Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Yks mun vanha opettaja heitti aina hyvää läppää. Yks kerta joku oppilas valitti pääkipuaan kovaan äänen niin opettaja sano: Laita hammastikku isovarpaan kynnen väliin ja potkase seinään. Kyllä se pääkipu unohtuu. :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
kno sanoi:
Yks mun vanha opettaja heitti aina hyvää läppää. Yks kerta joku oppilas valitti pääkipuaan kovaan äänen niin opettaja sano: Laita hammastikku isovarpaan kynnen väliin ja potkase seinään. Kyllä se pääkipu unohtuu. :lol2:

Itse olen kuullut vastaavan hammaskivusta: Laita jääkuutio suuhusi ja istu kuumalle hellalle ja kun jääkuutio on sulanut niin hammassärky on poissa. :lol2:

Pilkillä oleva miesväki kehua retostaa ruokkivansa koko porukan saaliillaan ja tekevänsä kattilallisen kalakeittoa. Tähän tuumasin että jos te saatte ne kalat, niin minä lupaan kuokkia potut. Osui ja upposi aika hyvin...

Miespuoliset työkaverit sain kanssa kerran hiljaiseksi kun irveilivät savuavalle autolleni (isäukon ikivanha diesel, joka käyntiin rysäytettäessä savutti kankaan harmaaksi). Jostain elokuvasta lainattu lause tuli ihan sattumalta mieleen ja tokaisin yskiville pojille; ei mitään hätää, kyllä tämä vielä vähän enemmän vie dieseliä mitä öljyä.

Funky sanoi:
Tässä eräs tutun faija oli jonottamassa kaupan kassalle pääsyä. Siinä sitten eräs vanhempi rouvas henkilö kysyi että voisiko mennä ensin, kun ei ole kuin tölkki matoa ja kissanruokaa.
Siihen kaverin faija että "mene vaan, sullahan on todistetusti vähemmän jonotus aikaa kuin mulla..."
Oli kuulemma muija hymyillyt aluksi kiitollisena mutta oli kotvan kuluttua kääntynyt katsomaan ukkoa suh vihaisesti....

Tästä tuli mieleen intin aikainen sotaveteraanikeräys.... Kaveri oli kohtuu vittuuntunut koko touhuun (muista kuin veteraaneista johtuneista syistä) ja meni sitten erään talon ovelle. Vanha mummo hyökkää silmille ja kysyä letkautta: "Paljonkos pojalla on aamuja jäljellä!?"

Kaveri vastaa: "Enemmän kuin sulla...", kääntyy ja lähtee pois.

Tämä on tosiaan tätä hiukan mautonta osastoa...

Waltteri sanoi:
- Lähtee kuin rusakko puskasta
- Lähtee kuin hauki rannasta/kaislikosta
- Lähtee kuin rusina pullasta (???)

Kaikkien voittettujen pelien, kisailujen yms. jälkeen on hyvä hävinneelle osapuolelle todeta että "eihän siinä ollut kuin hopeaa tarjolla" ;)

Samaan sarjaan:

-lähti kuin kynttilä perseestä
-...kuin mummo makuupussista

Lisäksi jos joku homma ei onnistu:

-menipä vitun koittamiseksi koko mummon pesu

"Kovat on ponnistelut, mutta eihän tästä tuu lasta eikä p*skaa."

"Ripuli on persiistä."

Kauhistuksissaan voi todeta: "Hertsumarepäle!"

Anonymous sanoi:
-Eihän tuolla naamalla voi muuta kuin kusta muuntajaan.

-Akka on tyyris mööbeli.

-Ainahan sika syitä löytää, milloin on maa jäässä milloin on kärsä kipeä.

-Vittuttaa ku liito-oravaa ilmakuopassa

no joo ehkä nää riittää...pitää lähtee Junttisalille :lol2:

ja näitä:

-vituttaa kuin liito-oravaa hakkuuaukolla

-sopii niinku suutarin sormi sian persiiseen

WTA sanoi:
Aikoinaan kun olin töissä kaupan kassalla, ja yritin aina olla mahd. nopea ja siinähän aina "mummelit" ja "papparaiset" eivät tietenkään ehtineet mukaan ja sanoivat, että olen liian nopea. Siihen minä sit totesin, että "samaa sanoo mun tyttöystäväkin". Yleensä kesti vähän aikaa ennenkuin tajusivat, mutta yllättävän hyvin upposi mummeleihinkin.

Kuulin kertausharjoituksissa vuosi takaperin saman suuntaisen...

Kaverin vaimo oli synnyttämässä sairaalassa ja sai homman hoidettua todella nopeasti (kaikki sujui kuten piti jne).

Kätilö sanoo:"Sehän tuli äkkiä!"

Kaveri:"No ei sitä kauaa tehtykään..."

Pankissa kun asuntolainasta juttelin herra pankkiherran kanssa, kääntyi puhe sitten lapsilisien tuleviin korotuksiin:

" No minähän panen sitten raha-asiat kunnolla kuntoon."

Mä käytän seuraavaa hyvin usein ollessani baarissa duunissa lauantaisin:

Tyttö tulee tiskille ja tilaa: "Yksi pieni cocis jäillä kiitos..."

Ja mä vastaan siihen: "Pientä saat himassakin, ota iso!"

Tyttö (punastellen): "Noh, laita sit se iso......"

Toimii joka kerta. :kippis1:

Duunissa tapahtunutta...

Joukko emäntäkoululaisia oli tutustumassa öljytehtaaseen. Kun esittelykierros oli ohi ja likat lähteneet pois, kaksi varastomiestä tarinoi:

Varastomies1: "Näitkö sen yhden tummatukkasen muijan! Perse oli niin iso että peitti koko käytävän, eikä mahtunu trukilla ohi."

Varastomies2: "Joo, mut näiksä sen pitkän flikan? Sil oli hampaat niinku heitetty suuhun!"

Ton toisen kommentin jälkeen tipahdin ihan täysin, kun aloin miettimään tota kuvitteellista tapahtumaa, "hampaiden heittoa suuhun"... :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom