Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Puhuttiin intissä jostain muijasta ja sen ulkoisesta olemuksesta, ni ykskaveri sano että: "Se muija on sen näkönen että jos sille antas lohen suuhun, ni se perkais sen!" Voiko sitä enää paremmin yhteen lauseeseen kiteyttää. Ja lohella tarkoitettiin tässä jutussa kikkiä, jos joku ei tajunnut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitan, jos on aiemmin kerrottu:
Baarissa kävelet sellaisen muijaryhmittymän luokse ja tokaiset: "Let's go ladies, sonnilla seisoo." On saanti taattua.

Toinen onkin sitten jo kaverin suusta kuultua. Eli oli kyseinen ukko ollut reippaasti laitamyötäisessä ja bongannut jonkun muijan baarista, kävelly sen viereen ja vetässy housut nilkkoihin ja alkanu esittelemään sukukaulleuksiaan. Muija säpsähtäny ja ukko kylmänrauhallisesti ilmottanu: "Tää vielä mitään. Mulla on puolet kaapissa kotona odottamassa. Ei saa jatkettuna housuja jalkaan. Tuleks messiin?"

Kaverille, jolla on tuhdimmin tuota karvaa pärstävärkissä voikin sitten sanoa: "Jos et sie leikkaa nii ainaki kampaa naamas."

Haluutko hyvää seksiii?? EN !!! LÄHE SIT MUN MESSIII!!!!! xD

Onks sun mutsis ja faijas leipureit ku sul on noin isot munkit?

Onks sun mutsis ja faijas simpukoita kun sä oot tollanen helmi?

Kaivat kolikon esiin ja kysyt typyltä että saanko soittaa? miksi kysyy typy ? äiti käski soittaa heti kun rakastun;)

Tai yksinkertaisempaa on kattoo frendien Joeyta se osaa kaikki parhaat trikit ;) HOW YA DOIN?!?!

Itse kuulin varmaan paskimman (samalla siis hauskimman) yrityksen saada nainen mukaan viime kesänä hietsussa. Istuttiin siinä hiekalla (itsellä oli muuten proteiinipatukka kädessä) ja eräs nuori herra käveli siihen auringon eteen ja tokaisi "Hei, anna pilluu ni saat munaa!!?" :D Siinä sitten nauroin ja sanoin jannulle, että lähes luikkimaan. Vastasi, että "Ei tainnu onnistuu vai häh?"

joskus takavuosina olin töissä McBurgerissa. Jos joutu kassalle illalla taikka yöllä vakiokeskustelu sen kännisen :david: kanssa kulki näin:

minä: terve. mitäs sulle?
spede: mitäs teillä on? (ravintola tapetoitu mainoksilla)
m: kerrosburgeri on meillä tosi suosittu.
s: otetaan sitte sellanen.
m: tuleeko colalla?
s: eiku lapiolla. (hirveät naurun tyrskinnät perään)
m: täällä vai mukaan?
s: eiku mä vien ihan tonne pöytään (tässä kohtaa speden kaveri tikahtuu)
m: entä tuleeko muuta?
s: ilman muuta! (kaikki repeää :jahas: )

jos vaihtorahaa jäi noin markka tms. sopi sanoa: pidä vaihtoraha ja osta sillä itselles jotain kivaa.tästä kestää noin minuutti niin seuraava spede toistaa tuon. kuinka niin asiakaspalveluammatti ei ole antoisaa?!?!

ja sitten jotain aivan muuta:

- (finninaamalle): onko tämä naama ladattu?
- ei naisilla ole vittua! vasta viiden lapsen äidillä on vittu! (by äiti)
- (vessasta tullessa): taas kaks paskaa eros toisistaan.

onnea ja menestystä valitsemallanne tiellä :david:

TJJ sanoi:
Hissi ei nouse ylös asti.
Ei ole kaikki huoneet kalustettuna/ ei ole kaikki kaminat lämpimänä

muita (saattaa olla jo sanottu aiemmin):
-tasarahan kaveri
-vartin yli kuus

Vanha kaverini oli viime uutenavuonna menny ensimmäisissä tuiskeissaan pyytämään grilliltä hotsin jäillä...
Ei välttämättä naurata, mutta tolta jampalta ei olisi tuommoista letkautusta uskonut ikipäivänä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom