeniohjelmani, vaikka salilla viettämäni aika on vähentynyt puoleen.

Kuinkas noi "100 push ups in 6 weeks" ja "20 pull ups in 6 weeks" -ohjelmat sopivat tuon Tom Princen Get Big -ohjelman kanssa? Kannattaako etunojapunnerruksia ja leuanvetoja tehdä aina välipäivinä, kun ei ole muuta lihastreeniä?

Jos nyt pakko tehä noi punnerrus ja leuka ohjelmat niin itse tekisin kyseisen ajan 1-jakoista ohjelmaa jossa noi olisi mukana.
Liikaa tulee omasta mielestä treeniä jos noita sotkee välipäiville..

Koska itse suunnittelemani ohjelma sai T0ntzalta rökälearvostelun, niin ajattelin kokeilla tuota valmista Tom Princen Get Big -ohjelmaa (http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/ohjelma9.php). Sellainen kysymys heräsi, että kuinka kyseiseen ohjelmaan kannattaisi mahduttaa mukaan "100 push-ups in 6 weeks" ja "20 pull-ups in 6 weeks", joissa tehdään progressiivisesti etunojapunnerruksia ja leukoja 3 päivänä viikossa?

saattaa kyllä tulla palautumisen kanssa ongelmia, mutta ei välttämättä. Jos tuo oli 100 pull-ups nii olis vähä eri asia. Suosittelisin kuitenkin jättämään nuo kuuden viikon ohjelmat pois. Kyllä ne leuanveto ja punnerrus tulokset nousee kunnon punttiohjelmalla. Usko pois

Mä teen nuo ylimääräiset punnerrukset, leuat ja forkut aina treenipäivinä. Välipäivät on välipäiviä, jolloin voi käydä vaikka kevyellä lenkillä. Ja aika nopeasti olen huomannut, ettei noita punnerrus- ja leuanveto-ohjelmia pysty täysipainotteisesti suorittamaan salitreenin päälle. Vedän etunojia 5X15 ja leukoja 5X3, enempään ei ole käsissä paukkuja.

PS. Suosittelen ryyppäämään kolme päivää putkeen ja sitten tekemään salille hauista ja selkää. Melko mielenkiintoinen olotila.

Otin tämän ohjelman käyttöön RPT-kokeilujen jälkeen. Yleensä en tiuhaan tahtiin vaihtele ohjelmia, mutta tässä kun noi jaotkin olivat samankaltaiset, niin vaihto oli melko kivuton. Tuntuu ihan hyvältä ohjelmalta, vaikka vajaa pari viikkoo takana vasta. Tänään oli selkäpäivä ja tällä hetkellä tuntuu, että tää on raskain päivä näistä kolmesta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla toimii tämä ohjelma muuten hyvin, mutta kun välipäiviä on niin saatanan paljon, ehtii siinä vetää hirveästi plussa-kaloreita, jos ei vedä aerobista välipäivinä. Eli lopputuloksena: lihakset kyllä kasvaa, mutta niin tulee myös rasvaa. Jos on vähänkään rasvanpoltto mielessä, niin kannattaa kyllä lähteä lenkille, eikä maata kotona.

Mulla toimii tämä ohjelma muuten hyvin, mutta kun välipäiviä on niin saatanan paljon, ehtii siinä vetää hirveästi plussa-kaloreita, jos ei vedä aerobista välipäivinä. Eli lopputuloksena: lihakset kyllä kasvaa, mutta niin tulee myös rasvaa. Jos on vähänkään rasvanpoltto mielessä, niin kannattaa kyllä lähteä lenkille, eikä maata kotona.
OK. Yleensä olen treenannut punttia kolmesti viikkoon ja parina välipäivänä tehnyt cardioo lisäksi. Pitäsköhän tota airooppista lisätä?

Jalat-työntävät-vetävät jako toimii näköjään mulla ihan hyvin. Sopii tällaselle keski-ikää hipovalle kuin nenä päähän. Ajattelin eka että tulee ärsykettä lihasryhmille liian harvoin, mutta pelkäsin turhaan. Nyt kun on löytänyt sopivat painot mistä lähetään tahkomaan, niin varsinkin selkäpäivän jälkeen tahtoo palautuminen kestää ja nippanappa maanantaina pystyy ottamaan jalat kunnolla. Latsitkin on ollut pitkästä aikaa arat; en oo muilla ohjelmilla aikoihin saanut niitä näin kipeeksi kuin tällä.

Jalat-työntävät-vetävät jako toimii näköjään mulla ihan hyvin. Sopii tällaselle keski-ikää hipovalle kuin nenä päähän. Ajattelin eka että tulee ärsykettä lihasryhmille liian harvoin, mutta pelkäsin turhaan. Nyt kun on löytänyt sopivat painot mistä lähetään tahkomaan, niin varsinkin selkäpäivän jälkeen tahtoo palautuminen kestää ja nippanappa maanantaina pystyy ottamaan jalat kunnolla. Latsitkin on ollut pitkästä aikaa arat; en oo muilla ohjelmilla aikoihin saanut niitä näin kipeeksi kuin tällä.

Juu, totta puhut. Itsekin kokeilin monia eri ohjelmia, mutta tämä tuntuu vaikuttavan kroppaan paljon tehokkaammin kuin vanhat ohjelmani. Noh, olen vielä lähes aloittelija, mutta kuitenkin.

Viimeksi muokattu:
Treeniohjelma Tom Prince's GET BIG Program?

Onko tarpeeks hyvä treeniohjelma? omat mitat: 178cm, 65kg

Maanantai
Etureidet
Kyykky: 4 sarjaa (12, 8, 6, 3)
Jalan ojennus: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Takareidet
Maaten jalan koukistus: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Pohkeet
Pohkeet seisten: 3 sarjaa (15, 12, 8)

Keskiviikko
Rinta
Penkkipunnerrus: 4 sarjaa (12, 8, 5, 5)
Dippi lisäpainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Olkapäät
Pystypunnerrus istuen: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Vipunostot sivuille: 3 sarjaa (12, 10, 8)

Ojentajat
Ranskalainen punnerrus maaten: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Ojentajapunnerrus taljassa: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Perjantai
Selkä
Maastaveto: 5 sarjaa (20, 15, 12, 8, 2)
Kulmasoutu: 3 sarjaa (8, 6, 6)
Leuanveto myötäotteella: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Hauikset
Hauiskääntö tangolla: 3 sarjaa (10, 8, 6)
Hauiskääntö istuen käsipainoilla: 3 sarjaa (10, 8, 6)

Huom: Kaikille 3 pääliikkeelle (kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto), lämmittele kolmella kevyellä sarjalla. Muille kaksi kevyttä lämmittelysarjaa.

tällä hetkellä ei ole salilla mahdollista penkkipunnertaa nii oisko yhtä tehokasta ja vastaavaa liikettä rinnoille?
Miksei? Eikö ole mahdollista edes käsipainoilla?Tai lattiapenkkiä?
Niin ja onko tässä ohjelmassa tarkoitus vetää kaikki sarjat samalla painolla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom