Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
Arttumi sanoi:
*Jos olet "vähä" isomman naisen kans pääsemässä harrastelleen ja mietit et mitenkä löydän "tavaran". Hyvä neuvo on et lähdet selaamaan makkaroita jostain navan kohdilta alaspäin ja sit ku alkaa paska haiseen, niin otat pari makkaraa takaisinpäin, ja siellähän se :hyper:

:lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ex-työkaverin suusta:
Nyt loppui juominen sanoi Jamppa Tuominen.
Niin lähti ku Annikki Tähti.
Juuri kun sain lampaat ulos...lumihiutaleita hiljalleen.?
Terveisiä vaan Loppanalle jos satut lukeen(tuskin).

Ilman muuta! Ja muut ilman!
Nimenomaan! Omaan nimeen! Aamen.
Pääasia, että pää on lasia.
Hyvin menee, mutta menköön...
Kyllä me siitä lähdetään, että tästä ei lähdetä...

Olikohan TV-sarjassa Vintiöt vai mistäs mä sen kuulin että:
"Pam, sano sorsa, kun pyssy laukes!"

Reinikaisen juttuja tais olla:

"Naama on kuin petolinnun keittiöpuoli"
"Tää on kyllä niin hyvä puukko, että tällä voi ajaa vaikka partaa. Eikä tarvi ostaa kalliita vesiä ja vaahtoja. Kun tällä ajaa, niin tulee vesi silmistä ja vaahto suusta."

"Ulkona on niin kylmä, että siellä joutuu käyttämään pipoa ja lapasia, ettei tulisi vilu." Tämä sutjakas sanonta hörähdyttää suurissa määrin seuralaisiasi ja tämän jälkeen olet täysin äijä.

- "Mä en osaa nussia"

- "Kaikkea ei voi aina saada, mutta silti saa."

- "Vaimo on ihan vitun hyvä sängyssä, meitsi laukee joka kerta."

- "Ime (Kaverin sukunimi) Ittees."

- Baarissa naiselle: "Tarjoo mulle tuoppi, niin saat ottaa multa suihin."

- Baarissa naiselle: "Jaa-ha: Mikäs lehmä se tässä on tyrkyllä?"

- Esim. työkaverille: "Jos mä olisin nainen, niin nussisitko sä mua?"

- "Meitsiä kiinnostaa sängyssä lähinnä oma tyydytys."

- "Homoilu on miesten hommaa."

- "Pii on tasan kolme"

Mikä tahansa idioottivertauskuva, joka aloitetaan sanalla "Elämän"

- Elämän teatterissa ei ole kuiskaajaa
- Elämän portaissa ei ole kaidetta
- Elämän penkissä ei nosteta perseellä
- Elämän roinissa ei ole palauttavia
- Elämän pelissä ei ole aikalisää/jatkoaikaa/mitä vaan

Tavoitteena on tietenkin kuulostaa mahdollisimman tekotaiteelliselta ja typerältä. Tota voi myöskin varioida tyyliin:

- Elämä ottaa yleensä hampailla suihin

Kaveri heitti kerran baarissa ollessamme baaritiskillä baarimikolle, kun yks ruma muija oli lyöttäytynyt sen seuraan....Meille jätkille isot tuopit ja tolle lehmälle heinäpaalu.....ja sitten juostiin

tämänkin on luultavasti moni kuullu mutta nauratti ainakin ekalla kertaa.

Eli kysyt muijalta: onko sun vanhemmat simpukoita?
muija:???
sä: no kun sä oot tommonen helmi!

Tilanne: kaverini jäähdyttelee saunan jälkeen terassilla ja juo kaikessa rauhassa olutta. Samalla hän katsoo pukuhuoneen ikkunaan ja huomaa, että siellä yksi "kaveri" vemputtelee käteensä ja vahtiii ikkunaa ja pukkarin ovea raivoisasti, ei kuitenkaan huomaa kaveriani. Kaverini raottaa terassin ovea ja huutaa pukkariin: "älä sukkaas mällää!". Vemputus loppuu kun seinään ja vemputtelija on tapahtuneen johdosta lievästi sanottuna hämillään.

Kumma juttu, vieläkin kun tuon sankarin seurasssa laukaisee "älä sukkaas mällää", menee tyyppi kummasti hämilleen ja vaihtaa puheenaihetta...kummallista... :jahas:

*iso kokoiselle muijalla voi heittää moneen väliin että "ei oo antaa noin isosta takas"

*Esim. Hesessä: Myyjä: otatko mukaan? Minä: No voit sä tulla jos haluat. Tai "riippuu siitä koska sun työvuoros päättyy".

Hmm, oli niitä tossa mielessä, mutta ei oo enää. Lisätään sitten kun muistuu mieleen.

Edit--

*Grillillä: Otatko kaikki mausteet?
Minä: No älä ainakaan kanelia pistä.

Rumalle muijalle, joka yrittää liian lähelle:
"Näytänksmä Kevin Costnerilt? En? Joo, en mäkää tanssi susien kans"

Testtu toimivaksi :hyper:

Naiselle sanottavaksi:
"En ole komea kuin Richard Gere, enkä ole lihaksikas kuin Arnold, mutta nuolen kuin Lassie."

:thumbs:

Batemanilla oli hyviä :D

Muutamia:

Siinä maha missä painitaan

Se on raakaa peliä kun hevoset nai, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu (Tuntematon sotilas)

Minulla taitaa olla jokin nännifetissi. Paidan alta töröttäviin jäänmurtajiin voi kommentoida vaikka:

"Jahas, nyt on lähdettävä nännipihatöihin."

"Jahas, neidillä taisi jäädä pitkät päälle."

Tilanne: asiakas ostaa hanskat ja on niitä maksamassa kassalla niin työkaveri kysyy: pistetäänkö pussiin vai vedätkö käteen?
Tästä irtoaa yleensä aika hyviä ilmeitä asiakkaalta ja meiltä myyjiltä nauruja. Onneksi ei viellä ole tullut yhtään tosikko asiakasta.

Eräs tuttu määritteli pilkkimisen seuraavasti kun mentiin erään järven ohi jossa jäällä pilkkijöitä: Minä en kehtais seistä tuolla kylmän reijän äärellä kun kotonakin saa seistä kylmän reijän edessä.

Läppää näyttää löytyvän :lol2:
Eiköhän osalle noista käyttöä löydy ja avokämmentä tuu takas.

paddington sanoi:
Asiakaspalvelijoita nämä jutut harvemmin kuitenkaan naurattavat kun ovat kuulleet ne jo monen monta kertaa aikaisemmin. Jokainen asiakas tietysti luulee olevansa se ensimmäinen nokkela... :)

Joo myönnän että näinhän se on... pienessä maistissa moni juttu kuulostaa myös paljon paremmalta mitä todellisuudessa. :thumbs:

Jonkinlainen jokke:

Nainen latoo kassalla hihnalle 2 purkkia maitoa, 3 banaania, 4 jogurttia ja yhden ranskanleivän.
Takana jonottava mies koputtaa naista olkapäälle ja kysyy:

"Anteeksi neiti, ette te vaan sattuisi olemaan sinkku?"

Nainen vastaa: "Olenhan minä! Ihanko näitä ostoksia katsomalla päättelitte sen?"

Mies: "Eiku sä vaan olet niin sAAtanan ruma!"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom