Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
harde20 sanoi:Eihän se mikään ruusu ole(tyttö) mutta kyllähän tuo perunakin kukkii :D
Tyttö tuli itkemään mulle et ku kaikki mihet on sen kaverin perään ja siitä ei o kukaan kiinnostunut.jostai kumman syystä sanoin ääneen mitä ajattelin ja sain monoa jalköväliin.
Jame sanoi:Joskus vuonna 0, kun olin tehtaassa poikana, asensin jonkun vanhemman metallimiehen kanssa jotain härpäkettä. Minä pidin jotain tellinkiä paikallaan, ja tuo jäly metallimies yritti työntää pulttia reikään. Reikä oli tiukka, eikä pultti tahtonut mennä paikalleen, ja tuo äijä ähisi siinä että "Perrrrkele...pitääkö laittaa karvat reiän ympärille, että osuu..."
Näin itseni ikäänkuin ulkoapäin, tekemässä pahaa erehdystä ilman että voin vaikuttaa asiaan. Kuulin itseni ehdottavan että "Maalaa se ennemmin ruskeaksi."
Työt seisahtuivat, aika pysähtyi ja tehdassali hiljeni. Ulkovaraston takana raakkui varis....
ryökäle sanoi:Tyttö tuli itkemään mulle et ku kaikki mihet on sen kaverin perään ja siitä ei o kukaan kiinnostunut.jostai kumman syystä sanoin ääneen mitä ajattelin ja sain monoa jalköväliin.
skinny sanoi:joitakin,
"Rajansa se on puuronsyönnilläkin"
" O' sianleuka"
AnaMaki sanoi:Tarpeeton, kuin paavin pallit.
Onko neiti neiti? Vai onko neiti naitu? Vai naidaanko nyt?Jokipoika sanoi:Onko neiti neiti?Vai onko neiti äiti?Vai tehdäänkö neidistä äiti?
stranger sanoi:Onko neiti neiti? Vai onko neiti naitu? Vai naidaanko nyt?