Tissit ku imettävällä ajokoiralla..

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
42
elikkäs...olen ruvennut huomaamaan että nännit rupeaa pakoilemaan toisiaan ja vielä alaviistoon...sikspä kyselenkin et mitkä on parhaat liikkeet saaha tuohon ylarintalihaksiin ja siihen keskelle lisää lihaa??vinopena ja ristikkäis taljat täytyy jättää pois ku niitä ei ole..vatsalaudalla saa kyllä penkin vinooon mutta tankoa siihen ei oikeen saa..auttaako esim. pecdec? tai miten ne viparit käsipainoilla kantsii tehä..ja pitäskö tavan penkki jättää kokonaan poijes... :worship:

turboNiska sanoi:
elikkäs...olen ruvennut huomaamaan että nännit rupeaa pakoilemaan toisiaan ja vielä alaviistoon...sikspä kyselenkin et mitkä on parhaat liikkeet saaha tuohon ylarintalihaksiin ja siihen keskelle lisää lihaa??vinopena ja ristikkäis taljat täytyy jättää pois ku niitä ei ole..vatsalaudalla saa kyllä penkin vinooon mutta tankoa siihen ei oikeen saa..auttaako esim. pecdec? tai miten ne viparit käsipainoilla kantsii tehä..ja pitäskö tavan penkki jättää kokonaan poijes... :worship:

Keskelle suosittelisin kapeaa penkkiä, ylälihaksille en oikein äkkiä keksi muuta tehokkaita kuin vinopenkin :( Tee käsipainoilla siinä vatsalaudalla vinopenaa?

Mä luulen, että vipunostot vinopenkillä olis hyvä kans...

Gynokkelia et treenaamalla pakoon pääse:hyper: Ja vielä kun miehillä tuppaa monesti nännit kääntymään alaviistoon jos tulee rintaan paljon tavaraa. Monilla tuppaa rasvakin kerääntymään gynon näköisiksi pallukoiksi nännien alle.

Mike sanoi:
Alaviistopenkki ja tavallinen penkkipunnerrus vois olla paikallaan. Samoin kaikki krafverkin vipukoneet jotka supistaa maksimaalisesti.
eiks alaviisto penkki just reenaa rintalihasten alaosaa...samoin ku tavallinen penkki..mites nuo pull over tai mikä se on ku penkillä makaa ja vähä niinku ranskalaista tekis yhellä käsipainolla..no eiku vipareita tekemään..

Itsellä sama ongelma, tissit jotenkin lähtee ulospäin ja keskellä outo vako :I Johtunee osittain rasvasta

Pitää dieetata ja katsoa:) Jotenkin tuntuu että olisi 2-3cm vako lihasten välissä, painelee niin tuntuu vaan luuta..pitää vertailla joskus muihin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
rocky6 sanoi:
Pitää dieetata ja katsoa:) Jotenkin tuntuu että olisi 2-3cm vako lihasten välissä, painelee niin tuntuu vaan luuta..pitää vertailla joskus muihin.

Sama homma, luulen että ei sitä väliä mitenkään saa kiinni kun nytkin muuhun kroppaan nähden suht paljon lihaa rinnoissa ja väliä on lihasten välissä. Aika vammasta. Mulla myös rasvaa tuppaa kertymään tisseihin, eli vähän riippurinta-alttiutta täälläkin suunnalla.

Tomi sanoi:
Onko turboNiska sun nännit nesteiset ja turvonneet?
no siis korjataan että ei minun nänneissä mitään vikaa vaan se et ei saa oikeaa muotoa nuihin rintalihaksiin...ku kahtoo joitain yön timoja niin niiku ilmapallot ois tissien paikalla...=Dpitäsköhän se tavan penkki jättää vähemmälle ja rueta vaan vinopenaa ja vipareita...auttaako kapeapenkki oikeasti tuohon keskelle...kai se..

turboNiska sanoi:
no siis korjataan että ei minun nänneissä mitään vikaa vaan se et ei saa oikeaa muotoa nuihin rintalihaksiin...ku kahtoo joitain yön timoja niin niiku ilmapallot ois tissien paikalla...=Dpitäsköhän se tavan penkki jättää vähemmälle ja rueta vaan vinopenaa ja vipareita...auttaako kapeapenkki oikeasti tuohon keskelle...kai se..
Mulla on sama ongelma. Rinta on muuten aika iso, mutta ylärinnassa ei ole yhtään mitään. Oon tehny nyt jonkun aikaa vinopenaa pääliikkeenä rinnalle, mutta vielä en ole huomannut mitään. Penkin ja vinopenkin treenipainojen erot on kyllä vähän pienentynyt. Mikään liike ei treenaa enemmän rintalihaksien sisäosaa kuin ulkoosaa, koska yksittäisten lihasten muotoon ei vaikuta kuin geenit ja tästä on puhuttu täällä aikaisemminkin.
TRENT sanoi:
Mulla on. Mitä se tarkottaa?
Sä harrastat kotona irstaita S/M leikkejä ja venyttelet nännejäs. BUSTED!!

No ei :D . Itellä on sama juttu ja se meinaa gynoja. Oon kyllä aikasemmin kuullu, että gynonänneissä on sellaset kovettuneet rauhaset, mutta ei mulla sellasia ole (enää). Tää oli sitten vaan arvaus.

suortti sanoi:
Itellä on sama juttu ja se meinaa gynoja. Oon kyllä aikasemmin kuullu, että gynonänneissä on sellaset kovettuneet rauhaset, mutta ei mulla sellasia ole (enää). Tää oli sitten vaan arvaus.

Joo, onhan se käyny mielessä, että jotain gynon poikasta ois, mutta mullakaan ei kuitenkaan tunnu mitään patteja. Ärsyttävät noi kyllä on kun näkyy t-paidankin läpi.

Mighty9 sanoi:
Aivan. Itse elän siinä toivossa että ne laihduttamalla lähtisi... :itku:
Ei ne nännit kai varsinaisesti "parane" dietillä, mutta mulla ainakin vähän helpotti, kun lähti vähän löysää lihaa siitä alta pois. T-paidat on myös täällä ongelmana.

turboNiska sanoi:
...auttaako kapeapenkki oikeasti tuohon keskelle...kai se..

Kyllä ne ainakin väittää nuo ammattilaisbodarit, että vaikuttaisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom