Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kno sanoi:Yks mun vanha opettaja heitti aina hyvää läppää. Yks kerta joku oppilas valitti pääkipuaan kovaan äänen niin opettaja sano: Laita hammastikku isovarpaan kynnen väliin ja potkase seinään. Kyllä se pääkipu unohtuu. :lol2:
Wildemar sanoi:Ainiin. Pekka Saurille kiitos: "Ei kannata mennä nenineen sinne minne muut on menny munineen."
Funky sanoi:Tässä eräs tutun faija oli jonottamassa kaupan kassalle pääsyä. Siinä sitten eräs vanhempi rouvas henkilö kysyi että voisiko mennä ensin, kun ei ole kuin tölkki matoa ja kissanruokaa.
Siihen kaverin faija että "mene vaan, sullahan on todistetusti vähemmän jonotus aikaa kuin mulla..."
Oli kuulemma muija hymyillyt aluksi kiitollisena mutta oli kotvan kuluttua kääntynyt katsomaan ukkoa suh vihaisesti....
Waltteri sanoi:- Lähtee kuin rusakko puskasta
- Lähtee kuin hauki rannasta/kaislikosta
- Lähtee kuin rusina pullasta (???)
Kaikkien voittettujen pelien, kisailujen yms. jälkeen on hyvä hävinneelle osapuolelle todeta että "eihän siinä ollut kuin hopeaa tarjolla" ;)
Anonymous sanoi:-Eihän tuolla naamalla voi muuta kuin kusta muuntajaan.
-Akka on tyyris mööbeli.
-Ainahan sika syitä löytää, milloin on maa jäässä milloin on kärsä kipeä.
-Vittuttaa ku liito-oravaa ilmakuopassa
no joo ehkä nää riittää...pitää lähtee Junttisalille :lol2:
WTA sanoi:Aikoinaan kun olin töissä kaupan kassalla, ja yritin aina olla mahd. nopea ja siinähän aina "mummelit" ja "papparaiset" eivät tietenkään ehtineet mukaan ja sanoivat, että olen liian nopea. Siihen minä sit totesin, että "samaa sanoo mun tyttöystäväkin". Yleensä kesti vähän aikaa ennenkuin tajusivat, mutta yllättävän hyvin upposi mummeleihinkin.
protsku sanoi:Ei kyllä.
Wildemar sanoi:Joo kyllä ei.
XTR sanoi:No jo vain se ei käy.