Tilanne "läppää"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elukka
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
harde20 sanoi:
Eihän se mikään ruusu ole(tyttö) mutta kyllähän tuo perunakin kukkii :D

Tyttö tuli itkemään mulle et ku kaikki mihet on sen kaverin perään ja siitä ei o kukaan kiinnostunut.jostai kumman syystä sanoin ääneen mitä ajattelin ja sain monoa jalköväliin. :nolo:

Jame sanoi:
Joskus vuonna 0, kun olin tehtaassa poikana, asensin jonkun vanhemman metallimiehen kanssa jotain härpäkettä. Minä pidin jotain tellinkiä paikallaan, ja tuo jäly metallimies yritti työntää pulttia reikään. Reikä oli tiukka, eikä pultti tahtonut mennä paikalleen, ja tuo äijä ähisi siinä että "Perrrrkele...pitääkö laittaa karvat reiän ympärille, että osuu..."

Näin itseni ikäänkuin ulkoapäin, tekemässä pahaa erehdystä ilman että voin vaikuttaa asiaan. Kuulin itseni ehdottavan että "Maalaa se ennemmin ruskeaksi."

Työt seisahtuivat, aika pysähtyi ja tehdassali hiljeni. Ulkovaraston takana raakkui varis....

Ei helevetti... :lol2: :lol2: :lol2:

ryökäle sanoi:
Tyttö tuli itkemään mulle et ku kaikki mihet on sen kaverin perään ja siitä ei o kukaan kiinnostunut.jostai kumman syystä sanoin ääneen mitä ajattelin ja sain monoa jalköväliin. :nolo:

HAHHAHHAHAHAHAH :lol2:
ei voi olla totta että joku pystyy sanomaan ton päin naamaa.

-Naama on kuin petolinnun perse aamupaskan jälkeen.

eräänä päivänä koin kylmiä ketkiä...kaveri avas veitellä pakettia postin edessä,siihen tuli sit mustalainen ja kysy et voisko kaveri lainata sitä puukkoa...kaveri tokas mitää ajattelematta "eiks sulla pitäis olla oma mukana?"
ei ukko tajunu ja vastas vaa et jäi autoon...

joitakin,

"Rajansa se on puuronsyönnilläkin"

"Koita tässä nyt sitten tehä hommia, ku kädet on ku jalat"

"Huulilla oli mutta reisille tuli" :wanha:

Voiko toisen ulkonäköä kommentoida monellakaan rumemmalla tavalla kuin: "ukkosen raiskaama koiranraato"

" O' sianleuka"

- hei tyttö!
- ai mä vai?!
- joo just sä...haluut sä hyvän panon?
- no en!
- no hyvä! lähde sitten mun messiin!

iskurepliikkejä:

"moi, käynks mä täällä usein?"

" anna puhelinnumeros niin soitan äitille etten tuu yöksi kotiin"

" kauniit sääret, monelta ne aukee?"

Lähibaarissa kuuntelin herkkää sanailua väkivaltaisen juoppopariskunnan välillä ja tämä jäi mieleen:

Nainen: S**tanan tohelo, tunari äijä! Susta ei oo mihinkään, eikä varsinkaan sängyssä. Vehkees on niin pieni ja mitätön ettei sitä ees huomaa kun muka työntelet!!
Syvä hiljaisuus, baarin omistaja jo valmiina soittamaan poliisille.
Mies(hörpiskelee rauhassa olutta): Tjaa, voihan se niinkin olla tai sitte sulla on värkki hoonattu jo sen verran väljäks...

Pokkaa oli vaikea pitää, aika moni muukin sitten katseli seinille, kengännauhoja tai kelloa... :D

Tosimiehen sanontoja:
-Käsi heiluu kuin turkkilaisella vitun suolaajalla.
-Eihän tolla naamalla voi kuin kusta muuntajaan.
-Poika on tullut isäänsä - No pääasia että on terve
-Niin kiero että syö naulan ja paskaa ruuvin.
-Niin kiero et pipokin pitää ruuvata päähän.
-Uppos kun vanhaan naiseen
-Rahaa kuin rosvopäälliköllä - ei yhtä paljon, mutta samalla tavalla hankittua..

Näitä osais vaikka mitä vielä..

"Joka toiselle kuoppaa kaivaa, joka toiselle ei"

AnaMaki sanoi:
Tarpeeton, kuin paavin pallit.

Varmuuden vuoksi, niinkuin nunnalla nännit.

Jokipoika sanoi:
Onko neiti neiti?Vai onko neiti äiti?Vai tehdäänkö neidistä äiti?
Onko neiti neiti? Vai onko neiti naitu? Vai naidaanko nyt?

- Amerikassa kaikki on suurta, tilinauhat kuin puimakoneen remmiä, vitut niikuin ämpäreitä ja satiaiset niinkuin siilejä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom