Toistojen ja sarjojen määrä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ngen
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eli tässä nyt mietityttää että millaset toisto ja sarjamäärät ois optimaaliset lihaksenkasvatukseen?

Tähän mennessä oon ainakin tehny että:
Hauiksille 12,12,10
Ojentajille 14,14,12,10
Alaselkä 12,12,10
Yläselkä 14,12,10
Takareidet 14,14,12,12,10
Etureidet 14,14,12,12,10
Rinta 13,12,10
Forkut 14,14
Epäkkäät 14,12
Pohkeet 14,12,12,10

En tietysti esim,jalkoja tee kaikissa laitteissa noin montaa sarjaa--

Aika tarkalleen noin.Ennen tein semmosta 6-10 sarjaa ja tuntu ettei mitään kehitystä tapahtunu esim,vuodessa.

Sarjapainoja vaihtelen 2vko-4vko välein, Tuossa yllämainitussa en vedä niin isoilla painoilla mitä vähemmillä sarjoilla,toistoilla.

Ja Ruokapuoli on todellakin kunnossa,siitä ei sitten niin mitään,haluun nyt vaan neuvoja tohon yllämainittuun juttuun...

Toistoja kannattaa vaihdella tasaisin väliajoin! 5-8 voimaa 8-13 massaa ja 13+ kestävyyttä.... VAIHTELU VIRKISTÄÄ !!!

Mun mielestä toi perinteinen taulukko jossa kuvataan tota massankehitystä niin ei pidä paikkaansa.Sehän nyt on henkilökohtaista.

Mun mielestä toi perinteinen taulukko jossa kuvataan tota massankehitystä niin ei pidä paikkaansa.Sehän nyt on henkilökohtaista.

Viittaakko nyt mun postiin? Jos viittaat, nii nuo määrät on vain karkea yleistys.... kuten kaikki muukin kehoilussa niin myös toistomäärät OVAT henkilökohtaista.....:offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom